Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (5)
Tjaša Žunič:
Primerjava učnih načrtov matematike v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju ter obsega matematičnih vsebin v izobraževanju bodočih učiteljev razrednega pouka v Sloveniji, Latviji, na Finskem in Poljskem
Lara Pavlin:
Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje pri pouku angleščine v 3. razredu v osnovnih šolah na Goriškem
Manca Jasenc:
Vloga podpore vodstva in kolegov v profesionalnem razvoju po presoji učiteljev
Neja Nedoh, Lara Ivanc:
Motivi osnovnošolskih učiteljev za izbiro poklica v povezavi z učiteljevim profesionalnim razvojem in učiteljevo rezilientnostjo
Irena Kurtović, Maja Novak:
Pogledi staršev ter izkušnje otrok in mladostnikov iz družin z različnim socialno ekonomskim statusom glede vključenosti v organizirane dejavnosti
Diplomska dela (8)
Anja Komes:
Obravnava pravljice iz zbirke arabskih pravljic Tisoč in ena noč v 4. razredu
Saša Pavlin:
Kako vzgojiteljice izrekajo pohvalo in grajo?
Maruša Sušnik:
Razvijanje bralnega interesa pri predšolskih otrocih v vrtcu
Darja Verdonik:
Predlogi in možne rešitve za lažje vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni program vrtca
Špela Smuk:
Izrekanje pozdravov, zahval in opravičil v vrtcu
Metka Gabrijel:
Opisovanje slik v vrtcu
Elizabeta Brezovar:
Sodelovanje in komunikacija med vrtcem in starši
Blaž Bašič:
Vrednotenje poklica osnovnošolskega učitelja s strani osnovnošolskih učiteljev
Druga dela (2)
Mojca Žveglič Mihelič:
Teachersʼ perspectives on assessment accommodations for foreign pupils in Slovenian primary school
Romina Plešec Gasparič, Marko Glavan, Mojca Žveglič Mihelič, Milena Valenčič Zuljan:
Effectiveness of flipped learning and teaching