izpis_h1_title_alt

Postdramsko gledališče v operi: Z vpogledom v proces nastajanja operne trilogije Philipa Glassa
ID Čehovin, Lea (Avtor), ID Pompe, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Milohnič, Aldo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,46 MB)
MD5: 3DAB9FDB6E6D54E31F338E2F9A68AD00

Izvleček
Tema magistrskega dela se osredotoča na postdramsko obdobje, še posebej na področje opere. V ospredje postavlja »prvi« primer t. i. postopere Einstein na plaži skladatelja Philipa Glassa in režiserja Roberta Wilsona. Uvodni del strnjeno obravnava zgodovinski pregled opere, vse od antike do 70-ih let 20. stoletja. Osrednji del razprave je namenjen vpogledu v ozadje nastanka omenjene opere in v ustvarjalni proces obeh njenih avtorjev. Skozi glasbeno in režijsko analizo je prikazano, kaj je tisto, kar opero Einstein na plaži razlikuje od njenih predhodnic. V nadaljevanju sledi predstavitev Glassovih in Wilsonovih del, ki so nastala v sodelovanju z drugimi avtorji. Sledi utemeljitev termina postdramsko gledališče in s tem povezanega razvoja termina postopera. V zadnjem delu je prikazan razvoj postdramskega gledališča na slovenskih tleh z vpogledom v nastanek predstave Krst pod Triglavom ustvarjalcev Dragana Živadinova ter zasedbe Laibach.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:opera, postopera, postdramsko gledališče, Hans-Thies Lehmann, Jelena Novak, Robert Wilson, Philip Glass, minimalizem, GSSN, NSK
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Založnik:[L. Čehovin]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108509 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:782Glass P.:792.038
COBISS.SI-ID:70073442 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.07.2019
Število ogledov:848
Število prenosov:248
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Postdramatic theater in opera: A look at Philip Glass's Portrait Trilogy
Izvleček:
This master thesis deals with the postdramatic period, in particular with the postoperatic period. It focuses on the »first« postopera Einstein on the Beach made by composer Philip Glass and director Robert Wilson. At first it presents a short overview of the history of opera from antiquity to the 1970's period. The thesis goes further into discussing the background of the creative process of the opera's authors. Through analysis of Glass's music and through analysis of Wilson's theatrical approach we try to find out, what is the main thing that makes Einstein on the Beach stand out among other similar performances. Thesis also presents works of Wilson and Glass made in collaboration with other artists. Moreover, it also shows development of the term postdramatic theatre in relation to the term postopera. In the final part it presents the slovenian postdramatic theatrical practices and focuses on the play Krst pod Triglavom made by Dragan Živadinov and the musical group Laibach.

Ključne besede:opera, postopera, postdramtaic theatre, Hans-Thies Lehmann, Jelena Novak, Robert Wilson, Philip Glass, minimalism, GSSN, NSK

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj