Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (57)

  1. Karmen Plut: Učinek gibalnih aktivnosti pri starejših osebah
  2. Nuša Lovrenčič: Doživljanje odraščanja mladostnikov z motnjo avtističnega spektra
  3. Eva Gregorin: Povezava praksije in igre pri otrocih s spektroavtistično motnjo
  4. Špela Hribar: Vloga delovnega terapevta pri obravnavi vedenjskih in psihičnih simptomov pri demenci
  5. Nastja Bobnar: Uporaba ocenjevalnega instrumenta za oceno pripravljenosti na pisanje pri otrocih z motnjo v razvoju
  6. Irena Korelc: Delovna terapija pri zapornikih
  7. Veronika Tome: Vključevanje delovnega terapevta v vrtčevsko okolje
  8. Viktorija Slovenec: Vloga delovne terapije pri obravnavi odraslih onkoloških bolnikov
  9. Jasmina Stopar: Delovna terapija in duševno zdravje mladostnikov
  10. Jana Zurc: Uporaba Nabora kartic z aktivnostmi za otroka pri obravnavi otrok v delovni terapiji
  11. Nika Stuhne: Motnje senzorne predelave pri otrocih z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
  12. Monika Trošt: Delo z otroki z motnjami senzornega procesiranja v šolskem okolju
  13. Blažka Vogrin: Vključenost otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v predšolskem in šolskem okolju
  14. Manca Lenart: Uporaba slovenskega prevoda strukturiranega intervjuja za ocenjevanje motorične aktivnosti zgornje ekstremitete
  15. Anja Stojčič: Uporaba slovenskega prevoda Vprašalnika toaletnih navad
  16. Brina Somrak: Uporaba prilagojenih stolčkov pri otrocih s cerebralno paralizo
  17. Tina Kukovec: Ocena zadovoljstva staršev z uporabo prilagojenih stolov za otroke z zmanjšanimi zmožnostmi gibanja
  18. Staša Meglič: Video modeliranje kot delovnoterapevtska strategija pri otroku z motnjo avtističnega spektra
  19. Janja Prevec: Dejavniki delovnega mesta in razjeda zaradi pritiska pri osebah s paraplegijo
  20. Sara Zernec: Preverjanje normativnih podatkov za Test škatle in kock za otroke v Sloveniji
  21. Edita Alekić: Izboljšanje sodelovanja pri otroku z vedenjskimi težavami
  22. Eva Rojko: Obravnava otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti z vidika delovne terapije
  23. Tinka Draškovič: Vključevanje čuječnosti pri osebah z multiplo sklerozo
  24. Barbara Bizilj, Špela Rabič Por: Senzorne izkušnje pri predšolskih otrocih
  25. Nuša Vrbančič: Prisotnost proste igre v predšolskem obdobju
  26. Nina Banovec, Simona Jelnikar: Uporaba razvojno-nevrološke obravnave in terapije senzorne integracije po Ayresovi pri otrocih s cerebralno paralizo
  27. Veronika Meke: Motivacija otrok z motnjo avtističnega spektra pri plezalnih aktivnostih
  28. Aleks Anton Turel: Mnenje staršev glede predelave senzornih prilivov pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  29. Karmen Bedenik: Pomen spanja za otrokov razvoj
  30. Aleksandra Portir: Vključevanje psa v delovnoterapevtsko obravnavo otrok z motnjo avtističnega spektra
  31. Tina Juhant: Uporaba vozička na elektromotorni pogon pri otrocih in mladostnikih z zmanjšano zmožnostjo gibanja
  32. Špela Hadler: Konceptualni modeli in pristopi uporabni v delovnoterapevtski obravnavi otrok in mladostnikov
  33. Polona Jeraj: Individualno doživljanje mladostnikov z juvenilnim idiopatskim artritisom na področju šolanja in izobraževanja
  34. Zala Barlič: Terapija s pomočjo živali v delovni terapiji pri otrocih s posebnimi potrebami
  35. Andraž Plošnik: Delovnoterapevtska obravnava oseb z odvisnostjo od alkohola, v procesu vračanja na delo
  36. Mario Müller: Delovna terapija pri otrocih z razvojno motnjo koordinacije
  37. Maja Mlakar: Babiška obravnava žensk z motnjami v duševnem razvoju
  38. Jerneja Prvinšek: Vključevanje in sodelovanje mladostnikov s prekomerno telesno težo v družbi
  39. Maja Karner: Pomen igre z vrstniki za dobro počutje družine
  40. Bernardka Magdalena Motoh: Kombinirane intervencije pri pisarniških delavcih
  41. Lara Volčini: Ocenjevanje kakovosti življenja otrok s cerebralno paralizo
  42. Tina Štrasner: Načrtovanje turističnega objekta Terme Čatež po načelih univerzalnega oblikovanja
  43. Anja Črešnjevec: Obravnava otrok in mladostnikov s kronično bolečino v delovni terapiji
  44. Pia Polajžer: Prostočasne aktivnosti odraslih z zmerno motnjo v duševnem razvoju v institucionalnem varstvu
  45. Alja Janžekovič: Uporaba programa senzorne modulacije pri osebah z demenco
  46. Sara Škaler: Skakanje na prožni ponjavi kot okupacija
  47. Klara Esih: Terapija s pomočjo konja v delovnoterapevtski obravnavi otrok s cerebralno paralizo
  48. Maja Dejak: Ocenjevanje somatosenzoričnih okvar pri osebah po možganski kapi
  49. Matjaž Vrhunc: Prosti čas oseb z motnjami v duševnem razvoju in uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije
  50. Lovro Jemec: Nabor aktivnosti za učenje vožnje vozička na aktivni pogon pri otrocih - študija primera
  51. Karin Grdadolnik: Igra in socialno interakcijske spretnosti otrok in mladostnikov s Prader-Willi sindromom
  52. Neja Bajc: Ocena kakovosti življenja otrok s cerebralno paralizo
  53. Meta Potočnik: Uporaba slovenskega prevoda ocenjevanja otrokove igre pretvarjanja pri štiriletnikih
  54. Eva Tratnjek: Delovnoterapevtska obravnava otroka s cerebralno paralizo
  55. Tamara Svetina: Vključevanje otrok z motnjami v duševnem razvoju v športne aktivnosti
  56. Nina Bučar: Delovnoterapevtska obravnava mladostnikov z motnjo avtističnega spektra
  57. Tina Grabner: Spodbujanje komunikacije pri otrocih z motnjami v duševnem razvoju

Druga dela (2)

  1. Zbornik prispevkov z dogodkov Centra za vseživljenjsko učenje Zdravstvene fakultete Univerze v Ljubljani v letih 2020-2022
  2. Nevenka Gričar, David Gosar: Uporabnost Vprašalnika o otrokovi predelavi senzornih prilivov pri otrocih z motnjo avtističnega spektra