izpis_h1_title_alt

Konstrukcije avtentičnosti v sodobni slovenski popularni glasbi
ID Podobnik, Nejc (Avtor), ID Pompe, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,94 MB)
MD5: 5C54D180F55996B5DCFF2174B5BD6BA6

Izvleček
V magistrskem delu izpostavljam vprašanje avtentičnosti v kontekstu sodobne popularne glasbe. Skozi zasledovanje pojma popularne glasbe, njene zgodovine in umestitve v določen kulturni prostor se mi kot pomembno odkrije vprašanje sodelovanja med človekom in tehnologijo. Tehnologija s svojim razvojem posebno od 20. stoletja dalje glasbenikom odpira različne izrazne možnosti, s pomočjo katerih glasbo posredujejo občinstvu. To spremeni zgodovinski odnos med glasbenikom in poslušalcem ter sproži vprašanja o pristnosti oziroma avtentičnosti izraza. Ta pojem, katerega filozofsko preteklost na kratko predstavim, ima v popularni glasbi danes središčno vlogo, zato me zanima, kaj so pogoji za njegovo prisotnost. Skozi analizo slovenske sodobne popularne glasbe odkrivam konstrukcije avtentičnosti v različnih glasbenih kontekstih. Razkrije se mi kot kompleksen koncept, ki se odvija na stičišču različnih kulturnih, družbeno-ekonomskih silnic in osebnih preferenc.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:popularna glasba, avtentičnost, Challe Salle, BQL, Magnifico
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-111681 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.10.2019
Število ogledov:855
Število prenosov:252
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Constructions of Authenticity in Contemporary Slovenian Popular Music
Izvleček:
In my master's thesis I point out the question of authenticity in the context of contemporary popular music. Through introductory research of a term »popular music«, its history and placement in s cultural space I find the question of relationship between man and techology especially important. The latter is constantly introducing new expressive possibilities for musicians, especially with its developement from the 20th century on. That results in altered historical relationship between musician and listener and opens up various questions regarding authenticity of expression. I briefly introduce the philosophical tradition of a term »authenticity« that plays central role in today's popular music. Through analysis of contemporary slovenian popular music I am aiming to find essential conditions for constructions of authenticity in different musical contexts. It reveals to me as a complex concept that takes place at the junction of various cultural, socio-economic forces and personal preferences.

Ključne besede:popular music, authenticity, Challe Salle, BQL, Magnifico

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj