Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Irena Hergan: Razvijanje kartografske pismenosti 10-letnih učencev

MSc theses (35)

  1. Urška Frelih Meglič: Poučevanje in učenje s slikovnim gradivom pri spoznavanju okolja v 2. razredu osnovne šole
  2. Diana Novak: Obravnava izbranih življenjskih tem pri pouku
  3. Ana Kalan: Uporaba zvezka pri predmetu Družba v 4. in 5. razredu z vidika sodobnega pouka
  4. Anja Lahne: Pouk na prostem pri predmetu družba v 4. razredu osnovne šole
  5. Greta Grošelj: Doseganje standardov znanja pri družboslovnih temah v prvem razredu osnovne šole
  6. Špela Mramor: Pouk na prostem pri predmetu spoznavanje okolja v drugem razredu osnovne šole
  7. Jasmina Blatnik: Uporaba interaktivne table pri razvijanju časovnih predstav učencev v prvem razredu osnovne šole
  8. Erika Leban Zaletelj: Sodelovalno učenje pri pouku Družbe v četrtem razredu osnovne šole
  9. Ana Kastelec: Nadarjeni učenci pri pouku družbe v osnovni šoli
  10. Mojca Brnot Kastelic: Družboslovne vsebine v enopredmetnih in medpredmetnih učnih gradivih spoznavanja okolja v prvem razredu
  11. Nuša Rutar: Razvijanje pojma vojna v devetem razredu osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  12. Marko Novak: Evropska unija pri predmetih spoznavanje okolja in družba v osnovni šoli
  13. Sara Masnec: Primerjava slovenskih in hrvaških učnih načrtov v osnovni šoli pri pouku družboslovja
  14. Mojca Debeljak: Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in družboslovja s pristopom "Orff-Schulwerk"
  15. Doris Vidic: Učenje s fotografiranjem pri družboslovnih temah v prvem razredu
  16. Eva Premrl: Risanje zemljevidov učencev od 1. do 4. razreda
  17. Katja Žibert: Diferencirano urjenje Paukove učne strategije pri družbi v 5. razredu
  18. Mojca Jamnik: Koncept mednarodnega priznanja za mlade - MEPI v petem razredu kot program za interesno dejavnost
  19. Ana Jurca: Vrednotenje modela medpredmetnega povezovanja spoznavanja okolja in umetnosti z vidika razvoja mišljenja pri prvošolcih
  20. Žiga Bokal: Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v družboslovju od 1. do 5. razreda
  21. Kristina Božič: Sposobnost vizualizacije različnih likovnih prostorov v zemljevidih pri učencih 6. razreda
  22. Sara Šenica: Otroci priseljenci in medkulturne razlike na razredni stopnji
  23. Nina Sever: Poučevanje o medkulturnosti v okviru predmeta družba
  24. Špela Dragan: Prostorske predstave učencev in uspešnost reševanja pisnih nalog na kolesarskem izpitu
  25. Jerneja Fefer: Otroške delavnice o koliščarjih za stalno razstavo Moja Ljubljanica
  26. Vanja Resnik: Nadarjeni učenci pri pouku družbe v 5. razredu osnovne šole
  27. Urša Malavašič: Razvoj sistemskega mišljenja pri družbi v 4. razredu
  28. Petra Stražar: Primerjava pouka družboslovja na razredni stopnji v Sloveniji in španski Andaluziji
  29. Urša Dolar: Doseganje standardov znanja pri družboslovnih temah na začetku tretjega razreda osnovne šole
  30. Ana Kovačič: Prilagoditve pouka družboslovja za učence, ki imajo težave z razumevanjem slovenščine
  31. Kristina Bogataj: Pouk družboslovnih vsebin ob filmih
  32. Lara Poljanšek: Pedagoško delo mentorjev gasilske mladine
  33. Luciana Legat: Primerjava argentinskega in slovenskega učnega načrta za spoznavanje okolja in analiza elementov državljanske in domovinske vzgoje v njem
  34. Špela Lumpert: Poučevanje prometnih znakov z didaktičnimi igrami
  35. Urška Vodičar: Učenje z miselnimi vzorci pri družbi v 4. razredu

BSc theses (16)

  1. Tjaša Krautberger: Medpredmetno povezovanje predmeta Spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
  2. Marija Urbas: Sodelovalno učenje pri spoznavanju okolja v 2. razredu
  3. Barbara Lušina: Prosti čas
  4. Karolina Kobal: Šola v naravi v Kampu Vrhpolje
  5. Tadeja Prašnikar: Časovne predstave učencev 4. in 5. razreda
  6. Anja Drobnič: Medpredmetno povezovanje družboslovja v drugem razredu osnovne šole
  7. Teja Fuchs: Primerjava pouka družboslovja z uporabo in brez uporabe interaktivne table
  8. Martina Gorenc: Nabor vodenih aktivnosti za izvedbo dneva dejavnosti na turistični kmetiji na Hrastnem
  9. Tjaša Kočevar: Medpredmetno povezovanje družbe v četrtem razredu osnovne šole
  10. Tadeja Resnik: Kakovost učnih priprav za spoznavanje okolja na spletu
  11. Metka Magajna: Ocenjevanje pri pouku družboslovja v 4. razredu
  12. Pia Klančar: Spletna zbirka socialnih iger
  13. Petra Sušnik: Pouk zunaj učilnice s poudarkom na družboslovju
  14. Suzana Moder: Razvijanje socialnih veščin v prvem razredu osnovne šole
  15. Urša Koritnik: Razumevanje in interpretacija družbenih pravil pri prvošolcih
  16. Milena Rajšel: Terensko delo v 4. razredu pri družbi v Mirni Peči

Other documents (7)

  1. Maja Umek, Marjeta Raztresen: Kako pripraviti študenta na inkluzivno šolo
  2. Polona Gradišek, Maja Umek, Nada Turnšek, Darija Skubic: Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
  3. Andreja Zupančič: Raznolikost vprašanj pri pouku družbe v 5. razredu osnovne šole
  4. Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Tomaž Verbič Šalamon: Raziskujem in razmišljam 2
  5. Maja Umek, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Željka Ličan Adamčič, Tadeja Galonja: Raziskujem in razmišljam 3
  6. Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč: Raziskujem in razmišljam 1
  7. Maja Umek: Geografija v vrtcih in na razredni stopnji osnovne šole v Sloveniji