izpis_h1_title_alt

Digital marketing in public enterprises in Bosnia and Herzegovina : master's thesis
ID Radončić, Irhad (Avtor), ID Arslanagić-Kalajdžić, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/radoncic3680-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Bosnia and Herzegovina, public enterprise, marketing, electronic marketing, advertising, social networks, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Radončić]
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 62, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-122796 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25539814 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:832
Število prenosov:68
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Digitalno trženje v javnih podjetjih v Bosni in Hercegovini
Ključne besede:BIH, javno podjetje, trženje, elektronsko trženje, oglaševanje, družbena omrežja, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj