Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?
ID
Gojkošek, Mihael
(
Avtor
),
ID
Sliško, Josip
(
Avtor
),
ID
Planinšič, Gorazd
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_3_3/cepsj_pp_9-28_Gojkosek.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
fizika
,
knowledge
,
learning
,
naravoslovje
,
naravoslovna vzgoja in izobraževanje
,
prizmatična folija
,
science education
,
transfer znanja
,
učitelj
,
učne metode
,
znanje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:
2013
Št. strani:
Str. 9-28
Številčenje:
Vol. 3, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-79682
UDK:
37.091.3:53
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
9834569
Datum objave v RUL:
30.12.2015
Število ogledov:
1653
Število prenosov:
320
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Ali različne aktivnosti pri učenju lahko izboljšajo sposobnost dijakov pri konstruiranju razlagalnega modela pri problemu prizmatične folije?
Ključne besede:
naravoslovje
,
fizika
,
učne metode
,
prizmatična folija
,
transfer znanja
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj