Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Irena Hergan: Razvijanje kartografske pismenosti 10-letnih učencev

MSc theses (35)

  1. Urška Frelih Meglič: Poučevanje in učenje s slikovnim gradivom pri spoznavanju okolja v 2. razredu osnovne šole
  2. Diana Novak: Obravnava izbranih življenjskih tem pri pouku
  3. Ana Kalan: Uporaba zvezka pri predmetu Družba v 4. in 5. razredu z vidika sodobnega pouka
  4. Anja Lahne: Pouk na prostem pri predmetu družba v 4. razredu osnovne šole
  5. Greta Grošelj: Doseganje standardov znanja pri družboslovnih temah v prvem razredu osnovne šole
  6. Špela Mramor: Pouk na prostem pri predmetu spoznavanje okolja v drugem razredu osnovne šole
  7. Jasmina Blatnik: Uporaba interaktivne table pri razvijanju časovnih predstav učencev v prvem razredu osnovne šole
  8. Erika Leban Zaletelj: Sodelovalno učenje pri pouku Družbe v četrtem razredu osnovne šole
  9. Ana Kastelec: Nadarjeni učenci pri pouku družbe v osnovni šoli
  10. Mojca Brnot Kastelic: Družboslovne vsebine v enopredmetnih in medpredmetnih učnih gradivih spoznavanja okolja v prvem razredu
  11. Nuša Rutar: Razvijanje pojma vojna v devetem razredu osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  12. Marko Novak: Evropska unija pri predmetih spoznavanje okolja in družba v osnovni šoli
  13. Sara Masnec: Primerjava slovenskih in hrvaških učnih načrtov v osnovni šoli pri pouku družboslovja
  14. Mojca Debeljak: Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in družboslovja s pristopom "Orff-Schulwerk"
  15. Doris Vidic: Učenje s fotografiranjem pri družboslovnih temah v prvem razredu
  16. Eva Premrl: Risanje zemljevidov učencev od 1. do 4. razreda
  17. Katja Žibert: Diferencirano urjenje Paukove učne strategije pri družbi v 5. razredu
  18. Mojca Jamnik: Koncept mednarodnega priznanja za mlade - MEPI v petem razredu kot program za interesno dejavnost
  19. Ana Jurca: Vrednotenje modela medpredmetnega povezovanja spoznavanja okolja in umetnosti z vidika razvoja mišljenja pri prvošolcih
  20. Žiga Bokal: Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v družboslovju od 1. do 5. razreda
  21. Kristina Božič: Sposobnost vizualizacije različnih likovnih prostorov v zemljevidih pri učencih 6. razreda
  22. Sara Šenica: Otroci priseljenci in medkulturne razlike na razredni stopnji
  23. Nina Sever: Poučevanje o medkulturnosti v okviru predmeta družba
  24. Špela Dragan: Prostorske predstave učencev in uspešnost reševanja pisnih nalog na kolesarskem izpitu
  25. Jerneja Fefer: Otroške delavnice o koliščarjih za stalno razstavo Moja Ljubljanica
  26. Vanja Resnik: Nadarjeni učenci pri pouku družbe v 5. razredu osnovne šole
  27. Urša Malavašič: Razvoj sistemskega mišljenja pri družbi v 4. razredu
  28. Petra Stražar: Primerjava pouka družboslovja na razredni stopnji v Sloveniji in španski Andaluziji
  29. Urša Dolar: Doseganje standardov znanja pri družboslovnih temah na začetku tretjega razreda osnovne šole
  30. Ana Kovačič: Prilagoditve pouka družboslovja za učence, ki imajo težave z razumevanjem slovenščine
  31. Kristina Bogataj: Pouk družboslovnih vsebin ob filmih
  32. Lara Poljanšek: Pedagoško delo mentorjev gasilske mladine
  33. Luciana Legat: Primerjava argentinskega in slovenskega učnega načrta za spoznavanje okolja in analiza elementov državljanske in domovinske vzgoje v njem
  34. Špela Lumpert: Poučevanje prometnih znakov z didaktičnimi igrami
  35. Urška Vodičar: Učenje z miselnimi vzorci pri družbi v 4. razredu

BSc theses (16)

  1. Tjaša Krautberger: Medpredmetno povezovanje predmeta Spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
  2. Marija Urbas: Sodelovalno učenje pri spoznavanju okolja v 2. razredu
  3. Barbara Lušina: Prosti čas
  4. Karolina Kobal: Šola v naravi v Kampu Vrhpolje
  5. Tadeja Prašnikar: Časovne predstave učencev 4. in 5. razreda
  6. Anja Drobnič: Medpredmetno povezovanje družboslovja v drugem razredu osnovne šole
  7. Teja Fuchs: Primerjava pouka družboslovja z uporabo in brez uporabe interaktivne table
  8. Martina Gorenc: Nabor vodenih aktivnosti za izvedbo dneva dejavnosti na turistični kmetiji na Hrastnem
  9. Tjaša Kočevar: Medpredmetno povezovanje družbe v četrtem razredu osnovne šole
  10. Tadeja Resnik: Kakovost učnih priprav za spoznavanje okolja na spletu
  11. Metka Magajna: Ocenjevanje pri pouku družboslovja v 4. razredu
  12. Pia Klančar: Spletna zbirka socialnih iger
  13. Petra Sušnik: Pouk zunaj učilnice s poudarkom na družboslovju
  14. Suzana Moder: Razvijanje socialnih veščin v prvem razredu osnovne šole
  15. Urša Koritnik: Razumevanje in interpretacija družbenih pravil pri prvošolcih
  16. Milena Rajšel: Terensko delo v 4. razredu pri družbi v Mirni Peči

Other documents (10)

  1. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  2. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  3. Maja Umek, Marjeta Raztresen: Kako pripraviti študenta na inkluzivno šolo
  4. Polona Gradišek, Maja Umek, Nada Turnšek, Darija Skubic: Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
  5. Meta Budnar, Mihaela Kerin, Maja Umek, Marjeta Raztresen: Učni načrt
  6. Andreja Zupančič: Raznolikost vprašanj pri pouku družbe v 5. razredu osnovne šole
  7. Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Tomaž Verbič Šalamon: Raziskujem in razmišljam 2
  8. Maja Umek, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Željka Ličan Adamčič, Tadeja Galonja: Raziskujem in razmišljam 3
  9. Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč: Raziskujem in razmišljam 1
  10. Maja Umek: Geografija v vrtcih in na razredni stopnji osnovne šole v Sloveniji