Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (4)

  1. Katarina Jeličić: An investigation of studentsʼ understanding of electromagnetic induction
  2. Bor Gregorčič: Investigating and applying advantages of interactive whiteboards in physics instruction
  3. Mihael Gojkošek: Students' explanations and predictions for interaction between light and prism foil
  4. Danijela Dodlek: The study of physics teachers' responses to student explanations using the Content Knowledge for Teaching Energy framework

MSc theses (15)

  1. Monika Vidmar, Gorazd Planinšič: Dojemanje obratnih nalog pri dijakih in učiteljih
  2. Matija Škrlep: Uporaba poskusov z radonom v aktivnem pouku
  3. Maja Poklinek Čančula: Analyzing patterns in experts' approaches to solving experimental problems
  4. Klemen Kelih: Students conducting testing experiments: activity analysis
  5. Tadej Legat: Gostota zraka: raziskovalno podprta prenova laboratorijske vaje
  6. Nataša Zabukovšek: Študija priljubljenosti fizike in vključevanja dijakov in dijakinj k pouku predmeta v povezavi z izbiro in uspešnostjo reševanja treh tipov nalog
  7. Kristina Pahor: Pedagoška prenova laboratorijskih vaj z aktivirano vodo na raziskovalnem jedrskem reaktorju
  8. Jan Jurkovič: Analysis of ISLE based activity with included engineering elements
  9. Žan Jerman: Raziskovalno podprt razvoj aktivnosti s hladilniškimi magneti
  10. Andrej Iskra: Projektno delo na daljavo: prenos zvoka z vrvičnim telefonom
  11. Gregor Brumec: Komunikacija med študenti pri reševanju aktivnosti ISLE na daljavo
  12. Urša Nered: Uporaba infrardeče kamere pri poučevanju trenja
  13. Andraž Ristič: Vpliv medija na razpoloženje učencev pri reševanju fizikalne aktivnosti
  14. Emilija Simonović: Primerjava sposobnosti ovrednotenja ponujenih rešitev pri dijakih iz različnih okolij
  15. Jaka Kavčič: Uporaba simulacije PhET pri domačem delu dijakov

BSc theses (1)

  1. Maja Uljan: Vpliv konteksta fizikalnih nalog na privlačnost za dijake in dijakinje

Other documents (2)

  1. Mihael Gojkošek, Josip Sliško, Gorazd Planinšič: Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?
  2. Danijela Dodlek, Gorazd Planinšič, Eugenia Etkina: How to help students learn: an investigation of how in- and pre-service physics teachers respond to students’ explanations