Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Katarina Jeličić: An investigation of studentsʼ understanding of electromagnetic induction
  2. Bor Gregorčič: Investigating and applying advantages of interactive whiteboards in physics instruction
  3. Mihael Gojkošek: Students' explanations and predictions for interaction between light and prism foil

Magistrska dela (12)

  1. Monika Vidmar, Gorazd Planinšič: Dojemanje obratnih nalog pri dijakih in učiteljih
  2. Matija Škrlep: Uporaba poskusov z radonom v aktivnem pouku
  3. Maja Poklinek Čančula: Analyzing patterns in experts' approaches to solving experimental problems
  4. Klemen Kelih: Students conducting testing experiments: activity analysis
  5. Tadej Legat: Gostota zraka: raziskovalno podprta prenova laboratorijske vaje
  6. Nataša Zabukovšek: Študija priljubljenosti fizike in vključevanja dijakov in dijakinj k pouku predmeta v povezavi z izbiro in uspešnostjo reševanja treh tipov nalog
  7. Kristina Pahor: Pedagoška prenova laboratorijskih vaj z aktivirano vodo na raziskovalnem jedrskem reaktorju
  8. Jan Jurkovič: Analysis of ISLE based activity with included engineering elements
  9. Žan Jerman: Raziskovalno podprt razvoj aktivnosti s hladilniškimi magneti
  10. Andrej Iskra: Projektno delo na daljavo: prenos zvoka z vrvičnim telefonom
  11. Gregor Brumec: Komunikacija med študenti pri reševanju aktivnosti ISLE na daljavo
  12. Urša Nered: Uporaba infrardeče kamere pri poučevanju trenja

Diplomska dela (1)

  1. Maja Uljan: Vpliv konteksta fizikalnih nalog na privlačnost za dijake in dijakinje

Druga dela (4)

  1. Amand Papotnik, Franko Florjančič, Gerhard Angleitner, Srečko Glodež, Ludvik Hajdinjak, Beno Kraner, Slavko Kocijančič, Gorazd Planinšič, Ferdinand Trenc, Tadej Tuma: Učni načrt
  2. Boris Horvat, Mojca Čepič, Gorazd Planinšič: NAUK - interaktivna e-gradiva iz fizike
  3. Mihael Gojkošek, Josip Sliško, Gorazd Planinšič: Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?
  4. Danijela Dodlek, Gorazd Planinšič, Eugenia Etkina: How to help students learn: an investigation of how in- and pre-service physics teachers respond to students’ explanations