Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Učenje španščine kot tujega jezika v pozni odraslosti : diplomsko delo
ID
Zavrl, Klara
(
Avtor
),
ID
Radovan, Marko
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Šifrar Kalan, Marjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,04 MB)
MD5: 1FD2F210E96799227F6AE2D37568321D
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
španščina
,
izobraževanje starejših
,
tretje življensko obdobje
,
učenje tujih jezikov
,
motivacija
,
poučevanje španščine
,
diplomska dela
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[K. Zavrl]
Leto izida:
2015
Št. strani:
95 str.
PID:
20.500.12556/RUL-112342
UDK:
811.134.2: 37.013.83(043.2)
COBISS.SI-ID:
58416482
Datum objave v RUL:
22.10.2019
Število ogledov:
1636
Število prenosov:
253
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZAVRL, Klara, 2015,
Učenje španščine kot tujega jezika v pozni odraslosti : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Zavrl. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=112342
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije pri delu v javni upravi
Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v visokem šolstvu v času pandemije COVID-19
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za spodbujanje gibalnih dejavnosti pri športu
Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
Didaktična uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju angleščine v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
Vpliv uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije na socialno vedenje učencev
Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji
Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) za poučevanje naravoslovnih predmetov na srednjih šolah Koroške
Nazaj