Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (10)
Alenka Mlakar:
Vključevanje terapevtskega psa k uram dodatne strokovne pomoči
Ajda Dudáková:
Vpliv skavtske metode na odnos do sebe, drugih ljudi in narave
Lea Kos:
Otroško zaznavanje in doživljanje gozda pri prosti igri in dejavnostih po metodi tekočega učenja Josepha Cornella
Eva Vidmar:
Vpliv izkušenj učiteljev razrednega pouka na njihovo mnenje o vključevanju šolskega vrta v pouk
Veronika Pogačnik:
Specialni in rehabilitacijski pedagogi o uporabi materialov Montessori pri pouku naravoslovja
Maja Lamut:
Razvoj učbenikov za pouk naravoslovja v nižjih razredih osnovne šole
Jana Dolenšek:
Uporaba konstruktivističnega pristopa pri poučevanju naravoslovja
Klavdija Kovač:
Analiza eksperimentov za poučevanje mešanja barv (pigmentov) v 1. in 2. triletju osnovne šole
Monika Bitežnik:
Vpliv vaj Igra tišine in Hoja po črti na pozornost učencev v javni osnovni šoli
Ema Žvokelj:
Izkušnje učencev petega razreda z vrtnarjenjem in njihov vpliv na odnos do doma pridelane zelenjave
BSc theses (6)
Klasja Stankovič:
Naravoslovna pismenost in učni cilji v osnovni šoli s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Anja Lužnik:
Uporaba sistema tekočega učenja Jospeha Cornella
Maja Uštević:
Značilnosti pedagogov montessori v Sloveniji
Katarina Vene:
Vpliv različnih metod poučevanja na pojmovanja otrok o živem in neživem v javnem vrtcu in vrtcu montessori
Maja Podvršič:
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in spoznavanja okolja v prvem triletju
Karmen Mandelj:
Mnenje učencev 5. razredov osnovne šole o naravoslovnem dnevu
Other documents (14)
Tjaša Golobič Štucin, Darja Skribe Dimec:
Branje strokovnih revij in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka na področju poučevanja naravoslovja
Sara Rode, Darja Skribe Dimec:
Pojmovanje fotosinteze
Darja Skribe Dimec:
Baraba Bajd, Moji prvi listavci, preprost določevalni ključ, Mohorjeva družba, Celovec, 2012, 28 str.
Darja Skribe Dimec:
Pouk na prostem v ledeni deželi – na Islandiji
Darja Skribe Dimec:
Vprašaj ptiče
Ana Gostinčar Blagotinšek, Darja Skribe Dimec:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Spoznavanje okolja: naravoslovje in tehnika
Darja Skribe Dimec:
Pouk na prostem
Darja Skribe Dimec:
Nina Novak, Katarina Dolgan, Vesna Vršič, Katarina Podbornik, Jelka Bojc, Nina Pihler. Pouk na prostem : priročnik za učiteljice in učitelje na razredni stopnji. Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana, 2022
Manja Lamovšek:
Raziskovalne škatle - didaktični pripomoček za otroke iz različnih jezikovnih okolij
Darja Skribe Dimec:
Dnevi dejavnosti »Možgani« in »Razvoj« – priložnost za medpredmetno povezovanje
Darja Skribe Dimec:
Education for sustainable development in national tests: the case from Slovenia
Darja Skribe Dimec, Jelka Strgar:
Znanstvena pojmovanja o fotosintezi pri učencih osnovne šole in bodočih učiteljih biologije
Darja Skribe Dimec:
Komentar k članku Zrnate stročnice se predstavijo
Barbara Bajd, Darja Skribe Dimec, Ana Gostinčar Blagotinšek, Dušan Krnel:
25 let Naravoslovne solnice : kaj so napisali, kako premišljevali in za kaj smo se zavzemali uredniki