Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Mihael Gojkošek:
Students' explanations and predictions for interaction between light and prism foil
Bor Gregorčič:
Investigating and applying advantages of interactive whiteboards in physics instruction
Katarina Jeličić:
An investigation of studentsʼ understanding of electromagnetic induction
Vida Kariž Merhar:
Konstruktivistični pristop k pouku fizikalnih vsebin - nihanje in valovanje
Magistrska dela (7)
Monika Vidmar, Gorazd Planinšič:
Dojemanje obratnih nalog pri dijakih in učiteljih
Matija Škrlep:
Uporaba poskusov z radonom v aktivnem pouku
Jan Jurkovič:
Analysis of ISLE based activity with included engineering elements
Nataša Zabukovšek:
Študija priljubljenosti fizike in vključevanja dijakov in dijakinj k pouku predmeta v povezavi z izbiro in uspešnostjo reševanja treh tipov nalog
Tadej Legat:
Gostota zraka: raziskovalno podprta prenova laboratorijske vaje
Klemen Kelih:
Students conducting testing experiments: activity analysis
Maja Poklinek Čančula:
Analyzing patterns in experts' approaches to solving experimental problems
Diplomska dela (1)
Maja Uljan:
Vpliv konteksta fizikalnih nalog na privlačnost za dijake in dijakinje
Druga dela (3)
Amand Papotnik, Franko Florjančič, Gerhard Angleitner, Srečko Glodež, Ludvik Hajdinjak, Beno Kraner, Slavko Kocijančič, Gorazd Planinšič, Ferdinand Trenc, Tadej Tuma:
Učni načrt
Mihael Gojkošek, Josip Sliško, Gorazd Planinšič:
Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?
Boris Horvat, Mojca Čepič, Gorazd Planinšič:
NAUK - interaktivna e-gradiva iz fizike