Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (6)

  1. Eva Semič: Podoba sodobne družbe v slovenski dramatiki med letoma 2008 in 2018
  2. Nastasja Schweiger: Jerman med tradicionalnim in modernim v 21. stoletju
  3. Sara Sterle: Tabuizirane teme v lutkovnih predstavah za najmlajše
  4. Vesna Mlakar: Primerjalna analiza Eliotovega Umora v katedrali in Smoletove Antigone
  5. Valerija Stopar: Primerjava uprizoritev Ane Karenine in Visoške kronike
  6. Ana Zupan: Spolno nasilje v sodobni slovenski in evropski dramatiki

Diplomska dela (30)

  1. Ana Cotič: Motiv nasilja v izbranih dramah Sarah Kane in Matjaža Zupančiča
  2. Nina Oražem: Kralj na Betajnovi in Stebri družbe: psihološki ustroj dramskih oseb kot osnova za razhajanje med Cankarjevimi in Ibsenovimi idejami
  3. Zala Norčič: Oblast in politično angažirana dramatika na Slovenskem in Češkoslovaškem na primeru izbranih dram Dušana Jovanovića in Václava Havla
  4. Rok Bohinc: Improvizacijsko gledališče v Sloveniji
  5. Mija Ivančič: Vloga prostora v Beckettovi dramatiki
  6. Klara Drnovšek Solina: Upodobitev delavcev v dramskih besedilih Gorana Ferčca in Vinka Möderndorferja
  7. Katja Kožuh: Strukturiranje resničnosti v Hodniku in Igri s pari Matjaža Zupančiča s pomočjo postopka igre v igri
  8. Nika Švab: Primerjava Georgesa Dantona kot historičnega, literarnega in zgodovinskega lika
  9. Irena Bučar: Motiv neprepoznavanja v makedonski drami z zdomsko tematiko
  10. Ajla Kovačević: Ibsenova Nora in njeni odmevi v slovenski dramatiki
  11. Petra Goljevšček: B. M. Koltès: Roberto Zucco
  12. Sara Sterle: Mit o Antigoni pri Dominiku Smoletu in Dušanu Jovanoviću
  13. Kaja Jurgele: Gledališče zatiranih Augusta Boala v Sloveniji
  14. Tamara Sterle: Sarah Kane in Draga Potočnjak
  15. Miha Černe: Nastanek in razvoj zgodovinske drame na Slovenskem v drugi polovici 19. stoletja
  16. Aleksandra Gačić: Odsev antičnega mita o Sizifu in Camusove moderne predelave v drami Kaligula
  17. Neža Bohinc: Ženski liki v literaturi Elfriede Jelinek
  18. Ana Zupan: Voajerizem in odnos do telesa v tekstu in na odru v Fabrovih delih Etant donnés in Kri sem
  19. Urška Bračko: Vprašanje specifike performansa in hepeninga na Slovenskem na primerih gledališča Pupilije Ferkeverk in skupine OHO
  20. Uršula Gačnik: Naratološka analiza dramskega opusa Thomasa Stearnsa Eliota
  21. Jasna Janež: Oblike pripovedi v dramah Dušana Jovanovića
  22. Urška Kastelic: Glasba W. A. Mozarta v literarnem ustvarjanju J. W. Goetheja
  23. Vesna Plavec: Dramatizacija romana Prevzetnost in pristranost v izvedbi Anton Podbevšek Teatra
  24. Lara Jerkovič: Tisti, ki žrejo, in tisti, ki so požrti: Analiza družbeno-kritične tematike in dramske forme v delu gostija Simone Semenič
  25. Lucija Trobec: Mladi in gledališče Vloga gledališča v obdobju odraščanja in pomen aktivnega vključevanja mladih v profesionalne produkcije na primeru predstav Vihar v glavi in Pravica biti človek
  26. Alja Primožič: Drama Vitomila Zupana Ladja brez imena
  27. Katja Gornik: Angažirano gledališče kot sodobni umetniški izraz. Oliver Frljić - umetniški odgovor na izzive časa in prostora
  28. Danijela Sitar: Interpretacija Trudnih zastorov Slavka Gruma z ozirom na pisemsko korespondenco z Jožo Debelak
  29. Evelin Bizjak: Postdramsko pisanje in postdramski način uprizarjanja Vloga besedila v postdramskem gledališču na primeru dveh uprizorjenih dram Simone Semenič: še ni naslova in mi, evropski mrlič
  30. Sara Zajc: Družbena kritika v treh izbranih delih Vinka Mӧderndorferja – Limonadi slovenici, Evropi in Na dnu

Druga dela (5)

  1. Lojze Kovačič
  2. Gašper Troha: Vprašanje socialističnega realizma v slovenski dramatiki
  3. Gašper Troha: Položaj in podoba sodobnega ljubiteljskega gledališča na Slovenskem
  4. Gašper Troha: Me slišiš? Simone Semenič in vprašanje ne več dramske pisave
  5. Gašper Troha: Can you hear me? by Simona Semenič and question of no-longer-dramatic writing