Podrobno

Motivi potrošnikov in njihovo vedenje v procesu elektronskih govoric : diplomsko delo
ID Verk, Nataša (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_verk-natasa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:elektronske govorice, potrošniki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Verk]
Leto izida:2011
Št. strani:70 str.
PID:20.500.12556/RUL-21367 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:30723421 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1621
Število prenosov:255
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VERK, Nataša, 2011, Motivi potrošnikov in njihovo vedenje v procesu elektronskih govoric : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Verk. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_verk-natasa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Attitudes of Slovenian consumers towards green cosmetics
  2. Odnos slovenskih porabnikov do pravične trgovine
  3. Purchasing habits of Slovenian consumers of locally produced fresh vegetables
  4. Analiza porabnikov ekoloških izdelkov
  5. Analiza nakupnih navad spletnih kupcev v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Men's shopping behaviour in cosmetic products market
  2. Attitude of Slovenian consumers towards buying organic products

Nazaj