izpis_h1_title_alt

Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?
Gojkošek, Mihael (Avtor), Sliško, Josip (Avtor), Planinšič, Gorazd (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_3_3/cepsj_pp_9-28_Gojkosek.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:fizika, knowledge, learning, naravoslovje, naravoslovna vzgoja in izobraževanje, prizmatična folija, science education, transfer znanja, učitelj, učne metode, znanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Št. strani:str. 9-28
Številčenje:Vol. 3, no. 3
UDK:37.091.3:53
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9834569 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:579
Število prenosov:204
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ali različne aktivnosti pri učenju lahko izboljšajo sposobnost dijakov pri konstruiranju razlagalnega modela pri problemu prizmatične folije?
Ključne besede:naravoslovje, fizika, učne metode, prizmatična folija, transfer znanja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj