izpis_h1_title_alt

Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?
ID Gojkošek, Mihael (Avtor), ID Sliško, Josip (Avtor), ID Planinšič, Gorazd (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_3_3/cepsj_pp_9-28_Gojkosek.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:fizika, knowledge, learning, naravoslovje, naravoslovna vzgoja in izobraževanje, prizmatična folija, science education, transfer znanja, učitelj, učne metode, znanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 9-28
Številčenje:Vol. 3, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-79682 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:53
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9834569 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1405
Število prenosov:311
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ali različne aktivnosti pri učenju lahko izboljšajo sposobnost dijakov pri konstruiranju razlagalnega modela pri problemu prizmatične folije?
Ključne besede:naravoslovje, fizika, učne metode, prizmatična folija, transfer znanja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj