Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (10)
Alenka Mlakar:
Vključevanje terapevtskega psa k uram dodatne strokovne pomoči
Ajda Dudáková:
Vpliv skavtske metode na odnos do sebe, drugih ljudi in narave
Lea Kos:
Otroško zaznavanje in doživljanje gozda pri prosti igri in dejavnostih po metodi tekočega učenja Josepha Cornella
Eva Vidmar:
Vpliv izkušenj učiteljev razrednega pouka na njihovo mnenje o vključevanju šolskega vrta v pouk
Veronika Pogačnik:
Specialni in rehabilitacijski pedagogi o uporabi materialov Montessori pri pouku naravoslovja
Maja Lamut:
Razvoj učbenikov za pouk naravoslovja v nižjih razredih osnovne šole
Jana Dolenšek:
Uporaba konstruktivističnega pristopa pri poučevanju naravoslovja
Klavdija Kovač:
Analiza eksperimentov za poučevanje mešanja barv (pigmentov) v 1. in 2. triletju osnovne šole
Monika Bitežnik:
Vpliv vaj Igra tišine in Hoja po črti na pozornost učencev v javni osnovni šoli
Ema Žvokelj:
Izkušnje učencev petega razreda z vrtnarjenjem in njihov vpliv na odnos do doma pridelane zelenjave
Diplomska dela (6)
Klasja Stankovič:
Naravoslovna pismenost in učni cilji v osnovni šoli s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Anja Lužnik:
Uporaba sistema tekočega učenja Jospeha Cornella
Maja Uštević:
Značilnosti pedagogov montessori v Sloveniji
Katarina Vene:
Vpliv različnih metod poučevanja na pojmovanja otrok o živem in neživem v javnem vrtcu in vrtcu montessori
Maja Podvršič:
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in spoznavanja okolja v prvem triletju
Karmen Mandelj:
Mnenje učencev 5. razredov osnovne šole o naravoslovnem dnevu
Druga dela (14)
Tjaša Golobič Štucin, Darja Skribe Dimec:
Branje strokovnih revij in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka na področju poučevanja naravoslovja
Sara Rode, Darja Skribe Dimec:
Pojmovanje fotosinteze
Darja Skribe Dimec:
Baraba Bajd, Moji prvi listavci, preprost določevalni ključ, Mohorjeva družba, Celovec, 2012, 28 str.
Darja Skribe Dimec:
Pouk na prostem v ledeni deželi – na Islandiji
Darja Skribe Dimec:
Vprašaj ptiče
Ana Gostinčar Blagotinšek, Darja Skribe Dimec:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Spoznavanje okolja: naravoslovje in tehnika
Darja Skribe Dimec:
Pouk na prostem
Darja Skribe Dimec:
Nina Novak, Katarina Dolgan, Vesna Vršič, Katarina Podbornik, Jelka Bojc, Nina Pihler. Pouk na prostem : priročnik za učiteljice in učitelje na razredni stopnji. Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana, 2022
Manja Lamovšek:
Raziskovalne škatle - didaktični pripomoček za otroke iz različnih jezikovnih okolij
Darja Skribe Dimec:
Dnevi dejavnosti »Možgani« in »Razvoj« – priložnost za medpredmetno povezovanje
Darja Skribe Dimec:
Education for sustainable development in national tests: the case from Slovenia
Darja Skribe Dimec, Jelka Strgar:
Znanstvena pojmovanja o fotosintezi pri učencih osnovne šole in bodočih učiteljih biologije
Darja Skribe Dimec:
Komentar k članku Zrnate stročnice se predstavijo
Barbara Bajd, Darja Skribe Dimec, Ana Gostinčar Blagotinšek, Dušan Krnel:
25 let Naravoslovne solnice : kaj so napisali, kako premišljevali in za kaj smo se zavzemali uredniki