Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Stanislav Avsec: Metoda merjenja tehnološke pismenosti učencev 9. razreda osnovne šole

MSc theses (8)

  1. Boštjan Čerin: Razvijanje osnovnošolskega predmeta tehnike in tehnologije s spodbujanjem učiteljev k sodelovanju in izmenjavi učnih gradiv preko spletnega mesta
  2. Jasna Kvenderc: Določanje stopnje primernosti kompetenc posameznika za poklic učitelja tehnike
  3. Janez Jamšek: Bispektralna analiza kardiovaskularnih oscilacij
  4. Veronika Šuligoj: Primerjava učenja z odkrivanjem s klasičnim poučevanjem pri pouku tehnike in tehnologije
  5. Špela Kosec: Programsko orodje Solid Edge za namene tehniškega risanja v okviru osnovnošolskega tehniškega izobraževanja
  6. Brina Kurent: Vpeljevanje tehnologije 3D-skeniranja v osnovnošolsko tehniško izobraževanje
  7. Aja Uršič: Razvijanje tehniške inovativnosti učencev od prvega do petega razreda na primeru modela jadralnega letala
  8. Špela Sever: Učna diferenciacija pouka tehnike

BSc theses (23)

  1. Darinka Petrina: Sprejemniki sončne energije v okviru tehniških dni
  2. Jure Stepišnik: Razumevanje tehniških pojmov trdota in trdnost med učenci od 6. do 8. razreda osnovne šole
  3. Andreja Markuta: Ugotavljanje predznanja učencev pri pouku tehnike in tehnologije
  4. Samo Žerjal: Načrtovanje, organizacija in izvedba tehniških dnevov dejavnosti
  5. Tina Kuralt: Učno delo z uporabo penaste gume na razredni stopnji
  6. Darja Juršič Fir: Pregled in analiza vsebine tehničnega risanja v učbenikih in delavnih zvezkih pri pouku Tehnike in tehnologije
  7. Nika Bracovič: Organizacijski model izvedbe tehniških dni na razredni stopnji osnovne šole
  8. Tanja Krhin: Tehnološka pismenost v prvi triadi osnovne šole
  9. Maja Šetina: Didaktične igre iz odpadne embalaže pri pouku na razredni stopnji osnovne šole
  10. Jona Zalar: Kritično mišljenje pri pouku tehnike in tehnologije
  11. Jasna Kvenderc: Merski inštrument za ugotavljanje stopnje primernosti bodočih študentov za poklic učitelja tehnike
  12. Terezija Ceferin: Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta Obdelava gradiv-umetne snovi na osnovi strategije projektnega dela
  13. Špela Jelinčič: Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta obdelava gradiv - les na osnovi strategije projektnega dela
  14. Jasna Trček: Izkustveno poučevanje pri pouku Tehnike in tehnologije na razredni stopnji na primeru izdelave vetrokaza
  15. Denisa Kuduzović: Uporaba interaktivnih tabel z interaktivnimi peskovniki za namen poučevanja tehnike in tehnologije v osnovni šoli
  16. Barbara Kastelic: Tehniška historičnost pri poučevanju osnovnošolske tehnike in tehnologije
  17. Uroš Kalar: Uporabnost tržne sestavljanke za konstruiranje pri osnovnošolskem predmetu Tehnika in tehnologija
  18. Mateja Potrebuješ Simonič: Tehniška skica na razredni stopnji devetletne osnovne šole
  19. Sabina Oven: Pregled revij primernih za tehniško izobraževanj
  20. Petra Štepic: Ocenjevanje znanja pri tehniki in tehnologiji na osnovi konceptualnih načrtov
  21. Primož Stare: Tehniški dan za promocijo interesne dejavnosti plastično maketarstvo na osnovi strategije projektnega dela
  22. Veronika Šuligoj: Poučevanje tehnike in tehnologije z učenjem z odkrivanjem
  23. Kaja Kosmač: Poučevanje Tehnike in tehnologije s strategijo projektnega učnega dela

Other documents (5)

  1. Bernarda Urankar, Janez Jamšek: Vpogled v pedagoško prakso tehniškega izobraževanja v slovenskih osnovnih šolah med pandemijo covida-19: model učenja na daljavo
  2. Ossi Autio, Janez Jamšek, Milan Gabršek: Studentsʼ attitudes towards craft and technology in the context of Finnish and Slovenian comprehensive schools
  3. Monika Pepelnjak, Janez Jamšek: Preverjanje/ocenjevanje znanja učencev iz uporabe programskih orodij CAD pri tehniki in tehnologiji v 7. razredu osnovne šole - primeri nalog
  4. Marko Osolnik, Janez Jamšek: Programska orodja za tehnično risanje v okviru tehnike in tehnologije v 9-letni osnovni šoli
  5. Katja Cilenšek, Janez Jamšek: Pupils' waste materials and ecological awareness in a design and technology class in Slovenian elementary schools