izpis_h1_title_alt

Uporaba orodja Google Trends za napovedovanje nakupne intence : študija primera
ID Jeras, Manca (Avtor), ID Lozar Manfreda, Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Škulj, Damjan (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_jeras-manca.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nakupna intenca, spletne poizvedbe, družboslovni podatki, Blagovne znamke, Vedenje potrošnikov, Spletni iskalniki, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jeras]
Leto izida:2017
Št. strani:75 str.
PID:20.500.12556/RUL-98224 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:303:659.126:004.659(043.3)
COBISS.SI-ID:35280989 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.11.2017
Število ogledov:1586
Število prenosov:214
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Consumer behavior, Web search engines, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj