Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (47)

  1. Mateja Kvartuh: Tekmovalne didaktične igre pri spoznavanju okolja v 3. razredu osnovne šole
  2. Klara Bučan: Poučevanje sil in gibanja na prostem pri predmetu naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole
  3. Ines Bejek: Didaktične igre pri poučevanju učne vsebine toplota in temperatura pri predmetu fizika v osnovni šoli
  4. Klara Uršič: Poglabljanje fizikalnih in kemijskih vsebin predmeta naravoslovje in tehnika s sošolčevo razlago v 4. razredu osnovne šole
  5. Lara Podberšič: Didaktične igre na temo svetloba pri naravoslovju in fiziki v osnovni šoli
  6. Eva Petek: Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v osnovni šoli z uporabo slovenskih izobraževalnih videoposnetkov v času šolanja na daljavo
  7. Tina Češek Grmek: Poučevanje učnih vsebin voda, pretakanje ter sile in gibanje na prostem pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole
  8. Barbara Pacek: Didaktične igre pri obravnavi elektrike in magnetizma v 4. razredu osnovne šole
  9. Larisa Lenart: Uporaba didaktičnih iger pri poučevanju učne vsebine toplota in temperatura v 5. Razredu osnovne šole
  10. Darja Buh: Konstruktivistični pristop pri poučevanju temperature in toplote v 5. razredu osnovne šole
  11. Maja Mesec: Učinkovitost didaktičnih iger pri spoznavanju vremena in zmesi v 2. razredu osnovne šole
  12. Katja Klodič: Didaktične igre pri obravnavi gibanja v 1. in 4. razredu osnovne šole
  13. Urška Doles: Analiza učiteljevih vprašanj pri poučevanju predmeta naravoslovje in tehnika v 4. in 5. razredu osnovne šole
  14. Neja Nahtigal: Vrstniško učenje elektrike in magnetizma v 4. razredu osnovne šole
  15. Ajda Zubak: Fizika med izobraževanjem na daljavo z vidika učencev
  16. Tevž Globokar: Raziskovanje s hidrogeli kot obogatitvena dejavnost pri pouku naravoslovja in tehnike za učence petega razreda osnovne šole
  17. Veronika Škerbec: Sodobni materiali pri predmetu naravoslovje in tehnika - hidrogeli
  18. Vika Planinšek: Predstave in razumevanje pojavov pri poskusih s svečami
  19. Tina Čampa: Poučevanje fizikalnih in kemijskih vsebin s sošolčevo razlago v 4. razredu osnovne šole
  20. Ana Janjac: Učenje z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole: učna tema snovi
  21. Barbara Jančič: Spoznavanje lastnosti snovi skozi učenje z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje in tehnika
  22. Manela Suhonić: Poučevanje okoljske vzgoje, svetlobe in vremena v 3. razredu osnovne šole z didaktičnimi igrami
  23. Tina Marjanović: Poučevanje okoljske vzgoje, svetlobe in vremena v 3. razredu osnovne šole z namiznimi didaktičnimi igrami
  24. Manca Lipoglavšek: Analiza naravoslovnih vsebin astronomija, kroženje vode v naravi in vreme v učbeniških gradivih za angleščino v 4. in 5. razredu osnovne šole
  25. Nastja Pugelj: Poučevanje učnih vsebin veter in kroženje vode z namiznimi didaktičnimi igrami v 5. razredu osnovne šole
  26. Natalija Zdovc: Uporaba metode napovej-opazuj-razloži pri obravnavi temperature in toplote v 4. in 5. razredu osnovne šole
  27. Ana Bertoncelj: Vpliv epidemije Covid-19 na znanje in razumevanje fizike v osnovni šoli
  28. Anja Čibej: Poučevanje in učenje vsebin predmeta naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole z ustvarjalnim gibom
  29. Anita Lubej: Spoznavanje spreminjanja lastnosti snovi pri delu z učbeniki pri naravoslovju in tehniki v 4. razredu osnovne šole
  30. Maruša Novljan: Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v 4. In 5. razredu osnovne šole na prostem v okolici šole
  31. Tjaša Kulovec: Znanje četrtošolcev o učni temi Gibanje Zemlje pri poučevanju v razredu in poučevanju na daljavo
  32. Aleš Pršin: Zanimanje učencev za fizikalne teme izven šolskih okvirov
  33. Domen Jarc: Eksperimentalno delo pri spoznavanju elektrike in svetlobe pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole
  34. Grega Šumrada: Didaktične igre za učne vsebine dan in noč, vreme, voda in zmesi pri pouku spoznavanja okolja v 2. razredu osnovne
  35. Eva Markič: Vrednotenje vpliva oblik samostojnega eksperimentalnega dela na znanje in spretnosti učencev 4. razreda osnovne šole
  36. Katja Gorenčič: Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v četrtem in petem razredu osnovne šole z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije
  37. Patricija Volčič: Poučevanje naravoslovnih vsebin na prostem v prvem triletju v javnih in zasebnih osnovnih šolah
  38. Tjaša Prodan: Učenje z vrstniško razlago pri predmetu naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole
  39. Barbara Golavšek: Šola v naravi kot prostor poučevanja naravoslovja na razredni stopnji
  40. Pija Prijon: Skupinsko delo pri obravnavi naravoslovnih vsebin v 1. in 5. razredu osnovne šole
  41. Urška Kastelic: Poučevanje učne vsebine svetloba v tretjem in četrtem razredu osnovne šole z didaktičnimi igrami
  42. Urška Papež: Pouk na daljavo v času pandemije covid-19 pri predmetu naravoslovje in tehnika v četrtem in petem razredu osnovne šole
  43. Tina Gregorič: Vpliv epidemije COVID–19 na znanje in razumevanje fizike slovenskih dijakov
  44. Lovrenc Fortuna: Zanimanje petošolcev za naravoslovne vsebine izven okvirov šole
  45. Nastja Pečnik: Uporaba didaktičnih iger pri poučevanju učne vsebine sile in gibanje v 3. razredu osnovne šole
  46. Ana Herman: Poučevanje naravoslovja in tehnike na daljavo v času epidemije Covid 19
  47. Neža Lesar: Sodobni pristopi poučevanja učne vsebine elektrika v 4. razredu osnovne šole

Diplomska dela (1)

  1. Urša Urankar: Spoznavanje zvoka v predšolskem obdobju

Druga dela (57)

  1. Jerneja Pavlin: Ali oblačila grejejo?
  2. Ana Herman, Jerneja Pavlin: Spreminjanje narave skozi letni čas
  3. Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Three years of PROFILES experience in Slovenia
  4. Jerneja Pavlin: Experiments with aqua pearls
  5. Saša Ziherl, Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Jure Bajc, Mojca Čepič: Wood as a model for liquid crystals
  6. Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič: It seems easy to float, but is it really?
  7. Jerneja Pavlin, Katarina Susman, Mojca Čepič: Does conceptual understanding of density increase with the level of education?
  8. Jerneja Pavlin, Marko Gosak: The use of PowerPoint in physics lessons - a step forward in the development of digital competence
  9. Jerneja Pavlin, Katarina Susman, Saša Ziherl, Maja Pečar, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič: Hands-on experiments with liquid crystals
  10. Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Maja Pečar, Katarina Susman, Jure Bajc, Mojca Čepič: Studying anisotropy with wood and microwaves
  11. Maruša Novljan, Jerneja Pavlin: Izkušnje slovenskih učiteljev in učencev 4. in 5. razredaosnovne šole s poukom na prostem pri predmetunaravoslovje in tehnika
  12. Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič: First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
  13. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak: Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
  14. Jerneja Pavlin: Plavanje teles
  15. Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Saša Ziherl, Maja Pečar, Mojca Čepič: Phase transitions in the frame of mechanical model
  16. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič: Direction dependence of the extraordinary refraction index in uniaxial nematic liquid crystals
  17. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič: Liquid crystals: a new topic in physics for undergraduates
  18. Ivana Štibi, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin: Poučevanje fizike v hrvaških osnovnih in srednjih šolah med pandemijo covida-19
  19. Jerneja Pavlin: Uvodnik
  20. Jerneja Pavlin, Tina Čampa: Is peer instruction in primary school feasible?: the case study in Slovenia
  21. Jerneja Pavlin: Hydrogels in experiments for stimulating students with different learning abilities
  22. Jerneja Pavlin: Uvodnik
  23. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
  24. Jerneja Pavlin: Experiments with aqua pearls
  25. Jerneja Pavlin: Hands-on experiments with hydrogels
  26. Jerneja Pavlin: Hands-on experiments with hydrogels
  27. Jerneja Pavlin, Iztok Devetak: The PROFILES approach to teaching and learning physics in Slovenia
  28. Jerneja Pavlin: Experiments with hydrogel pearls
  29. Jerneja Pavlin, Mojca Čepič: The education of pre-service primary school teachers for teaching the physics part of science in Slovenia
  30. Maruša Novljan, Jerneja Pavlin: Izkušnje učencev in učiteljev s poukom na prostem v okolici šole pri predmetu naravoslovje in tehnika
  31. Jerneja Pavlin: Kartezijev plavač
  32. Jerneja Pavlin, Katarina Susman: Didaktične igre v naravoslovju - izbirni predmet
  33. Jerneja Pavlin: Vključevanje sodobnih znanstvenih spoznanj v pouk naravoslovnih predmetov - predstave o hidrogelih
  34. Jerneja Pavlin: Vključevanje sodobnih znanstvenih spoznanj v pouk naravoslovnih predmetov - predstave o hidrogelih
  35. Jerneja Pavlin, Katarina Susman: Didaktične igre v naravoslovju - izbirni predmet
  36. Andreja Bačnik, Jerneja Pavlin: Naravoslovna pismenost - začnimo zgodaj
  37. Miha Slapničar, Iztok Devetak, Saša Glažar, Jerneja Pavlin: Razumevanje plinastega agregatnega stanja snovi na submikroskopski ravni po vertikali izobraževanja
  38. Jerneja Pavlin, Katarina Susman: Prepoznavanje primanjkljajev v znanju kot osnova za oblikovanje didaktičnih iger v naravoslovju
  39. Neja Nahtigal, Jerneja Pavlin: Vrstniško učenje pri naravoslovju in tehniki - elektrika in magnetizem
  40. Vika Planinšek, Jerneja Pavlin: Gori na gori gorí : učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
  41. Jerneja Pavlin: Editorial, Experiments in physics teaching and learning
  42. Grega Šumrada, Špela Lumpert, Jerneja Pavlin: Poglej v nebo, kakšno bo vreme?
  43. Jerneja Pavlin: Materiali – Iz česa so narejeni stvari?, Založba Hart, Ljubljana, 2021
  44. Lea Močnik, Urška Papež, Jerneja Pavlin: Raziskovanje onesnaženosti zraka s trdimi delci
  45. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context
  46. Maja Pečar, Katarina Susman, Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič: How to explain the conoscopic figures
  47. Katarina Susman, Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič: The role of analogies and models in understanding a concept of phase transition
  48. Mojca Čepič, Saša Ziherl, Jure Bajc, Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič: Physics and nature - a new course for the first year students of physics education
  49. Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič: A teaching unit on liquid crystals
  50. Jure Bajc, Jerneja Pavlin: National assessment of knowledge of physics and curriculum development in Slovenia
  51. Katarina Susman, Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič: Concepts of density and buoyancy in eighth grade of primary school
  52. Mojca Čepič, Jerneja Pavlin: Lap-tops, mobiles, iPods and liquid crystals
  53. Marko Gosak, Jerneja Pavlin: New communication technologies of Powerpoint presentation in learning physics
  54. Jerneja Pavlin, Nastja Kastelec, Katarina Susman: Kdaj voda zavre?
  55. Marko Gosak, Jerneja Pavlin: Optični pojavi v atmosferi
  56. Jerneja Pavlin: Učenje fizikalnih vsebin nekoliko drugače - predstavitev projektov ARphymedes in ARphymedes Plus
  57. María Napal Fraile, Isabel Zudaire, Svava Pétursdóttir, Jerneja Pavlin: eTwinning in science learning