Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (50)
Mateja Kvartuh:
Tekmovalne didaktične igre pri spoznavanju okolja v 3. razredu osnovne šole
Klara Bučan:
Poučevanje sil in gibanja na prostem pri predmetu naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole
Ines Bejek:
Didaktične igre pri poučevanju učne vsebine toplota in temperatura pri predmetu fizika v osnovni šoli
Klara Uršič:
Poglabljanje fizikalnih in kemijskih vsebin predmeta naravoslovje in tehnika s sošolčevo razlago v 4. razredu osnovne šole
Lara Podberšič:
Didaktične igre na temo svetloba pri naravoslovju in fiziki v osnovni šoli
Eva Petek:
Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v osnovni šoli z uporabo slovenskih izobraževalnih videoposnetkov v času šolanja na daljavo
Tina Češek Grmek:
Poučevanje učnih vsebin voda, pretakanje ter sile in gibanje na prostem pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole
Barbara Pacek:
Didaktične igre pri obravnavi elektrike in magnetizma v 4. razredu osnovne šole
Larisa Lenart:
Uporaba didaktičnih iger pri poučevanju učne vsebine toplota in temperatura v 5. Razredu osnovne šole
Darja Buh:
Konstruktivistični pristop pri poučevanju temperature in toplote v 5. razredu osnovne šole
Maja Mesec:
Učinkovitost didaktičnih iger pri spoznavanju vremena in zmesi v 2. razredu osnovne šole
Katja Klodič:
Didaktične igre pri obravnavi gibanja v 1. in 4. razredu osnovne šole
Urška Doles:
Analiza učiteljevih vprašanj pri poučevanju predmeta naravoslovje in tehnika v 4. in 5. razredu osnovne šole
Neja Nahtigal:
Vrstniško učenje elektrike in magnetizma v 4. razredu osnovne šole
Ajda Zubak:
Fizika med izobraževanjem na daljavo z vidika učencev
Tevž Globokar:
Raziskovanje s hidrogeli kot obogatitvena dejavnost pri pouku naravoslovja in tehnike za učence petega razreda osnovne šole
Veronika Škerbec:
Sodobni materiali pri predmetu naravoslovje in tehnika - hidrogeli
Vika Planinšek:
Predstave in razumevanje pojavov pri poskusih s svečami
Tina Čampa:
Poučevanje fizikalnih in kemijskih vsebin s sošolčevo razlago v 4. razredu osnovne šole
Ana Janjac:
Učenje z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole: učna tema snovi
Barbara Jančič:
Spoznavanje lastnosti snovi skozi učenje z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje in tehnika
Manela Suhonić:
Poučevanje okoljske vzgoje, svetlobe in vremena v 3. razredu osnovne šole z didaktičnimi igrami
Tina Marjanović:
Poučevanje okoljske vzgoje, svetlobe in vremena v 3. razredu osnovne šole z namiznimi didaktičnimi igrami
Manca Lipoglavšek:
Analiza naravoslovnih vsebin astronomija, kroženje vode v naravi in vreme v učbeniških gradivih za angleščino v 4. in 5. razredu osnovne šole
Nastja Pugelj:
Poučevanje učnih vsebin veter in kroženje vode z namiznimi didaktičnimi igrami v 5. razredu osnovne šole
Natalija Zdovc:
Uporaba metode napovej-opazuj-razloži pri obravnavi temperature in toplote v 4. in 5. razredu osnovne šole
Ana Bertoncelj:
Vpliv epidemije Covid-19 na znanje in razumevanje fizike v osnovni šoli
Anja Čibej:
Poučevanje in učenje vsebin predmeta naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole z ustvarjalnim gibom
Anita Lubej:
Spoznavanje spreminjanja lastnosti snovi pri delu z učbeniki pri naravoslovju in tehniki v 4. razredu osnovne šole
Maruša Novljan:
Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v 4. In 5. razredu osnovne šole na prostem v okolici šole
Tjaša Kulovec:
Znanje četrtošolcev o učni temi Gibanje Zemlje pri poučevanju v razredu in poučevanju na daljavo
Aleš Pršin:
Zanimanje učencev za fizikalne teme izven šolskih okvirov
Domen Jarc:
Eksperimentalno delo pri spoznavanju elektrike in svetlobe pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole
Grega Šumrada:
Didaktične igre za učne vsebine dan in noč, vreme, voda in zmesi pri pouku spoznavanja okolja v 2. razredu osnovne
Eva Markič:
Vrednotenje vpliva oblik samostojnega eksperimentalnega dela na znanje in spretnosti učencev 4. razreda osnovne šole
Katja Gorenčič:
Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v četrtem in petem razredu osnovne šole z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije
Patricija Volčič:
Poučevanje naravoslovnih vsebin na prostem v prvem triletju v javnih in zasebnih osnovnih šolah
Tjaša Prodan:
Učenje z vrstniško razlago pri predmetu naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole
Barbara Golavšek:
Šola v naravi kot prostor poučevanja naravoslovja na razredni stopnji
Pija Prijon:
Skupinsko delo pri obravnavi naravoslovnih vsebin v 1. in 5. razredu osnovne šole
Urška Kastelic:
Poučevanje učne vsebine svetloba v tretjem in četrtem razredu osnovne šole z didaktičnimi igrami
Urška Papež:
Pouk na daljavo v času pandemije covid-19 pri predmetu naravoslovje in tehnika v četrtem in petem razredu osnovne šole
Tina Gregorič:
Vpliv epidemije COVID–19 na znanje in razumevanje fizike slovenskih dijakov
Lovrenc Fortuna:
Zanimanje petošolcev za naravoslovne vsebine izven okvirov šole
Nastja Pečnik:
Uporaba didaktičnih iger pri poučevanju učne vsebine sile in gibanje v 3. razredu osnovne šole
Ana Herman:
Poučevanje naravoslovja in tehnike na daljavo v času epidemije Covid 19
Neža Lesar:
Sodobni pristopi poučevanja učne vsebine elektrika v 4. razredu osnovne šole
Eli Grašič:
Ocenjevanje znanja pri predmetu naravoslovje in tehnika v četrtem in petem razredu v osnovni šoli
Klavdija Gregorčič:
Spoznavanje vremena skozi didaktične igre na prostem pri predmetu spoznavanje okolja v 2. razredu osnovne šole
Tinkara Zaletel:
Vključevanje elementov ustvarjalnega giba pri poučevanju svetlobe pri predmetu Spoznavanje okolja v 3. razredu osnovne šole
BSc theses (1)
Urša Urankar:
Spoznavanje zvoka v predšolskem obdobju
Other documents (51)
Jerneja Pavlin:
Ali oblačila grejejo?
Ana Herman, Jerneja Pavlin:
Spreminjanje narave skozi letni čas
Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Three years of PROFILES experience in Slovenia
Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
It seems easy to float, but is it really?
Jerneja Pavlin, Katarina Susman, Mojca Čepič:
Does conceptual understanding of density increase with the level of education?
Maruša Novljan, Jerneja Pavlin:
Izkušnje slovenskih učiteljev in učencev 4. in 5. razredaosnovne šole s poukom na prostem pri predmetunaravoslovje in tehnika
Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič:
First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak:
Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
Jerneja Pavlin:
Plavanje teles
Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Saša Ziherl, Maja Pečar, Mojca Čepič:
Phase transitions in the frame of mechanical model
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič:
Direction dependence of the extraordinary refraction index in uniaxial nematic liquid crystals
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Mojca Čepič:
Liquid crystals: a new topic in physics for undergraduates
Ivana Štibi, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin:
Poučevanje fizike v hrvaških osnovnih in srednjih šolah med pandemijo covida-19
Jerneja Pavlin:
Uvodnik
Jerneja Pavlin, Tina Čampa:
Is peer instruction in primary school feasible?: the case study in Slovenia
Jerneja Pavlin:
Hydrogels in experiments for stimulating students with different learning abilities
Jerneja Pavlin:
Uvodnik
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
Jerneja Pavlin:
Experiments with aqua pearls
Jerneja Pavlin:
Hands-on experiments with hydrogels
Jerneja Pavlin, Iztok Devetak:
The PROFILES approach to teaching and learning physics in Slovenia
Jerneja Pavlin:
Experiments with hydrogel pearls
Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
The education of pre-service primary school teachers for teaching the physics part of science in Slovenia
Maruša Novljan, Jerneja Pavlin:
Izkušnje učencev in učiteljev s poukom na prostem v okolici šole pri predmetu naravoslovje in tehnika
Jerneja Pavlin:
Kartezijev plavač
Jerneja Pavlin, Katarina Susman:
Didaktične igre v naravoslovju - izbirni predmet
Jerneja Pavlin:
Vključevanje sodobnih znanstvenih spoznanj v pouk naravoslovnih predmetov - predstave o hidrogelih
Andreja Bačnik, Jerneja Pavlin:
Naravoslovna pismenost - začnimo zgodaj
Miha Slapničar, Iztok Devetak, Saša Glažar, Jerneja Pavlin:
Razumevanje plinastega agregatnega stanja snovi na submikroskopski ravni po vertikali izobraževanja
Jerneja Pavlin, Katarina Susman:
Prepoznavanje primanjkljajev v znanju kot osnova za oblikovanje didaktičnih iger v naravoslovju
Neja Nahtigal, Jerneja Pavlin:
Vrstniško učenje pri naravoslovju in tehniki - elektrika in magnetizem
Vika Planinšek, Jerneja Pavlin:
Gori na gori gorí : učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
Jerneja Pavlin:
Editorial, Experiments in physics teaching and learning
Grega Šumrada, Špela Lumpert, Jerneja Pavlin:
Poglej v nebo, kakšno bo vreme?
Jerneja Pavlin:
Materiali – Iz česa so narejeni stvari?, Založba Hart, Ljubljana, 2021
Lea Močnik, Urška Papež, Jerneja Pavlin:
Raziskovanje onesnaženosti zraka s trdimi delci
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context
Mojca Čepič, Saša Ziherl, Jure Bajc, Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič:
Physics and nature - a new course for the first year students of physics education
Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič:
A teaching unit on liquid crystals
Jure Bajc, Jerneja Pavlin:
National assessment of knowledge of physics and curriculum development in Slovenia
Katarina Susman, Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
Concepts of density and buoyancy in eighth grade of primary school
Mojca Čepič, Jerneja Pavlin:
Lap-tops, mobiles, iPods and liquid crystals
Marko Gosak, Jerneja Pavlin:
New communication technologies of Powerpoint presentation in learning physics
Jerneja Pavlin, Nastja Kastelec, Katarina Susman:
Kdaj voda zavre?
Marko Gosak, Jerneja Pavlin:
Optični pojavi v atmosferi
Jerneja Pavlin:
Učenje fizikalnih vsebin nekoliko drugače - predstavitev projektov ARphymedes in ARphymedes Plus
Jerneja Pavlin:
Uvodnik
María Napal Fraile, Isabel Zudaire, Svava Pétursdóttir, Jerneja Pavlin:
eTwinning in science learning
Luka Ribič, Jerneja Pavlin:
O učenju z raziskovanjem na primeru gaziranega gejzirja
Jerneja Pavlin:
BODI EKO: Pločevinka, prevod Metka Bartol, Hiša knjig, HZK d.o.o. Ljubljana, 2023, 12 strani
Katarina Susman, Matej Vošnjak, Jerneja Pavlin:
Evaluating the development of pre-service primary school teachers’ competences in the context of a student-centred science visits course