Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Številke
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Irena Hergan:
Razvijanje kartografske pismenosti 10-letnih učencev
Magistrska dela (35)
Urška Frelih Meglič:
Poučevanje in učenje s slikovnim gradivom pri spoznavanju okolja v 2. razredu osnovne šole
Diana Novak:
Obravnava izbranih življenjskih tem pri pouku
Ana Kalan:
Uporaba zvezka pri predmetu Družba v 4. in 5. razredu z vidika sodobnega pouka
Anja Lahne:
Pouk na prostem pri predmetu družba v 4. razredu osnovne šole
Greta Grošelj:
Doseganje standardov znanja pri družboslovnih temah v prvem razredu osnovne šole
Špela Mramor:
Pouk na prostem pri predmetu spoznavanje okolja v drugem razredu osnovne šole
Jasmina Blatnik:
Uporaba interaktivne table pri razvijanju časovnih predstav učencev v prvem razredu osnovne šole
Erika Leban Zaletelj:
Sodelovalno učenje pri pouku Družbe v četrtem razredu osnovne šole
Ana Kastelec:
Nadarjeni učenci pri pouku družbe v osnovni šoli
Mojca Brnot Kastelic:
Družboslovne vsebine v enopredmetnih in medpredmetnih učnih gradivih spoznavanja okolja v prvem razredu
Nuša Rutar:
Razvijanje pojma vojna v devetem razredu osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Marko Novak:
Evropska unija pri predmetih spoznavanje okolja in družba v osnovni šoli
Sara Masnec:
Primerjava slovenskih in hrvaških učnih načrtov v osnovni šoli pri pouku družboslovja
Mojca Debeljak:
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in družboslovja s pristopom "Orff-Schulwerk"
Doris Vidic:
Učenje s fotografiranjem pri družboslovnih temah v prvem razredu
Eva Premrl:
Risanje zemljevidov učencev od 1. do 4. razreda
Katja Žibert:
Diferencirano urjenje Paukove učne strategije pri družbi v 5. razredu
Mojca Jamnik:
Koncept mednarodnega priznanja za mlade - MEPI v petem razredu kot program za interesno dejavnost
Ana Jurca:
Vrednotenje modela medpredmetnega povezovanja spoznavanja okolja in umetnosti z vidika razvoja mišljenja pri prvošolcih
Žiga Bokal:
Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v družboslovju od 1. do 5. razreda
Kristina Božič:
Sposobnost vizualizacije različnih likovnih prostorov v zemljevidih pri učencih 6. razreda
Sara Šenica:
Otroci priseljenci in medkulturne razlike na razredni stopnji
Nina Sever:
Poučevanje o medkulturnosti v okviru predmeta družba
Špela Dragan:
Prostorske predstave učencev in uspešnost reševanja pisnih nalog na kolesarskem izpitu
Jerneja Fefer:
Otroške delavnice o koliščarjih za stalno razstavo Moja Ljubljanica
Vanja Resnik:
Nadarjeni učenci pri pouku družbe v 5. razredu osnovne šole
Urša Malavašič:
Razvoj sistemskega mišljenja pri družbi v 4. razredu
Petra Stražar:
Primerjava pouka družboslovja na razredni stopnji v Sloveniji in španski Andaluziji
Urša Dolar:
Doseganje standardov znanja pri družboslovnih temah na začetku tretjega razreda osnovne šole
Ana Kovačič:
Prilagoditve pouka družboslovja za učence, ki imajo težave z razumevanjem slovenščine
Kristina Bogataj:
Pouk družboslovnih vsebin ob filmih
Lara Poljanšek:
Pedagoško delo mentorjev gasilske mladine
Luciana Legat:
Primerjava argentinskega in slovenskega učnega načrta za spoznavanje okolja in analiza elementov državljanske in domovinske vzgoje v njem
Špela Lumpert:
Poučevanje prometnih znakov z didaktičnimi igrami
Urška Vodičar:
Učenje z miselnimi vzorci pri družbi v 4. razredu
Diplomska dela (16)
Tjaša Krautberger:
Medpredmetno povezovanje predmeta Spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
Marija Urbas:
Sodelovalno učenje pri spoznavanju okolja v 2. razredu
Barbara Lušina:
Prosti čas
Karolina Kobal:
Šola v naravi v Kampu Vrhpolje
Tadeja Prašnikar:
Časovne predstave učencev 4. in 5. razreda
Anja Drobnič:
Medpredmetno povezovanje družboslovja v drugem razredu osnovne šole
Teja Fuchs:
Primerjava pouka družboslovja z uporabo in brez uporabe interaktivne table
Martina Gorenc:
Nabor vodenih aktivnosti za izvedbo dneva dejavnosti na turistični kmetiji na Hrastnem
Tjaša Kočevar:
Medpredmetno povezovanje družbe v četrtem razredu osnovne šole
Tadeja Resnik:
Kakovost učnih priprav za spoznavanje okolja na spletu
Metka Magajna:
Ocenjevanje pri pouku družboslovja v 4. razredu
Pia Klančar:
Spletna zbirka socialnih iger
Petra Sušnik:
Pouk zunaj učilnice s poudarkom na družboslovju
Suzana Moder:
Razvijanje socialnih veščin v prvem razredu osnovne šole
Urša Koritnik:
Razumevanje in interpretacija družbenih pravil pri prvošolcih
Milena Rajšel:
Terensko delo v 4. razredu pri družbi v Mirni Peči
Druga dela (7)
Maja Umek, Marjeta Raztresen:
Kako pripraviti študenta na inkluzivno šolo
Polona Gradišek, Maja Umek, Nada Turnšek, Darija Skubic:
Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
Andreja Zupančič:
Raznolikost vprašanj pri pouku družbe v 5. razredu osnovne šole
Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Tomaž Verbič Šalamon:
Raziskujem in razmišljam 2
Maja Umek, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Željka Ličan Adamčič, Tadeja Galonja:
Raziskujem in razmišljam 3
Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč:
Raziskujem in razmišljam 1
Maja Umek:
Geografija v vrtcih in na razredni stopnji osnovne šole v Sloveniji