Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Matej Urbančič:
Medpredmetna povezava vsebin in razumevanje pri predmetu Naravoslovje
Benjamin Kralj:
Učenje naravoslovja in vrednotenje znanja z uporabo spletnega sistema
Rock Finale:
Spodbujanje okoljske ozaveščenosti z likovno umetnostjo
Ines Nuić:
Povezovanje makroskopske in submikroskopske ravni pri razumevanju osnovnih kemijskih pojmov z uporabo spletno podprtih učnih materialov
Magistrska dela (3)
Polona Reberšek:
Uporaba igre vlog pri pouku naravoslovja in tehnike
Martina Bahor:
Razumevanje agregatnih stanj in prehodov med njimi pri učencih, dijakih in študentih
Valerija Tompa:
Razumevanje agregatnih stanj vode ter procesov zmrzovanja in sublimacije vode pri učencih sedmega razreda osnovne šole
Diplomska dela (4)
Ester Palinkaš:
Pojmovna primerjava nalog TIMSS in učnih načrtov
Tjaša Kastelic:
Razumevanje kemijskih pojmov v devetem razredu osnovne šole
Valerija Tompa:
Razumevanje izbranih kemijskih pojmov na submikroskopski ravni pri učencih devetega razreda osnovne šole
Martina Bahor:
Razumevanje agregatnih stanj snovi pri učencih v sedmem razredu osnovne šole
Druga dela (35)
Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Three years of PROFILES experience in Slovenia
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context
Saša A. Glažar:
Kamnine in minerali
Saša A. Glažar:
Kamnine v Sloveniji in kamninski krog
Saša A. Glažar:
Kroženje vode
Saša A. Glažar:
Snovi tekmujejo - kromatografija
Saša A. Glažar:
Snovi so iz delcev
Saša A. Glažar:
Maščobe
Saša A. Glažar:
Lastnosti maščob, mila
Saša A. Glažar:
Sile med molekulami, molekulski kristali
Saša A. Glažar:
Kovinski kristali, kovinska vez
Saša A. Glažar:
Oksidacija in redukcija
Saša A. Glažar:
Oksidacijsko število
Saša A. Glažar:
Urejanje enačb redoks reakcij
Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
The role of qualitative research in science education
Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič:
First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak:
Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Barbara Šket, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša A. Glažar, Iztok Devetak:
Fourteen-year-old students' misconceptions regarding the sub-micro and symbolic levels of specific chemical concepts
Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni in sposobnost vizualizacije pri dijakih, starih 16 let
Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
In-service experienced chemistry teachers' views on novice teachers' competences for teaching chemistry
Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar:
States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar:
Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič:
A teaching unit on liquid crystals
Iztok Devetak, Marjeta Križaj, Saša A. Glažar:
Vodeno aktivno učenje kemije kislin, baz in soli
Matej Urbančič, Saša A. Glažar:
Impact of experiments on 13-year-old pupils' understanding of selected science concepts
Benjamin Kralj, Saša A. Glažar:
Online system for knowledge assessment enhances studentsʼ results on school knowledge test
Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
Barbara Šket, Saša A. Glažar:
Using concept maps in teaching organic chemical reactions
Iztok Devetak, Matej Urbančič, Katarina Senta Wissiak Grm, Dušan Krnel, Saša A. Glažar:
Submicroscopic representations as a tool for evaluating students' chemical conceptions
Darija Petek, Saša A. Glažar:
Raziskovalno učenje za kakovostno znanje naravoslovja v zgodnjem šolskem obdobju
Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov