Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (1)
Nataša Verk:
Družbena odgovornost, zavezanost zaposlenih ter zadovoljstvo z delom in življenjem
Diplomska dela (12)
Nataša Verk:
Motivi potrošnikov in njihovo vedenje v procesu elektronskih govoric
Katarina Oblak:
Potrošnikovo poznavanje družbeno odgovorne problematike vzdolž prehranskih dobavnih verig
Maša Gregorič:
Pomen marketinških raziskav za slovenska zagonska podjetja
Lavra Škulj:
Odnos dijakov do zdravega prehranjevanja in oglaševanja "zdrave" prehrane
Medeja Kraševec:
Segmentacija uporabnikov platforme YouTube za gledanje posnetkov igranja video iger z uporabo modela rab in zadovoljitev
Žana Žalar:
Odnos mladostnikov do digitalnih vplivnežev in razumevanje oznamčenih vsebin
Barbara Mlinarec:
Nakupovanje izdelkov brez embalaže kot primer trajnostne porabe
Petra Viki Čeru:
Proces nakupne odločitve potrošnikov v dobi digitalizacije
Neža Hrovat:
Vpliv slovenskih lepotnih blogerk na nakupno namero generacije mlajših milenijcev
Anja Novak:
Avtentičnost kot konkurenčna prednost in njen vpliv na uspešnost turističnih kmetij
Mirjam Jug:
Pomen zelenega življenjskega sloga v kontekstu preučevanja odnosa do nakupovanja in nakupne intence organskih kozmetičnih izdelkov za osebno nego
Nuša Ornik:
Marketinška naravnanost obrtniških podjetij – študija primera
Druga dela (1)
Andrea Fusco, Ciaran MacDonncha, Laura Capranica, Chloé Barat, Laurence Blondel, Mojca Doupona, Viktorija Pečnikar Oblak, Andrej Pišl, Klement Podnar, Nataša Verk:
Dual career in the workplace