izpis_h1_title_alt

Uporaba igranega filma pri pouku zgodovine : magistrsko delo
ID Dovžan, Neža (Avtor), ID Trškan, Danijela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,66 MB)
MD5: FCA9678B698B7D0964CFAB3F15F1B15A

Izvleček
V magistrski nalogi smo raziskali načine in prednosti uporabe igranih filmov pri pouku zgodovine v osnovnih in srednjih šolah. Uporaba igranega filma pri pouku je pogosto videna kot pasivni način poučevanja, namreč, če so filmi uporabljeni na pravi način, lahko veliko doprinesejo k učenčevemu razumevanju snovi. Igrane filme lahko uporabimo na različne načine in v različnih delih učnega procesa tudi pri pouku zgodovine. Magistrska naloga vključuje predstavitev prednosti in slabosti uporabe igranega filma pri pouku, kriterije, ki jim mora učitelj zgodovine pri izbiri filma slediti, in načine, na katere so igrani filmi pri pouku lahko uporabljeni. Predstavljenih je 15 izbranih filmov, ki jih učitelji zgodovine v osnovni in srednji šoli lahko uporabijo pri pouku, in trije primeri učnih ur z uporabo igranega filma. Z anketnim vprašalnikom smo ugotovili, da se večji del učiteljev zgodovine vsaj v določeni meri poslužuje uporabe igranih filmov pri pouku, največkrat za motiviranje učencev. Z nalogo želimo približati igrane filme učiteljem zgodovine. Želimo pokazati tudi, da so filmi lahko, če so uporabljeni na pravi način, koristno učilo, s pomočjo katerega se učenci veliko naučijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pouk zgodovine, igrani film, zgodovinski film, osnovna šola, srednja šola
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Dovžan
Leto izida:2023
Št. strani:143 str.
PID:20.500.12556/RUL-150610 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:93/94
COBISS.SI-ID:167332099 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.09.2023
Število ogledov:422
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using feature film in history lessons
Izvleček:
In this thesis we explored different ways of using feature films in history classes in elementary and upper secondary schools and its advantages. The use of feature film in classroom can be often seen as pasive way of teaching, but if films are used in right way, they can help a student in understanding the subject matter. We can use feature films in different ways and at different time during the learning process in history class. The thesis includes the presentation of advances and weaknesses of using feature film in class, criteria that the theacher must follow when chosing a film and different ways the movies can be used. There are 15 films presented that history teachers in elementary and upper secondary schools can use in their lessons. There are also presented three different examples of lessons using feature film. With the help of a survey we learned that most history teachers use film in their classes to some extend, most often for motivating their students. With this thesis we wish to bring feature films closer to history teachers. We also wish to show that films, when used correctly can be valuable learning tool.

Ključne besede:history lessons, feature film, historical film, elementary school, upper secondary school

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj