izpis_h1_title_alt

Odnos mladostnikov do digitalnih vplivnežev in razumevanje oznamčenih vsebin : diplomsko delo
ID Žalar, Žana (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Verk, Nataša (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (795,13 KB)
MD5: 61CBCC4FDA62955EDB726A487FEBA135

Izvleček
Spreminjanje potrošniških navad in pojav tehnologije, ki potrošnikom omogoča, da zaobidejo tradicionalno oglaševanje, oglaševalce spodbuja k uporabi inovativnih načinov, kako doseči ciljne skupine. Sicer že znan način tržnega komuniciranja, prilagojen tehnologiji, imenujemo oglaševanje s pomočjo t. i. digitalnih vplivnežev. To so posamezniki z velikim številom sledilcev na družbenih omrežjih, ki imajo moč vplivati na svojo javnost, njihovo vedenje in prepričanja in nenazadnje tudi na nakupno namero. Pojav digitalnih vplivnežev v kontekstu tržnega komuniciranja ni novost, pa vendar je uporaba oznamčenih vsebin na družbenih omrežjih, kjer se umestitev le-teh neopazno zlije z neplačanimi zabavnimi vsebinami, dokaj nova in inovativna. Pričujoče diplomsko delo preučuje, kakšen je odnos mladostnikov do digitalnih vplivnežev in kakšen vpliv imajo le-ti na mlade potrošnike. Namen naloge je ugotoviti, ali mladostniki kot aktivni uporabniki družbenih omrežij ločijo sponzorirane (plačane) vsebine od zabavnih (neplačanih) in kako tovrstne vsebine zaznavajo. Z delom ugotavljamo tudi, kakšno je razumevanje slovenskega vloga NekiNeki med mladimi in kako ti izbran primer vsebinsko obravnavajo. Raziskovalni del diplomske naloge temelji na kvalitativni metodi in ugotavlja, da mladostniki komuniciranje digitalnih vplivnežev zaznavajo kot zaupanja vredno, njihove vsebine pa verodostojne v primerjavi s komuniciranjem znamk.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:digitalni vplivnež, mladostniki, oznamčene vsebine, kredibilnost, YouTube kanal NekiNeki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Žalar]
Leto izida:2020
Št. strani:115 str.
PID:20.500.12556/RUL-117274 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:22160643 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.07.2020
Število ogledov:988
Število prenosov:227
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Adolescents' attitude towards digital influencers and understanding of sponsored content
Izvleček:
The change in consumer habits and the emergence of technology that allows consumers to bypass traditional advertising encourages advertisers to use innovative ways to reach their target audiences. One of these innovative marketing strategies is called influencer marketing. Influencers are individuals with a large number of followers on their social media networks who have the power to influence their public, their behavior and beliefs, and consequently the purchase intention. The emergence of digital influencers in the context of marketing communication is not new, yet seamlessly merging sponsored content with unpaid entertainment content is quite new and innovative. This thesis examines the attitude of youth towards digital influencers, their role and the impact they have on young consumers. The purpose is to determine whether young people, as active users of social media, recognize sponsored (paid) content from entertaining (unpaid) content and how do they perceive it. Moreover, the research investigates the understanding of the Slovenian YouTube channel called NekiNeki among adolescents and how they treat the selected case. The research part of the thesis is based on a qualitative method and finds that youngsters perceive digital influencers as trustworthy and their content as credible compared to brand communication.

Ključne besede:digital influencer, adolescents, sponsored content, credibility, YouTube channel NekiNeki

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj