Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (41)

  1. Hana Munih: Terorizem pri predmetu zgodovina v 4. letniku splošne gimnazije
  2. Uršula Dačić: Geografsko-zgodovinska učna pot po Kranju za osnovno šolo
  3. Sara Furlan: Vpliv videoigric z zgodovinsko tematiko na učenje in znanje zgodovine pri srednješolcih
  4. Špela Pavliha: Poučevanje vsebin EU v osnovni šoli
  5. Meliha Tuhčić: Ženski spol v gimnazijskih učbenikih pri predmetih zgodovina in sociologija
  6. Nastja Kerneža: Filmi in romani o španski državljanski vojni pri pouku zgodovine in španščine
  7. Karin Gradišnik: Obravnava občutljivih tem pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  8. Blaž Jerman: Geografsko-zgodovinska učna pot v Šmartnem pri Litiji
  9. Petra Stopar: Vloga lokalne zgodovine na primeru Kamnika v osnovni šoli
  10. Eva Ševerkar: Strokovna ekskurzija po Normandiji za gimnazijce
  11. Mateja Zupančič: Zgodovinske vsebine v učbenikih za predmet domovinska in državljanska kultura ter etika
  12. Marcela Petrevčič: Po Prešernovi poti pri slovenščini in zgodovini v osnovni šoli
  13. Ivana Saratlija: Medpredmetno povezovanje pri pouku zgodovine in domovinske in državljanske kulture in etike na primeru religije
  14. Timotej Trček: Geografsko-zgodovinska učna pot v Žireh
  15. Martina Sirk: Uporaba zemljevidov pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
  16. Maja Klinar: Gimnazijski pouk književnosti in zgodovine z vidika medpredmetnega povezovanja
  17. Lara Lipar: Učenci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  18. Ana Košnjek: Gimnazijska medpredmetna ekskurzija iz zgodovine in geografije v Alpske pokrajine Slovenije
  19. Jošt Ješelnik: Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru velikih geografskih odkritij
  20. Angelika Koncut: Tematika zamejstva pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
  21. Katarina Rudolf Kavčič: Izkustveno učenje - spoznavanje lokalne zgodovine črnovrškega območja v osnovni šoli
  22. Luka Ruter: Geografsko - zgodovinska učna pot po Kraškem robu
  23. Petra Medved: Multiperspektivizem pri pouku zgodovine kot dejavnik interkulturne vzgoje
  24. Tina Godina: Reforme Marije Terezije in Jožefa II. v gimnazijskih učnih načrtih in učbenikih po letu 1991
  25. Vanja Košmerl: Zgodovinske vsebine pri predmetu družboslovje v srednjem poklicnem izobraževanju
  26. Blaž Lampret: Možnosti in priložnosti pouka na daljavo pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
  27. Matic Ninin: Pomen soške fronte pri zgodovini v osnovnih in srednjih šolah v Posočju
  28. Neža Dovžan: Uporaba igranega filma pri pouku zgodovine
  29. Rok Štrubelj: Vključenost podnebnih sprememb v pouk geografije in zgodovine v gimnaziji
  30. Rahela Butala: Odkrivajmo zgodovino Črnomlja
  31. Urša Krajnc: Pouk zgodovine in angleščine na mednarodni šoli v Baslu na primeru geografskih odkritij
  32. Anita Dacinger: Regionalna geografija in zgodovina izbranega kraja pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli na primeru Makol
  33. Patricija Ostrožnik: Vzgojni cilji pri pouku geografije in zgodovine v splošni gimnaziji
  34. Jakob Marn: Namizne igre z zgodovinsko vsebino pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  35. Aleša Premrl: Pouk zgodovine v osnovni šoli z nižjim izobrazbenim standardom
  36. Janja Zupan: Dekameron pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  37. Karin Kovaček: Jurčičeva domačija: pouk zgodovine in slovenščine v muzeju na prostem
  38. Nuša Frančič: Učitelji zgodovine o doseganju učnih ciljev razvoja nacionalne in državljanske identitete pri učencih osnovne šole
  39. Katja Rozman: Vključevanje različnih taksonomij učnih ciljev v pouk geografije in zgodovine v osnovni šoli
  40. Anja Ravnikar: Možnosti povezovanja pouka zgodovine v osnovni šoli z domoznansko zbirko Knjižnice Domžale
  41. David Tomažin: Izoblikovanje pozitivnega odnosa učencev do (neposredne) zgodovine in preteklosti v okviru pouka zgodovine v osnovni šoli

Diplomska dela (17)

  1. Darinka Vrbanac: Življenje ob Kolpi - geografska in zgodovinska učilnica v naravi
  2. Kika Petrović: Geografsko-zgodovinska učna pot po Ljubljani
  3. Jerca Bogataj: Geografske in zgodovinske vsebine v izobraževalnih programih Triglavskega narodnega parka
  4. Rok Omahen: Uporaba didaktičnih iger pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
  5. Aleš Bobek: Geografsko - zgodovinska ekskurzija v Italijo
  6. Blanka Marinko: Vključevanje zgodovine v regionalno geografijo sveta
  7. Maja Rabič: Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru Severne Amerike
  8. Rok Vengar: Šola v naravi v Javorniškem Rovtu iz zgodovine in geografije
  9. Patricia Konrad: Pouk zgodovine v formalnem in neformalnem izobraževanju odraslih
  10. Polona Krkoč: Oblast in pouk zgodovine v osnovnih šolah in gimnazijah
  11. Nina Suša: Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  12. Janja Križaj: Uporaba učne metode razgovora pri pouku zgodovine
  13. Darja Lavrič: Preverjanje in ocenjevanje znanja pri predmetu zgodovina na maturi
  14. Ana Gvardjančič: Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku zgodovine
  15. Petra Gale: Reformacija in protireformacija v učbenikih za zgodovino v osnovni šoli
  16. Ines Sliško: Učiteljeva učna priprava za pouk zgodovine
  17. Darja Plečnik: Delo z učenci z avtističnimi motnjami pri pouku zgodovine v redni osnovni šoli