Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Dnevi dejavnosti »Možgani« in »Razvoj« – priložnost za medpredmetno povezovanje
ID
Skribe Dimec, Darja
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3335/
Galerija slik
Izvleček
Z bolonjsko prenovo študijskih programov traja študij za razredne učitelje 5 let: 4 leta na 1. stopnji in 1 leto na 2. stopnji. Zaključuje se z magistrskim delom. Šele letos Pedagoško fakulteto zapuščajo prvi magistri/-ce. Največja novost v študiju je 2. stopnja, kjer je eden od predmetov Medpredmetno povezovanje. Pri tem predmetu sodelujejo učitelji vseh specialnih didaktik. Po nekoliko »ponesrečenem« prvem letu smo z letošnjim šolskim letom ta predmet organizacijsko in vsebinsko nekoliko prenovili. Čeprav si želimo, da bi bilo v medpredmetno povezovanje vključenih čim več različnih predmetnih področij, smo zaradi boljše organizacije študente razdelili na 3 skupine. Ena skupina je imela za mentorje učitelje slovenščine, matematike in likovne vzgoje, druga skupina učitelje naravoslovja, glasbene vzgoje in lutkarstva, tretja skupina pa učitelje družboslovja in športne vzgoje, kar pomeni, da so bila ta predmetna področja nosilna področja medpredmetnega povezovanja. Ena od obveznosti študentov je bila načrtovati, izvesti in ovrednotiti dan dejavnosti.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2015
Št. strani:
16-19
Številčenje:
19
PID:
20.500.12556/RUL-80137
ISSN:
1318-9670
Datum objave v RUL:
21.01.2016
Število ogledov:
1139
Število prenosov:
144
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
science education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj