izpis_h1_title_alt

Uporaba orodja Google Trends za napovedovanje nakupne intence : študija primera
Jeras, Manca (Avtor), Lozar Manfreda, Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Škulj, Damjan (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_jeras-manca.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nakupna intenca, spletne poizvedbe, družboslovni podatki, Blagovne znamke, Vedenje potrošnikov, Spletni iskalniki, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2017
Založnik:[M. Jeras]
Št. strani:75 str.
UDK:303:659.126:004.659(043.3)
COBISS.SI-ID:35280989 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:492
Število prenosov:155
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Consumer behavior, Web search engines, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj