Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (22)

  1. Helena Vesel: Strategije uravnavanja strahu pri učiteljih razrednega pouka
  2. Ana Kolar: Razumevanje in značilnosti prijateljstva v osnovni šoli pri učencih z različnimi sociometričnimi položaji
  3. Martina Škrlec: Pojavljanje osnovnih čustev pri učencih z avtističnimi motnjami
  4. Tjaša Tiršek: Delo s storilci spolne zlorabe otrok v slovenskih zaporih
  5. Saška Škrubej: Pomen pravljic za socialno-čustveni razvoj otrok
  6. Barbara Bon: Rezilientnost učiteljev razrednega pouka in njihova pripravljenost za spodbujanje rezilientnosti pri učencih
  7. Romana Šarec: Izražanje čustev pri učencih ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  8. Urška Jerovšek: Značilnosti mišljenja pri učencih ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  9. Teja Kern: Soočanje žensk z rakom dojke in življenje z izkušnjo raka dojke
  10. Seda Nur Ergül: Doživljanje in uravnavanje čustev pri socialnih pedagoginjah zaposlenih v osnovni šoli
  11. Sabina Grom: Izražanje in uravnavanje čustev jeze, strahu ter žalosti pri učiteljih v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  12. Kaja Bokan: Vloga učitelja pri spodbujanju dobrih medosebnih odnosov učencev
  13. Tjaša Kovač: Povezava obremenjujočih izkušenj v otroštvu z odločitvijo za poklic pomoči
  14. Tjaša Tomažič: Doživljanje in razumevanje bolezni in hospitalizacije v zgodnjem in srednjem otroštvu
  15. Ina Šmalc: Razredna klima, kot jo zaznavajo in si jo želijo učitelji v različnih fazah profesionalnega razvoja
  16. Nika Valentinčič: Spodbujanje socialnega in čustvenega razvoja predšolskega otroka v konceptu gozdne pedagogike
  17. Danijela Jelisavac: Stili navezanosti učiteljev dodatne strokovne pomoči in njihovi odnosi z učenci
  18. Klaudija Šket: Pogled socialnih pedagogov na reflektiranje lastne prakse v osnovni šoli
  19. Tadeja Heric: Jeza pri učencih z lažjo motnjo v duševnem razvoju od prvega do petega razreda osnovne šole
  20. Julija Šiško Kur: Neprijetna čustva učencev od prvega do petega razreda osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  21. Marja Korenč: Razvijanje strategij uravnavanja jeze pri učencih v razredu
  22. Marija Šlutej: Vloga strokovnih delavcev v osnovni šoli pri soočanju osnovnošolskih otrok s smrtjo bližnje osebe

Diplomska dela (29)

  1. Tina Šemrl: Spoznavanje slepote in slabovidnosti preko dejavnosti v skupini otrok v rednem oddelku vrtca
  2. Sabina Sterle: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok o tekmovanju in sodelovanju med otroki
  3. Nika Ivančič: Spolnost kot tabu tema v vrtcu
  4. Tjaša Spruk: Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih osnovnih šol glede na delovne izkušnje
  5. Lucija Kremžar: Vidiki uravnavanja čustev pri vzgojiteljih
  6. Daša Svetlič: Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih glede na starost učencev
  7. Manca Bizjak: Doživljanje in spoprijemanje s psihično travmo
  8. Maja Klančar: Agresivno vedenje otrok do vrstnikov in vzgojiteljic v vrtcu
  9. Barbara Prašnikar: Izkušnje in mnenja staršev o čustvih otrok
  10. Maja Tomažin: Socialne igre pri predšolskih otrocih
  11. Zala Žežlina: Strah pred zamujanjem socialnih izkušenj pri mladih na prehodu v odraslost
  12. Ana Rogelj: Razlike med spoloma v izražanju čustev pri predšolskih otrocih
  13. Tjaša Može: Navezanost otrok na vzgojiteljico
  14. Tjaša Konc: Sram in ponos pri predšolskih otrocih
  15. Kaja Galič: Oblikovanje družabne igre za spodbujanje emocionalne inteligentnosti
  16. Barbara Margon: Stališča staršev in vzgojiteljev o vzgoji otrok
  17. Barbara Košir: Otrokovo izražanje jeze v vrtcu
  18. Katarina Radovič: Navezovanje matere in otroka med dojenjem
  19. Alja Vidmar: Primerjava pogledov staršev in vzgojitelja na proces uvajanja otroka v vrtec
  20. Nika Černe: Rezilientnost vzgojiteljev v povezavi z njihovim profesionalnim razvojem
  21. Teja Medved: Občutenje jeze in strahu pri delu vzgojiteljice
  22. Urška Kalina: Prilagoditve dnevne rutine pri delu z otroki s posebnimi potrebami v razvojnem oddelku vrtca
  23. Tanja Jerič: Primerjava strategij uravnavanja čustev med razrednimi učitelji in odraslimi v drugih poklicih
  24. Nives Dimic: Sodelovanje vzgojiteljic in staršev v vrtcu
  25. Ines Tomažin: Vzgojiteljeva pripravljenost izvajanja programov za spodbujanje rezilientnosti otrok
  26. Katja Suhadolc: Pojavljanje čustev v oddelku tri- do štiriletnih otrok v vrtcu
  27. Špela Velepec: Čustva otrok ob vključitvi terapevtskega psa v vrtčevsko skupino
  28. Tjaša Kovač: Medgeneracijski prenos travme in njegov vpliv na družino
  29. Neja Rebolj: Vzgojiteljeva pomoč otroku, ki je izgubil starša

Druga dela (24)

  1. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Strategies of emotion regulation in students - future human relations professionals
  2. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Different perspectives on emotion regulation and its efficiency
  3. Simona Prosen, Marjanca Pergar-Kuščer: The preschool teacher as an object of attachment
  4. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Attachment style in university students and its importance for their professional work
  5. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić, Olga Poljšak-Škraban: Observing teachers' emotional expression in their interaction with students
  6. Helena Smrtnik Vitulić, David Gosar, Simona Prosen: Attachment and family functioning across three generations
  7. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić, Olga Poljšak-Škraban: Teachers' emotional expression in interaction with students of different ages
  8. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Značilnosti študentov razrednega pouka in socialne pedagogike
  9. Nejc Potočnik, Marcela Batistič Zorec, Simona Prosen: Priročnik za razvojno psihologijo v programu predšolska vzgoja
  10. Simona Prosen, Helena Smrtnik, Olga Poljšak Škraban: Teachers’ emotional expression in interaction with students of different ages
  11. Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen: Osebnost in samospoštovanje kot dejavnika učne uspešnosti študentov
  12. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Značilnosti študentov razrednega pouka in socialne pedagogike
  13. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Strategies of emotion regulation in students – future human relations professionals
  14. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Different perspectives on emotion regulation and its efficiency
  15. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Executive function in different groups of university students
  16. Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić: Executive function in different groups of university students
  17. Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen: Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
  18. Tihana Jendričko, Simona Prosen: Experiences of psychodrama treatment with psychiatric patients
  19. Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen: Osebnost in samospoštovanje kot dejavnika učne uspešnosti študentov
  20. Marcela Batistič-Zorec, Simona Prosen: Priročnik za razvojno psihologijo v programu Predšolska vzgoja
  21. Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen: Personality and cognitive abilities as predictors of university students' academic achievement
  22. Tihana Jendričko, Simona Prosen: Erwartungen und Wahrnehmungen bezüglich des psychotherapeutischen Prozesses und Effektes. Psychotherapeutische Faktoren und Psychodramaspezifitäten von TeilnehmerInnen einer Psychodramagruppe in einer psychiatrischen Klinik
  23. Maja Cerar: Uravnavanje čustev pri učiteljih razrednega pouka in vzgojiteljih v vrtcih
  24. Patricija Sirk: Življenje po partnerjevi smrti v obdobju zgodnje odraslosti