izpis_h1_title_alt

Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
ID Smrtnik Vitulić, Helena (Avtor), ID Prosen, Simona (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.pef.um.si/content/Zalozba/clanki_2015_letnik8_stev3/REI%208%203%2001.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek obravnava strategije uravnavanja čustev glede na Grossov in Thompsonov) model ter subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka (n = 116) in socialne pedagogike (n = 54). Med strategijami uravnavanja čustev skupini študentov najbolj pogosto uporabljata izbiro in spremembo situacije, telesno aktivnost in iskanje socialne opore, najmanj pa psihoaktivne snovi. Študenti razrednega pouka pogosteje kot študenti socialne pedagogike čustva uravnavajo s preusmerjanjem pozornosti, z vplivanjem na fiziološke spremembe in z iskanjem socialne opore. Študenti razrednega pouka poročajo o pomembno višjem subjektivnem blagostanju kot študenti socialne pedagogike.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:čustva, uravnavanje čustev, študenti, učitelji, socialni pedagogi
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 5-16
Številčenje:Letn. 8, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-96253 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.942-057.875
ISSN pri članku:1855-4431
COBISS.SI-ID:10635849 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.09.2017
Število ogledov:1572
Število prenosov:631
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Pedagoška fakulteta, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Self-assessed emotion regulation and well-being in primary education and social pedagogy students
Izvleček:
In the study, emotion regulation (ER) strategies according to Gross and Thompson’s model (2009) and well-being were analysed in students of primary education (n = 116) and of social pedagogy (n = 54). The most frequently students used situation selection and selection modification, physical activation, and social support seeking and the least frequently psychoactive substance use. Students of primary education use ER strategies of attentional deployment, physiological response modulation and social support seeking significantly more than students of social pedagogy. The students of primary education reported significantly higher levels of well-being than the students of social pedagogy.

Ključne besede:student, university faculty, affection, študent, fakulteta, čustvo

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj