Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Maja Arslanagić-Kalajdžić:
Dyadic perspective on marketing accountability and customer perceived value in business relationships
Magistrska dela (6)
Jasmina Šahinpašić:
Digital marketing strategies and tools in public education institutions
Ena Radončić:
The role of marketing in building the resilience of local governments to crises
Nadija Hadžijamaković:
Social media as a tool for public institutions' marketing enhancement
Irhad Radončić:
Digital marketing in public enterprises in Bosnia and Herzegovina
Lamija Zulčić:
Artificial intelligence and digital marketing
Ena Radak:
The role of employer branding for attracting and retaining the best employees
Druga dela (2)
Maja Arslanagić-Kalajdžić, Selma Kadić-Maglajlić, Jasmina Dlačić, Vesna Žabkar:
"We go together"
Živa Kolbl, Adamantios Diamantopoulos, Maja Arslanagić-Kalajdžić, Vesna Žabkar:
Do brand warmth and brand competence add value to consumers?