Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (22)
Helena Vesel:
Strategije uravnavanja strahu pri učiteljih razrednega pouka
Ana Kolar:
Razumevanje in značilnosti prijateljstva v osnovni šoli pri učencih z različnimi sociometričnimi položaji
Martina Škrlec:
Pojavljanje osnovnih čustev pri učencih z avtističnimi motnjami
Tjaša Tiršek:
Delo s storilci spolne zlorabe otrok v slovenskih zaporih
Saška Škrubej:
Pomen pravljic za socialno-čustveni razvoj otrok
Barbara Bon:
Rezilientnost učiteljev razrednega pouka in njihova pripravljenost za spodbujanje rezilientnosti pri učencih
Romana Šarec:
Izražanje čustev pri učencih ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
Urška Jerovšek:
Značilnosti mišljenja pri učencih ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
Teja Kern:
Soočanje žensk z rakom dojke in življenje z izkušnjo raka dojke
Seda Nur Ergül:
Doživljanje in uravnavanje čustev pri socialnih pedagoginjah zaposlenih v osnovni šoli
Sabina Grom:
Izražanje in uravnavanje čustev jeze, strahu ter žalosti pri učiteljih v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Kaja Bokan:
Vloga učitelja pri spodbujanju dobrih medosebnih odnosov učencev
Tjaša Kovač:
Povezava obremenjujočih izkušenj v otroštvu z odločitvijo za poklic pomoči
Tjaša Tomažič:
Doživljanje in razumevanje bolezni in hospitalizacije v zgodnjem in srednjem otroštvu
Ina Šmalc:
Razredna klima, kot jo zaznavajo in si jo želijo učitelji v različnih fazah profesionalnega razvoja
Nika Valentinčič:
Spodbujanje socialnega in čustvenega razvoja predšolskega otroka v konceptu gozdne pedagogike
Danijela Jelisavac:
Stili navezanosti učiteljev dodatne strokovne pomoči in njihovi odnosi z učenci
Klaudija Šket:
Pogled socialnih pedagogov na reflektiranje lastne prakse v osnovni šoli
Tadeja Heric:
Jeza pri učencih z lažjo motnjo v duševnem razvoju od prvega do petega razreda osnovne šole
Julija Šiško Kur:
Neprijetna čustva učencev od prvega do petega razreda osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Marja Korenč:
Razvijanje strategij uravnavanja jeze pri učencih v razredu
Marija Šlutej:
Vloga strokovnih delavcev v osnovni šoli pri soočanju osnovnošolskih otrok s smrtjo bližnje osebe
BSc theses (29)
Tina Šemrl:
Spoznavanje slepote in slabovidnosti preko dejavnosti v skupini otrok v rednem oddelku vrtca
Sabina Sterle:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok o tekmovanju in sodelovanju med otroki
Nika Ivančič:
Spolnost kot tabu tema v vrtcu
Tjaša Spruk:
Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih osnovnih šol glede na delovne izkušnje
Lucija Kremžar:
Vidiki uravnavanja čustev pri vzgojiteljih
Daša Svetlič:
Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih glede na starost učencev
Manca Bizjak:
Doživljanje in spoprijemanje s psihično travmo
Maja Klančar:
Agresivno vedenje otrok do vrstnikov in vzgojiteljic v vrtcu
Barbara Prašnikar:
Izkušnje in mnenja staršev o čustvih otrok
Maja Tomažin:
Socialne igre pri predšolskih otrocih
Zala Žežlina:
Strah pred zamujanjem socialnih izkušenj pri mladih na prehodu v odraslost
Ana Rogelj:
Razlike med spoloma v izražanju čustev pri predšolskih otrocih
Tjaša Može:
Navezanost otrok na vzgojiteljico
Tjaša Konc:
Sram in ponos pri predšolskih otrocih
Kaja Galič:
Oblikovanje družabne igre za spodbujanje emocionalne inteligentnosti
Barbara Margon:
Stališča staršev in vzgojiteljev o vzgoji otrok
Barbara Košir:
Otrokovo izražanje jeze v vrtcu
Katarina Radovič:
Navezovanje matere in otroka med dojenjem
Alja Vidmar:
Primerjava pogledov staršev in vzgojitelja na proces uvajanja otroka v vrtec
Nika Černe:
Rezilientnost vzgojiteljev v povezavi z njihovim profesionalnim razvojem
Teja Medved:
Občutenje jeze in strahu pri delu vzgojiteljice
Urška Kalina:
Prilagoditve dnevne rutine pri delu z otroki s posebnimi potrebami v razvojnem oddelku vrtca
Tanja Jerič:
Primerjava strategij uravnavanja čustev med razrednimi učitelji in odraslimi v drugih poklicih
Nives Dimic:
Sodelovanje vzgojiteljic in staršev v vrtcu
Ines Tomažin:
Vzgojiteljeva pripravljenost izvajanja programov za spodbujanje rezilientnosti otrok
Katja Suhadolc:
Pojavljanje čustev v oddelku tri- do štiriletnih otrok v vrtcu
Špela Velepec:
Čustva otrok ob vključitvi terapevtskega psa v vrtčevsko skupino
Tjaša Kovač:
Medgeneracijski prenos travme in njegov vpliv na družino
Neja Rebolj:
Vzgojiteljeva pomoč otroku, ki je izgubil starša
Other documents (18)
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Strategies of emotion regulation in students - future human relations professionals
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Different perspectives on emotion regulation and its efficiency
Simona Prosen, Marjanca Pergar-Kuščer:
The preschool teacher as an object of attachment
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Attachment style in university students and its importance for their professional work
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić, Olga Poljšak-Škraban:
Observing teachers' emotional expression in their interaction with students
Helena Smrtnik Vitulić, David Gosar, Simona Prosen:
Attachment and family functioning across three generations
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić, Olga Poljšak-Škraban:
Teachers' emotional expression in interaction with students of different ages
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Značilnosti študentov razrednega pouka in socialne pedagogike
Simona Prosen, Helena Smrtnik, Olga Poljšak Škraban:
Teachers’ emotional expression in interaction with students of different ages
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Strategies of emotion regulation in students – future human relations professionals
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić:
Executive function in different groups of university students
Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen:
Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen:
Osebnost in samospoštovanje kot dejavnika učne uspešnosti študentov
Marcela Batistič-Zorec, Simona Prosen:
Priročnik za razvojno psihologijo v programu Predšolska vzgoja
Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen:
Personality and cognitive abilities as predictors of university students' academic achievement
Tihana Jendričko, Simona Prosen:
Erwartungen und Wahrnehmungen bezüglich des psychotherapeutischen Prozesses und Effektes. Psychotherapeutische Faktoren und Psychodramaspezifitäten von TeilnehmerInnen einer Psychodramagruppe in einer psychiatrischen Klinik
Maja Cerar:
Uravnavanje čustev pri učiteljih razrednega pouka in vzgojiteljih v vrtcih
Patricija Sirk:
Življenje po partnerjevi smrti v obdobju zgodnje odraslosti