Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (36)
Katja Krajnc:
Uporaba dramskih tehnik kot dopolnitev mnogoterih inteligenc: primer učbenika Gente joven 1
Klara Hudournik:
Igrifikacija pri poučevanju španščine kot tujega jezika pri starejših odraslih
Ina Rahmanović:
Perspectiva pedagógica sobre estrategias comunicativas: italiano y español como lenguas extranjeras / Pedagoška perspektiva komunikacijskih strategij: italijanščina in španščina kot tuja jezika
Vanja Rakuša:
El desarrollo de las actitudes hacia el enfoque intercultural de las lenguas y de las culturas en los manuales de inglés y español
Petra Prelesnik:
Teaching Strategies for Managing a Heterogeneous Foreign Language Classroom
Urša Tomažič:
Influencias del intercambio Erasmus+ sobre la percepción de los estudiantes eslovenos sobre España
Lucija Šarc:
Španska in hispanoameriška književnost v slovenski gimnaziji
Maša Kastelic:
Uvajanje in utrjevanje slovničnih struktur pri poučevanju španščine kot tujega jezika v zadnjem triletju osnovne šole
Anja Podgoršek Rožanc:
Stališča učiteljev do zgodnjega učenja španščine kot dodatnega tujega jezika
Tina Sever:
La motivación y el papel del manual en la enseñanza de ELE en la escuela secundaria
Hana Volk:
La enseñanza y el aprendizaje del imperfecto en los manuales de español como lengua extranjera
Jasna Dobnik:
Učenje slovenščine kot tujega jezika pri domačih govorcih španščine
Urška Klasinc:
Students' and teachers' attitudes and beliefs toward the use of the mother tongue in teaching English and Spanish
Martina Larsson:
Razvijanje bralnih učnih strategij pri pouku španščine kot tujega jezika v gimnaziji
Manja Belina:
Razvijanje čustvene inteligence pri pouku španščine preko poezije
Sara Hevia Murciego:
Učne strategije pri slušnem razumevanju skozi kratke filme
Katarina Gačnik:
Prezentacije spolov v osnovnošolskih učbenikih za španščino kot drugi tuji jezik
Tajda Susman:
Kulturna sestavina v osnovnošolskih učbenikih za angleščino in španščino
Dan Kardum Šibila:
Vpeljava mnogoterih inteligenc v pouk geografije in španščine preko slikovnih slovarjev, podprtih s tehnologijo digitalne interaktivne table
Tamara Fatur:
Las estrategias de comprensión lectora antes y después de la lectura en los manuales de ELE
Yanika Agostina Potočnik Fernández:
Actividades didácticas para la clase de español y francés como lengua extranjera basadas en la obra de María Elena Walsh y Bernard Friot
Veronika Usar:
La enseñanza de la cultura de los países hispano e italiano hablantes a través de las canciones
Kim Valentinčič:
Vpliv anksioznosti na razvijanje govornih zmožnosti pri pouku tujega jezika
Tjaša Lončar:
Estrategias comunicativas en el aprendizaje de la lengua extranjera: el caso del español
Klara Poličnik:
El desarrollo del componente cultural en español como lengua extranjera a través de la poesía / Poezija kot kulturna vsebina pri pouku španščine kot tujega jezika
Danilo Venanzi:
El papel de la poesía en la enseñanza de lenguas extranjeras / Il ruolo della poesia nell’insegnamento delle lingue straniere / Vloga poezije pri poučevanju
Anja Dernič:
Poučevanje španščine in francoščine kot tujih jezikov: pragmatične in medkulturne vsebine v avdiovizualnih oglasih
Eva Škraba:
Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
Bojana Mišmaš:
Motivacija za učenje španščine pri učencih slovenskih osnovnih in srednjih šol
Nina Petrač:
Primerjava pisnega izražanja na državni splošni maturi iz španščine in italijanščine kot tujih jezikov
Maruša Urankar:
Primerjava učnih načrtov za španščino v javni osnovni šoli in zasebni osnovni šoli Lila
Lana Volk:
Spodbujanje socialnega in čustvenega učenja pri pouku tujega jezika s pomočjo kratkih filmov
Patricija Finster:
Metakognitivne in afektivne učne strategije študentov španščine
Žiga Dobaj:
Medpredmetno povezovanje geografije in španščine kot drugega tujega jezika
Teja Dušak:
Na poti k afektivnemu učenju: implementacija čuječnosti v pouk španščine kot tujega jezika
Eva Turel:
Strah pred napakami pri ustnem izražanju v tujem jeziku
Diplomska dela (5)
Anja Boštjančič:
Poučevanje nejezikovnih predmetov v tujem jeziku v španski osnovni šoli
Ana Malešević:
Primerjava osnovnošolskih učnih načrtov maternih jezikov v Sloveniji in španski kneževini Asturiji
Klara Zavrl:
Učenje španščine kot tujega jezika v pozni odraslosti
Jasna Jovović:
Konceptualizacija interkulturnosti v Španiji na prelomu tisočletja
Barbara Kozjek:
Poučevanje španščine predšolskih otrok z vidika komunikacijske in gibalne metode
Druga dela (2)
Marjana Šifrar Kalan:
Leksikalna razpoložljivost kot eden izmed kriterijev za izbor besedišča
Marjana Šifrar Kalan, Ana Pavlič:
Ansiedad y producción oral en estudiantes multilingües de secundaria y universitarios