Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Irena Hergan:
Razvijanje kartografske pismenosti 10-letnih učencev
MSc theses (35)
Urška Frelih Meglič:
Poučevanje in učenje s slikovnim gradivom pri spoznavanju okolja v 2. razredu osnovne šole
Diana Novak:
Obravnava izbranih življenjskih tem pri pouku
Ana Kalan:
Uporaba zvezka pri predmetu Družba v 4. in 5. razredu z vidika sodobnega pouka
Anja Lahne:
Pouk na prostem pri predmetu družba v 4. razredu osnovne šole
Greta Grošelj:
Doseganje standardov znanja pri družboslovnih temah v prvem razredu osnovne šole
Špela Mramor:
Pouk na prostem pri predmetu spoznavanje okolja v drugem razredu osnovne šole
Jasmina Blatnik:
Uporaba interaktivne table pri razvijanju časovnih predstav učencev v prvem razredu osnovne šole
Erika Leban Zaletelj:
Sodelovalno učenje pri pouku Družbe v četrtem razredu osnovne šole
Ana Kastelec:
Nadarjeni učenci pri pouku družbe v osnovni šoli
Mojca Brnot Kastelic:
Družboslovne vsebine v enopredmetnih in medpredmetnih učnih gradivih spoznavanja okolja v prvem razredu
Nuša Rutar:
Razvijanje pojma vojna v devetem razredu osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Marko Novak:
Evropska unija pri predmetih spoznavanje okolja in družba v osnovni šoli
Sara Masnec:
Primerjava slovenskih in hrvaških učnih načrtov v osnovni šoli pri pouku družboslovja
Mojca Debeljak:
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in družboslovja s pristopom "Orff-Schulwerk"
Doris Vidic:
Učenje s fotografiranjem pri družboslovnih temah v prvem razredu
Eva Premrl:
Risanje zemljevidov učencev od 1. do 4. razreda
Katja Žibert:
Diferencirano urjenje Paukove učne strategije pri družbi v 5. razredu
Mojca Jamnik:
Koncept mednarodnega priznanja za mlade - MEPI v petem razredu kot program za interesno dejavnost
Ana Jurca:
Vrednotenje modela medpredmetnega povezovanja spoznavanja okolja in umetnosti z vidika razvoja mišljenja pri prvošolcih
Žiga Bokal:
Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v družboslovju od 1. do 5. razreda
Kristina Božič:
Sposobnost vizualizacije različnih likovnih prostorov v zemljevidih pri učencih 6. razreda
Sara Šenica:
Otroci priseljenci in medkulturne razlike na razredni stopnji
Nina Sever:
Poučevanje o medkulturnosti v okviru predmeta družba
Špela Dragan:
Prostorske predstave učencev in uspešnost reševanja pisnih nalog na kolesarskem izpitu
Jerneja Fefer:
Otroške delavnice o koliščarjih za stalno razstavo Moja Ljubljanica
Vanja Resnik:
Nadarjeni učenci pri pouku družbe v 5. razredu osnovne šole
Urša Malavašič:
Razvoj sistemskega mišljenja pri družbi v 4. razredu
Petra Stražar:
Primerjava pouka družboslovja na razredni stopnji v Sloveniji in španski Andaluziji
Urša Dolar:
Doseganje standardov znanja pri družboslovnih temah na začetku tretjega razreda osnovne šole
Ana Kovačič:
Prilagoditve pouka družboslovja za učence, ki imajo težave z razumevanjem slovenščine
Kristina Bogataj:
Pouk družboslovnih vsebin ob filmih
Lara Poljanšek:
Pedagoško delo mentorjev gasilske mladine
Luciana Legat:
Primerjava argentinskega in slovenskega učnega načrta za spoznavanje okolja in analiza elementov državljanske in domovinske vzgoje v njem
Špela Lumpert:
Poučevanje prometnih znakov z didaktičnimi igrami
Urška Vodičar:
Učenje z miselnimi vzorci pri družbi v 4. razredu
BSc theses (16)
Tjaša Krautberger:
Medpredmetno povezovanje predmeta Spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
Marija Urbas:
Sodelovalno učenje pri spoznavanju okolja v 2. razredu
Barbara Lušina:
Prosti čas
Karolina Kobal:
Šola v naravi v Kampu Vrhpolje
Tadeja Prašnikar:
Časovne predstave učencev 4. in 5. razreda
Anja Drobnič:
Medpredmetno povezovanje družboslovja v drugem razredu osnovne šole
Teja Fuchs:
Primerjava pouka družboslovja z uporabo in brez uporabe interaktivne table
Martina Gorenc:
Nabor vodenih aktivnosti za izvedbo dneva dejavnosti na turistični kmetiji na Hrastnem
Tjaša Kočevar:
Medpredmetno povezovanje družbe v četrtem razredu osnovne šole
Tadeja Resnik:
Kakovost učnih priprav za spoznavanje okolja na spletu
Metka Magajna:
Ocenjevanje pri pouku družboslovja v 4. razredu
Pia Klančar:
Spletna zbirka socialnih iger
Petra Sušnik:
Pouk zunaj učilnice s poudarkom na družboslovju
Suzana Moder:
Razvijanje socialnih veščin v prvem razredu osnovne šole
Urša Koritnik:
Razumevanje in interpretacija družbenih pravil pri prvošolcih
Milena Rajšel:
Terensko delo v 4. razredu pri družbi v Mirni Peči
Other documents (7)
Maja Umek, Marjeta Raztresen:
Kako pripraviti študenta na inkluzivno šolo
Polona Gradišek, Maja Umek, Nada Turnšek, Darija Skubic:
Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
Andreja Zupančič:
Raznolikost vprašanj pri pouku družbe v 5. razredu osnovne šole
Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Tomaž Verbič Šalamon:
Raziskujem in razmišljam 2
Maja Umek, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Željka Ličan Adamčič, Tadeja Galonja:
Raziskujem in razmišljam 3
Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč:
Raziskujem in razmišljam 1
Maja Umek:
Geografija v vrtcih in na razredni stopnji osnovne šole v Sloveniji