Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Katarina Jeličić:
An investigation of studentsʼ understanding of electromagnetic induction
Bor Gregorčič:
Investigating and applying advantages of interactive whiteboards in physics instruction
Mihael Gojkošek:
Students' explanations and predictions for interaction between light and prism foil
Danijela Dodlek:
The study of physics teachers' responses to student explanations using the Content Knowledge for Teaching Energy framework
Magistrska dela (15)
Monika Vidmar, Gorazd Planinšič:
Dojemanje obratnih nalog pri dijakih in učiteljih
Matija Škrlep:
Uporaba poskusov z radonom v aktivnem pouku
Maja Poklinek Čančula:
Analyzing patterns in experts' approaches to solving experimental problems
Klemen Kelih:
Students conducting testing experiments: activity analysis
Tadej Legat:
Gostota zraka: raziskovalno podprta prenova laboratorijske vaje
Nataša Zabukovšek:
Študija priljubljenosti fizike in vključevanja dijakov in dijakinj k pouku predmeta v povezavi z izbiro in uspešnostjo reševanja treh tipov nalog
Kristina Pahor:
Pedagoška prenova laboratorijskih vaj z aktivirano vodo na raziskovalnem jedrskem reaktorju
Jan Jurkovič:
Analysis of ISLE based activity with included engineering elements
Žan Jerman:
Raziskovalno podprt razvoj aktivnosti s hladilniškimi magneti
Andrej Iskra:
Projektno delo na daljavo: prenos zvoka z vrvičnim telefonom
Gregor Brumec:
Komunikacija med študenti pri reševanju aktivnosti ISLE na daljavo
Urša Nered:
Uporaba infrardeče kamere pri poučevanju trenja
Andraž Ristič:
Vpliv medija na razpoloženje učencev pri reševanju fizikalne aktivnosti
Emilija Simonović:
Primerjava sposobnosti ovrednotenja ponujenih rešitev pri dijakih iz različnih okolij
Jaka Kavčič:
Uporaba simulacije PhET pri domačem delu dijakov
Diplomska dela (1)
Maja Uljan:
Vpliv konteksta fizikalnih nalog na privlačnost za dijake in dijakinje
Druga dela (2)
Mihael Gojkošek, Josip Sliško, Gorazd Planinšič:
Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?
Danijela Dodlek, Gorazd Planinšič, Eugenia Etkina:
How to help students learn: an investigation of how in- and pre-service physics teachers respond to students’ explanations