Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Krista Miklavec: Vpliv prehranskih in zdravstvenih trditev ter simbolov na potrošnikovo izbiro živil

MSc theses (4)

  1. Barbara Bračič: Analiza genetske strukture po linijah in rodovih lipicanskega konja
  2. Mateja Krnc: Napovedovanje pigmentacije las in oči s pomočjo sistema HIrisPlex v Sloveniji
  3. Polona Srenjšček: Razumevanje in vrednotenje izrazov, uporabljenih za poimenovanje izdelkov iz nekonvencionalnih načinov pridelave
  4. Sandra Bürmen: Potrošnikovo razlikovanje mesa avtohtone in tradicionalne pasme goveda na osnovi intrinzičnih lastnosti

BSc theses (28)

  1. Jure Renko: Primerjava senzoričnih in fizikalno-kemijskih lastnosti gojenih in prostoživečih brancinov (Dicentrarchus labrax)
  2. Tatjana Zvržina: Selekcijsko delo pri slovenskem haflinškem konju
  3. Aleš Valenčič: Napoved plemenskih vrednosti za rast ovnov na testni postaji
  4. Mateja Škedelj: Poznavanje in razumevanje izraza probiotik pri potrošniku
  5. Simona Bagar: Zaznavanje in razumevanje prehranskih in zdravstvenih trditev pri mlajših slovenskih potrošnikih
  6. Marina Benko: Percepcija kakovosti prostoživečih in vzrejenih brancinov
  7. Klavdija Bogataj: Analiza genetske čistosti populacij avtohtone potočne postrvi (salmo trutta) v Sloveniji
  8. Ana Cirar: Zanimanje kmetov za sodelovanje v projektu "Podeželje v mestu"
  9. Franci Černelč: Stanje na področju prireje in prodaje ekoloških perutninskih proizvodov
  10. Mitja Golobič: Percepcija kakovosti prostoživečih in vzrejenih potočnih postrvi
  11. Gregor Gorjanc: Izbor klavnih lastnosti za napovedovanje plemenskih vrednosti pri prašičih
  12. David Ilič: Trajno označevanje grških kornjač (Testudo hermanni) z mikročipi
  13. Sara Jagrič: Maščobnokislinska sestava nekaterih vrst rib v Sloveniji
  14. Hana Jontez: Populacijska struktura vidre (Lutra lutra) v Krajinskem parku Goričko
  15. Marjeta Klemenčič Burnik: Primerjava senzorične ocene jogurtov trgovinske in proizvajalčeve blagovne znamke
  16. Maksimiljana Kočevar Gudlin: Pomen porekla mesa govedi na nakupno obnašanje slovenskih potrošnikov
  17. Neja Kogoj: Priklic športnih aktivnosti pri srednješolcih v Sežani kot pokazatelj vpetosti Kobilarne Lipica v lokalno okolje
  18. Gregor Kovač: Zaznana kakovost senenega mleka in razumevanje izraza seneno mleko
  19. Andrej Majerle: Percipirana kakovost jogurtov proizvajalčevih in trgovskih blagovnih znamk
  20. Teja Miklič: Analiza sorodstva v slovenski populaciji haflinškega konja
  21. Klemen Mumelj: Prepoznavnost prireditve Podeželje v mestu
  22. Vesna Perc: Prepoznavanje in razumevanje oznak o sistemih reje kokoši nesnic
  23. Dimitrij Petek: Poznavanje zakonskih okvirjev ekološke reje postrvi in pripravljenost za preusmeritev v ekološko rejo med slovenskimi ribogojci
  24. Robert Pikl: Uporaba tanina za preprečevanje razvoja plesni na ikrah šarenke (Onchorhynchus mykiss)
  25. Marko Plohl: Napovedovanje genotipa PrP pri ovcah
  26. Anja Počkaj: Zadovoljstvo kmetov sodelujočih pri projektu "Podeželje v mestu"
  27. Andrej Polanec: Poznanost blagovnih znamk in dejavniki odločitev pri nakupu začimbne paprike
  28. Mitja Prelogar: Pomembnost oznak na embalaži jedilnih jajc za porabnika

Other documents (6)

  1. Jurij Pohar: Detection and comparison of the sensory quality of wild and farmed brown trout (Salmo trutta) by consumers
  2. Jurij Pohar: Animal science in the context of food consumer science
  3. Jurij Pohar, Klavdija Strgar: Fluctuating asymmetry in diploid female and sterile triploid rainbow trout (Oncorhynchus mykiss)
  4. Jurij Pohar: Absolutna in relativna plodnost, masa iker ter vpliv mase iker na maso larv in zarodka pri kalifornijski postrvi (Onchorynchus mykiss) v prvi in drugi drsti
  5. Ajda Kermauner, Jurij Pohar: Reproductive and growth performances of four rabbit genotypes
  6. Charo E. Hodgkins, Bernadette M. Egan, Matthew Peacock, Naomi Klepacz, Krista Miklavec, Igor Pravst, Jurij Pohar, Azucena Gracia, Andrea Groeppel-Klein, Mike Rayner, Monique Raats: Understanding how consumers categorise health related claims on foods