Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Številke
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Primož Trdan:
Slovenska elektroakustična glasba in zvočna umetnost
Magistrska dela (13)
Lovrenc Rogelj:
Glasba kot blago, glasba in blago: Zasnutek razširitve Adornove teorije standardizacije in študija primera
Ivana Maričić:
Kriki in šepetanja: Vloga glasu v sodobni gledališki praksi
Juš Šoltes:
Popularna glasba kot glasba mladih: Pojavnosti »mainstreama« v popularni glasbi skozi prizmo najstniške kulture
Nejc Podobnik:
Konstrukcije avtentičnosti v sodobni slovenski popularni glasbi
Karmen Cvetko:
Edgar Willems in slovensko glasbeno izobraževanje
Sara Zupančič:
Kačji pastir - La Libellula
Eva Žagar Jelnikar:
Sinestezija v glasbi
Matej Kurinčič:
Opera v televizijskem mediju
Lea Čehovin:
Postdramsko gledališče v operi: Z vpogledom v proces nastajanja operne trilogije Philipa Glassa
Anja Pia Biščak:
Klasična glasba v filmih Stanleyja Kubricka: Analiza Kubrickove uporabe klasične glasbe in njen vpliv na pomen, razumevanje ter dojemanje filma
Monika Marušič:
Antični elementi v slovenskih glasbenogledaliških delih
Matija Narobe:
Vloga glasu v popularni glasbi
Ela Urek:
Učinki glasbe na učenje matematike
Diplomska dela (18)
Anja Brezavšček:
Ko flavta spregovori
Alma Čelik:
Subliminalna sporočila v glasbi
Žiga Fabbro:
Frank Zappa - rock ikona ali skladatelj umetniške glasbe
Maruša Frelih:
Ameriški minimalizem in vidiki minimalnega v delih slovenskih skladateljev
Štefan Hladnik:
"Gibanje" Slowind
Maia Juvanc:
Simbolika misticizma v delih Lojzeta Lebiča in Sofije Gubajduline
Helena Konda:
Zgodovinsko-politični odmevi v "vojnih" simfonijah Dmitrija Šostakoviča in Marjana Kozine
Sara Košuta:
Klasifikacija pevskih glasov
Ana Milošević:
Glasbena terapija z otroki z okvaro sluha
Tjaša Pernek:
Feminizem v glasbi
Anuša Plesničar:
Recepcija glasbene umetnosti in misli Richarda Wagnerja v slovenskem kulturnem prostoru
Ida Plevnik:
Vilma Bukovec
Urška Rihtaršič:
Med telesom in razumom
Primož Trdan:
Preoblikovanje zvrsti v Koncertu za violino in orkester Janeza Matičiča
Teja Turk:
Izražanje nacionalne identitete v glasbi
Vesna Venišnik:
Simfonična pesnitev v slovenski glasbeni ustvarjalnosti
Aljaž Zupančič:
Zvok kot glasba ali glasba kot zvok
Eva Ostanek:
Mannova novela Die Betrogene in Händlov libreto za Žurajevo opero Blühen
Druga dela (1)
Gregor Pompe:
Ideologija v glasbi in ideologija o glasbi