Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Matej Urbančič: Medpredmetna povezava vsebin in razumevanje pri predmetu Naravoslovje
  2. Benjamin Kralj: Učenje naravoslovja in vrednotenje znanja z uporabo spletnega sistema
  3. Rock Finale: Spodbujanje okoljske ozaveščenosti z likovno umetnostjo
  4. Ines Nuić: Povezovanje makroskopske in submikroskopske ravni pri razumevanju osnovnih kemijskih pojmov z uporabo spletno podprtih učnih materialov

Magistrska dela (3)

  1. Polona Reberšek: Uporaba igre vlog pri pouku naravoslovja in tehnike
  2. Martina Bahor: Razumevanje agregatnih stanj in prehodov med njimi pri učencih, dijakih in študentih
  3. Valerija Tompa: Razumevanje agregatnih stanj vode ter procesov zmrzovanja in sublimacije vode pri učencih sedmega razreda osnovne šole

Diplomska dela (4)

  1. Ester Palinkaš: Pojmovna primerjava nalog TIMSS in učnih načrtov
  2. Tjaša Kastelic: Razumevanje kemijskih pojmov v devetem razredu osnovne šole
  3. Valerija Tompa: Razumevanje izbranih kemijskih pojmov na submikroskopski ravni pri učencih devetega razreda osnovne šole
  4. Martina Bahor: Razumevanje agregatnih stanj snovi pri učencih v sedmem razredu osnovne šole

Druga dela (39)

  1. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  2. Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Three years of PROFILES experience in Slovenia
  3. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context
  4. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  5. Saša A. Glažar: Kamnine in minerali
  6. Saša A. Glažar: Kamnine v Sloveniji in kamninski krog
  7. Saša A. Glažar: Kroženje vode
  8. Saša A. Glažar: Snovi tekmujejo - kromatografija
  9. Saša A. Glažar: Snovi so iz delcev
  10. Saša A. Glažar: Maščobe
  11. Saša A. Glažar: Lastnosti maščob, mila
  12. Saša A. Glažar: Sile med molekulami, molekulski kristali
  13. Saša A. Glažar: Kovinski kristali, kovinska vez
  14. Saša A. Glažar: Oksidacija in redukcija
  15. Saša A. Glažar: Oksidacijsko število
  16. Saša A. Glažar: Urejanje enačb redoks reakcij
  17. Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The role of qualitative research in science education
  18. Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič: First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
  19. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak: Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
  20. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  21. Saša A. Glažar, Janez Vogrinc, Barbara Šket: Concept maps as a tool in teaching organic chemical reactions
  22. Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: PROFILES
  23. Barbara Šket, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
  24. Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
  25. Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša A. Glažar, Iztok Devetak: Fourteen-year-old students' misconceptions regarding the sub-micro and symbolic levels of specific chemical concepts
  26. Iztok Devetak, Saša A. Glažar: Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni in sposobnost vizualizacije pri dijakih, starih 16 let
  27. Iztok Devetak, Saša A. Glažar: In-service experienced chemistry teachers' views on novice teachers' competences for teaching chemistry
  28. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
  29. Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar: Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
  30. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
  31. Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič: A teaching unit on liquid crystals
  32. Iztok Devetak, Marjeta Križaj, Saša A. Glažar: Vodeno aktivno učenje kemije kislin, baz in soli
  33. Matej Urbančič, Saša A. Glažar: Impact of experiments on 13-year-old pupils' understanding of selected science concepts
  34. Benjamin Kralj, Saša A. Glažar: Online system for knowledge assessment enhances studentsʼ results on school knowledge test
  35. Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
  36. Barbara Šket, Saša A. Glažar: Using concept maps in teaching organic chemical reactions
  37. Iztok Devetak, Matej Urbančič, Katarina Senta Wissiak Grm, Dušan Krnel, Saša A. Glažar: Submicroscopic representations as a tool for evaluating students' chemical conceptions
  38. Darija Petek, Saša A. Glažar: Raziskovalno učenje za kakovostno znanje naravoslovja v zgodnjem šolskem obdobju
  39. Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar: Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov