Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Andrej Raspor: Vpliv razdeljevanja napitnin na motivacijo zaposlenih
  2. Rok Platinovšek: Statistično modeliranje neodgovora na anketno vprašanje in prekinitve anketiranja
  3. Gregor Čehovin: The contribution of meta-analysis to knowledge on survey research operations on nonresponse

Magistrska dela (15)

  1. Marcel Kralj: Pristranskost anketnih ocen zaradi nepokritja v telefonskih anketah
  2. Nino Zajc: Uporaba spletnih anket v kombiniranih načinih zbiranja podatkov
  3. Barbara Poličnik: Etični vidiki spletnega anketiranja
  4. Mateja Pivk: Implementacija osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje v treh velikih podjetjih
  5. Vladimir Marjanović: Razpoloženje anketirancev in kvaliteta podatkov v spletnih anketah
  6. Tine Ozimič: Vpliv lastnosti anketnega vprašanja na neodgovor spremenljivke
  7. Mihaela Nemec: Študij družboslovne informatike in digitalne kompetence
  8. Marco Aurelio Iannone: Ocenjevanje uporabnosti spletnih mest
  9. Rok Panjan: Kakovost podatkov iz matričnih vprašanj v spletnih anketah
  10. Anže Mihevc: Kakovost podatkov v spletnih anketah
  11. Manca Jeras: Uporaba orodja Google Trends za napovedovanje nakupne intence
  12. Pia Pirc Žagar: Pristranskost zaradi nepokritja v spletnih anketah
  13. Maja Kramžer: Razlika v odgovorih v primeru unipolarne in bipolarne anketne lestvice pri različnih načinih anketiranja
  14. Luka Rus: Sistem za upravljanje odnosov s strankami v oblaku na primeru sistema Intrix
  15. Martina Knez: Razlika v kakovosti anketnih odgovorov glede na napravo, s katero anketiranec izpolnjuje spletno anketo

Diplomska dela (19)

  1. Urša Reja: Odprta in zaprta vprašanja v spletnih anketah
  2. Katja Zužič: Personalizacija vabil v spletnih anketah
  3. Darija Lorbek: Analiza uporabnosti spletnega mesta Osrednje družboslovne knjižnice Jožeta Goričarja
  4. Anja Premzel: Vpliv oblike spletnega vprašalnika na optimalnost uporabniške izkušnje
  5. Jernej Berzelak: Programska orodja za spletno anketiranje
  6. Jana Hozjan: Dejavniki, ki vplivajo na stopnjo odgovorov pri spletnih anketah
  7. Marcel Kralj: Digitalni razkorak - mobilna telefonija
  8. Tomaž Menič: Sociodemografske značilnosti uporabnikov in neuporabnikov interneta
  9. Sonja Žagar: Učinki različnih vrst stimulacij v vabilih na kvaliteto podatkov v spletnih panelih
  10. Miha Gams: Tehnika višanja stopnje odgovorov pri spletnih anketah znotraj spletnih skupnosti preko nagovora/vabila k anketi
  11. Maja Bahovec: Vrednote študentov
  12. Tamara Svilar: Vpliv dejavnikov motivacije na izbiro zaposlitve pri študentih
  13. Jernej Makovec: Učinek primarnosti v spletnih anketah
  14. Barbara Kandus: Analiza organizacijske klime in kulture v podjetju X
  15. Nina Meglič: Čas pošiljanja vabil kot dejavnik stopnje odgovora enote v spletnih anketah
  16. Sara Škrajnar: Evalvacija "naredi sam" spletnih vprašalnikov
  17. Andraž Svetek: Problem neodgovorov enote v spletnih anketah
  18. Špela Bučar: Smernice oblikovanja anketnega vprašalnika za pametne telefone
  19. Luka Mežnar: Družbeno-demografske lastnosti in čas izpolnjevanja ankete v spletnih panelih

Druga dela (19)

  1. Katja Lozar Manfreda, Vasja Vehovar, Zenel Batagelj: Veljavnost interneta kot anketnega orodja
  2. Urša Reja, Katja Lozar Manfreda, Valentina Hlebec, Vasja Vehovar: Open-ended vs. close-ended questions in Web questionnaires
  3. Katja Lozar Manfreda, Vasja Vehovar, Valentina Hlebec: Collecting ego-centred network data via the Web
  4. Katja Lozar Manfreda, Jernej Berzelak, Vasja Vehovar: Programska orodja za družboslovne ankete na spletu
  5. Vasja Vehovar, Jernej Berzelak, Katja Lozar Manfreda: Mobile phones in an environment of competing survey modes
  6. Valentina Hlebec, Katja Lozar Manfreda, Vasja Vehovar: Social networks of intensive internet users
  7. Katja Lozar Manfreda: Študijsko gradivo za predmet Oblikovanje anketnega vprašalnika
  8. Valentina Hlebec, Katja Lozar Manfreda, Vasja Vehovar: The social support networks of internet users
  9. Vasja Vehovar, Katja Lozar Manfreda, Jernej Berzelak: WebSM
  10. Jernej Berzelak, Katja Lozar Manfreda, Ana Slavec, Vasja Vehovar: Advanced paradata in web surveys
  11. Katja Lozar Manfreda, Jernej Berzelak, Vasja Vehovar: Paradata insight into survey response behaviour
  12. Andraž Petrovčič, Katja Lozar Manfreda, Gregor Petrič: The effect of email invitation characteristics and response reluctance on non-response in web forum surveys
  13. Andraž Petrovčič, Gregor Petrič, Katja Lozar Manfreda: The effect of email invitation elements on response rate in a web survey within an online community
  14. Katja Lozar Manfreda, Michael Bošnjak, Jernej Berzelak, Iris Haas, Vasja Vehovar: Web surveys versus other survey modes
  15. Vasja Vehovar, Jernej Berzelak, Katja Lozar Manfreda, Eva Belak: Optimising survey costs in a mixed mode environment
  16. Vasja Vehovar, Ana Slavec, Jernej Berzelak, Katja Lozar Manfreda: Information-communication technology support for online surveys
  17. Vasja Vehovar, Zenel Batagelj, Katja Lozar Manfreda, Metka Zaletel: Nonresponse in web surveys
  18. Gregor Čehovin, Michael Bošnjak, Katja Lozar Manfreda: Meta-analyses in survey methodology
  19. Gregor Čehovin, Michael Bošnjak, Katja Lozar Manfreda: Item nonresponse in web versus other survey modes