Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Numbers
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Stanislav Avsec:
Metoda merjenja tehnološke pismenosti učencev 9. razreda osnovne šole
MSc theses (9)
Boštjan Čerin:
Razvijanje osnovnošolskega predmeta tehnike in tehnologije s spodbujanjem učiteljev k sodelovanju in izmenjavi učnih gradiv preko spletnega mesta
Jasna Kvenderc:
Določanje stopnje primernosti kompetenc posameznika za poklic učitelja tehnike
Janez Jamšek:
Bispektralna analiza kardiovaskularnih oscilacij
Veronika Šuligoj:
Primerjava učenja z odkrivanjem s klasičnim poučevanjem pri pouku tehnike in tehnologije
Špela Kosec:
Programsko orodje Solid Edge za namene tehniškega risanja v okviru osnovnošolskega tehniškega izobraževanja
Brina Kurent:
Vpeljevanje tehnologije 3D-skeniranja v osnovnošolsko tehniško izobraževanje
Aja Uršič:
Razvijanje tehniške inovativnosti učencev od prvega do petega razreda na primeru modela jadralnega letala
Špela Sever:
Učna diferenciacija pouka tehnike
Oskar Težak:
Izzivi uvajanja tehnologije 3D tiska v osnovnošolsko tehniško izobraževanje
BSc theses (23)
Darinka Petrina:
Sprejemniki sončne energije v okviru tehniških dni
Jure Stepišnik:
Razumevanje tehniških pojmov trdota in trdnost med učenci od 6. do 8. razreda osnovne šole
Andreja Markuta:
Ugotavljanje predznanja učencev pri pouku tehnike in tehnologije
Samo Žerjal:
Načrtovanje, organizacija in izvedba tehniških dnevov dejavnosti
Tina Kuralt:
Učno delo z uporabo penaste gume na razredni stopnji
Darja Juršič Fir:
Pregled in analiza vsebine tehničnega risanja v učbenikih in delavnih zvezkih pri pouku Tehnike in tehnologije
Nika Bracovič:
Organizacijski model izvedbe tehniških dni na razredni stopnji osnovne šole
Tanja Krhin:
Tehnološka pismenost v prvi triadi osnovne šole
Maja Šetina:
Didaktične igre iz odpadne embalaže pri pouku na razredni stopnji osnovne šole
Jona Zalar:
Kritično mišljenje pri pouku tehnike in tehnologije
Jasna Kvenderc:
Merski inštrument za ugotavljanje stopnje primernosti bodočih študentov za poklic učitelja tehnike
Terezija Ceferin:
Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta Obdelava gradiv-umetne snovi na osnovi strategije projektnega dela
Špela Jelinčič:
Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta obdelava gradiv - les na osnovi strategije projektnega dela
Jasna Trček:
Izkustveno poučevanje pri pouku Tehnike in tehnologije na razredni stopnji na primeru izdelave vetrokaza
Denisa Kuduzović:
Uporaba interaktivnih tabel z interaktivnimi peskovniki za namen poučevanja tehnike in tehnologije v osnovni šoli
Barbara Kastelic:
Tehniška historičnost pri poučevanju osnovnošolske tehnike in tehnologije
Uroš Kalar:
Uporabnost tržne sestavljanke za konstruiranje pri osnovnošolskem predmetu Tehnika in tehnologija
Mateja Potrebuješ Simonič:
Tehniška skica na razredni stopnji devetletne osnovne šole
Sabina Oven:
Pregled revij primernih za tehniško izobraževanj
Petra Štepic:
Ocenjevanje znanja pri tehniki in tehnologiji na osnovi konceptualnih načrtov
Primož Stare:
Tehniški dan za promocijo interesne dejavnosti plastično maketarstvo na osnovi strategije projektnega dela
Veronika Šuligoj:
Poučevanje tehnike in tehnologije z učenjem z odkrivanjem
Kaja Kosmač:
Poučevanje Tehnike in tehnologije s strategijo projektnega učnega dela
Other documents (3)
Bernarda Urankar, Janez Jamšek:
Vpogled v pedagoško prakso tehniškega izobraževanja v slovenskih osnovnih šolah med pandemijo covida-19: model učenja na daljavo
Ossi Autio, Janez Jamšek, Milan Gabršek:
Studentsʼ attitudes towards craft and technology in the context of Finnish and Slovenian comprehensive schools
Katja Cilenšek, Janez Jamšek:
Pupils' waste materials and ecological awareness in a design and technology class in Slovenian elementary schools