Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (1)

  1. Nataša Verk: Družbena odgovornost, zavezanost zaposlenih ter zadovoljstvo z delom in življenjem

Diplomska dela (12)

  1. Nataša Verk: Motivi potrošnikov in njihovo vedenje v procesu elektronskih govoric
  2. Katarina Oblak: Potrošnikovo poznavanje družbeno odgovorne problematike vzdolž prehranskih dobavnih verig
  3. Maša Gregorič: Pomen marketinških raziskav za slovenska zagonska podjetja
  4. Lavra Škulj: Odnos dijakov do zdravega prehranjevanja in oglaševanja "zdrave" prehrane
  5. Medeja Kraševec: Segmentacija uporabnikov platforme YouTube za gledanje posnetkov igranja video iger z uporabo modela rab in zadovoljitev
  6. Žana Žalar: Odnos mladostnikov do digitalnih vplivnežev in razumevanje oznamčenih vsebin
  7. Barbara Mlinarec: Nakupovanje izdelkov brez embalaže kot primer trajnostne porabe
  8. Petra Viki Čeru: Proces nakupne odločitve potrošnikov v dobi digitalizacije
  9. Neža Hrovat: Vpliv slovenskih lepotnih blogerk na nakupno namero generacije mlajših milenijcev
  10. Anja Novak: Avtentičnost kot konkurenčna prednost in njen vpliv na uspešnost turističnih kmetij
  11. Mirjam Jug: Pomen zelenega življenjskega sloga v kontekstu preučevanja odnosa do nakupovanja in nakupne intence organskih kozmetičnih izdelkov za osebno nego
  12. Nuša Ornik: Marketinška naravnanost obrtniških podjetij – študija primera