Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (35)

  1. Katja Krajnc: Uporaba dramskih tehnik kot dopolnitev mnogoterih inteligenc: primer učbenika Gente joven 1
  2. Klara Hudournik: Igrifikacija pri poučevanju španščine kot tujega jezika pri starejših odraslih
  3. Ina Rahmanović: Perspectiva pedagógica sobre estrategias comunicativas: italiano y español como lenguas extranjeras / Pedagoška perspektiva komunikacijskih strategij: italijanščina in španščina kot tuja jezika
  4. Vanja Rakuša: El desarrollo de las actitudes hacia el enfoque intercultural de las lenguas y de las culturas en los manuales de inglés y español
  5. Petra Prelesnik: Teaching Strategies for Managing a Heterogeneous Foreign Language Classroom
  6. Urša Tomažič: Influencias del intercambio Erasmus+ sobre la percepción de los estudiantes eslovenos sobre España
  7. Lucija Šarc: Španska in hispanoameriška književnost v slovenski gimnaziji
  8. Maša Kastelic: Uvajanje in utrjevanje slovničnih struktur pri poučevanju španščine kot tujega jezika v zadnjem triletju osnovne šole
  9. Anja Podgoršek Rožanc: Stališča učiteljev do zgodnjega učenja španščine kot dodatnega tujega jezika
  10. Tina Sever: La motivación y el papel del manual en la enseñanza de ELE en la escuela secundaria
  11. Hana Volk: La enseñanza y el aprendizaje del imperfecto en los manuales de español como lengua extranjera
  12. Jasna Dobnik: Učenje slovenščine kot tujega jezika pri domačih govorcih španščine
  13. Urška Klasinc: Students' and teachers' attitudes and beliefs toward the use of the mother tongue in teaching English and Spanish
  14. Martina Larsson: Razvijanje bralnih učnih strategij pri pouku španščine kot tujega jezika v gimnaziji
  15. Manja Belina: Razvijanje čustvene inteligence pri pouku španščine preko poezije
  16. Sara Hevia Murciego: Učne strategije pri slušnem razumevanju skozi kratke filme
  17. Katarina Gačnik: Prezentacije spolov v osnovnošolskih učbenikih za španščino kot drugi tuji jezik
  18. Tajda Susman: Kulturna sestavina v osnovnošolskih učbenikih za angleščino in španščino
  19. Dan Kardum Šibila: Vpeljava mnogoterih inteligenc v pouk geografije in španščine preko slikovnih slovarjev, podprtih s tehnologijo digitalne interaktivne table
  20. Tamara Fatur: Las estrategias de comprensión lectora antes y después de la lectura en los manuales de ELE
  21. Yanika Agostina Potočnik Fernández: Actividades didácticas para la clase de español y francés como lengua extranjera basadas en la obra de María Elena Walsh y Bernard Friot
  22. Veronika Usar: La enseñanza de la cultura de los países hispano e italiano hablantes a través de las canciones
  23. Kim Valentinčič: Vpliv anksioznosti na razvijanje govornih zmožnosti pri pouku tujega jezika
  24. Tjaša Lončar: Estrategias comunicativas en el aprendizaje de la lengua extranjera: el caso del español
  25. Klara Poličnik: El desarrollo del componente cultural en español como lengua extranjera a través de la poesía / Poezija kot kulturna vsebina pri pouku španščine kot tujega jezika
  26. Danilo Venanzi: El papel de la poesía en la enseñanza de lenguas extranjeras / Il ruolo della poesia nell’insegnamento delle lingue straniere / Vloga poezije pri poučevanju
  27. Anja Dernič: Poučevanje španščine in francoščine kot tujih jezikov: pragmatične in medkulturne vsebine v avdiovizualnih oglasih
  28. Eva Škraba: Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
  29. Bojana Mišmaš: Motivacija za učenje španščine pri učencih slovenskih osnovnih in srednjih šol
  30. Nina Petrač: Primerjava pisnega izražanja na državni splošni maturi iz španščine in italijanščine kot tujih jezikov
  31. Maruša Urankar: Primerjava učnih načrtov za španščino v javni osnovni šoli in zasebni osnovni šoli Lila
  32. Lana Volk: Spodbujanje socialnega in čustvenega učenja pri pouku tujega jezika s pomočjo kratkih filmov
  33. Patricija Finster: Metakognitivne in afektivne učne strategije študentov španščine
  34. Žiga Dobaj: Medpredmetno povezovanje geografije in španščine kot drugega tujega jezika
  35. Teja Dušak: Na poti k afektivnemu učenju: implementacija čuječnosti v pouk španščine kot tujega jezika

Diplomska dela (5)

  1. Anja Boštjančič: Poučevanje nejezikovnih predmetov v tujem jeziku v španski osnovni šoli
  2. Ana Malešević: Primerjava osnovnošolskih učnih načrtov maternih jezikov v Sloveniji in španski kneževini Asturiji
  3. Klara Zavrl: Učenje španščine kot tujega jezika v pozni odraslosti
  4. Jasna Jovović: Konceptualizacija interkulturnosti v Španiji na prelomu tisočletja
  5. Barbara Kozjek: Poučevanje španščine predšolskih otrok z vidika komunikacijske in gibalne metode

Druga dela (1)

  1. Marjana Šifrar Kalan: Leksikalna razpoložljivost kot eden izmed kriterijev za izbor besedišča