Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Katarina Jeličić:
An investigation of studentsʼ understanding of electromagnetic induction
Bor Gregorčič:
Investigating and applying advantages of interactive whiteboards in physics instruction
Mihael Gojkošek:
Students' explanations and predictions for interaction between light and prism foil
Danijela Dodlek:
The study of physics teachers' responses to student explanations using the Content Knowledge for Teaching Energy framework
MSc theses (15)
Monika Vidmar, Gorazd Planinšič:
Dojemanje obratnih nalog pri dijakih in učiteljih
Matija Škrlep:
Uporaba poskusov z radonom v aktivnem pouku
Maja Poklinek Čančula:
Analyzing patterns in experts' approaches to solving experimental problems
Klemen Kelih:
Students conducting testing experiments: activity analysis
Tadej Legat:
Gostota zraka: raziskovalno podprta prenova laboratorijske vaje
Nataša Zabukovšek:
Študija priljubljenosti fizike in vključevanja dijakov in dijakinj k pouku predmeta v povezavi z izbiro in uspešnostjo reševanja treh tipov nalog
Kristina Pahor:
Pedagoška prenova laboratorijskih vaj z aktivirano vodo na raziskovalnem jedrskem reaktorju
Jan Jurkovič:
Analysis of ISLE based activity with included engineering elements
Žan Jerman:
Raziskovalno podprt razvoj aktivnosti s hladilniškimi magneti
Andrej Iskra:
Projektno delo na daljavo: prenos zvoka z vrvičnim telefonom
Gregor Brumec:
Komunikacija med študenti pri reševanju aktivnosti ISLE na daljavo
Urša Nered:
Uporaba infrardeče kamere pri poučevanju trenja
Andraž Ristič:
Vpliv medija na razpoloženje učencev pri reševanju fizikalne aktivnosti
Emilija Simonović:
Primerjava sposobnosti ovrednotenja ponujenih rešitev pri dijakih iz različnih okolij
Jaka Kavčič:
Uporaba simulacije PhET pri domačem delu dijakov
BSc theses (1)
Maja Uljan:
Vpliv konteksta fizikalnih nalog na privlačnost za dijake in dijakinje
Other documents (2)
Mihael Gojkošek, Josip Sliško, Gorazd Planinšič:
Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?
Danijela Dodlek, Gorazd Planinšič, Eugenia Etkina:
How to help students learn: an investigation of how in- and pre-service physics teachers respond to students’ explanations