Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Matej Urbančič: Medpredmetna povezava vsebin in razumevanje pri predmetu Naravoslovje
  2. Benjamin Kralj: Učenje naravoslovja in vrednotenje znanja z uporabo spletnega sistema
  3. Rock Finale: Spodbujanje okoljske ozaveščenosti z likovno umetnostjo
  4. Ines Nuić: Povezovanje makroskopske in submikroskopske ravni pri razumevanju osnovnih kemijskih pojmov z uporabo spletno podprtih učnih materialov

Magistrska dela (3)

  1. Polona Reberšek: Uporaba igre vlog pri pouku naravoslovja in tehnike
  2. Martina Bahor: Razumevanje agregatnih stanj in prehodov med njimi pri učencih, dijakih in študentih
  3. Valerija Tompa: Razumevanje agregatnih stanj vode ter procesov zmrzovanja in sublimacije vode pri učencih sedmega razreda osnovne šole

Diplomska dela (4)

  1. Ester Palinkaš: Pojmovna primerjava nalog TIMSS in učnih načrtov
  2. Tjaša Kastelic: Razumevanje kemijskih pojmov v devetem razredu osnovne šole
  3. Valerija Tompa: Razumevanje izbranih kemijskih pojmov na submikroskopski ravni pri učencih devetega razreda osnovne šole
  4. Martina Bahor: Razumevanje agregatnih stanj snovi pri učencih v sedmem razredu osnovne šole

Druga dela (35)

  1. Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Three years of PROFILES experience in Slovenia
  2. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context
  3. Saša A. Glažar: Kamnine in minerali
  4. Saša A. Glažar: Kamnine v Sloveniji in kamninski krog
  5. Saša A. Glažar: Kroženje vode
  6. Saša A. Glažar: Snovi tekmujejo - kromatografija
  7. Saša A. Glažar: Snovi so iz delcev
  8. Saša A. Glažar: Maščobe
  9. Saša A. Glažar: Lastnosti maščob, mila
  10. Saša A. Glažar: Sile med molekulami, molekulski kristali
  11. Saša A. Glažar: Kovinski kristali, kovinska vez
  12. Saša A. Glažar: Oksidacija in redukcija
  13. Saša A. Glažar: Oksidacijsko število
  14. Saša A. Glažar: Urejanje enačb redoks reakcij
  15. Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The role of qualitative research in science education
  16. Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič: First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
  17. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak: Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
  18. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  19. Barbara Šket, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
  20. Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
  21. Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša A. Glažar, Iztok Devetak: Fourteen-year-old students' misconceptions regarding the sub-micro and symbolic levels of specific chemical concepts
  22. Iztok Devetak, Saša A. Glažar: Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni in sposobnost vizualizacije pri dijakih, starih 16 let
  23. Iztok Devetak, Saša A. Glažar: In-service experienced chemistry teachers' views on novice teachers' competences for teaching chemistry
  24. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
  25. Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar: Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
  26. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
  27. Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič: A teaching unit on liquid crystals
  28. Iztok Devetak, Marjeta Križaj, Saša A. Glažar: Vodeno aktivno učenje kemije kislin, baz in soli
  29. Matej Urbančič, Saša A. Glažar: Impact of experiments on 13-year-old pupils' understanding of selected science concepts
  30. Benjamin Kralj, Saša A. Glažar: Online system for knowledge assessment enhances studentsʼ results on school knowledge test
  31. Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
  32. Barbara Šket, Saša A. Glažar: Using concept maps in teaching organic chemical reactions
  33. Iztok Devetak, Matej Urbančič, Katarina Senta Wissiak Grm, Dušan Krnel, Saša A. Glažar: Submicroscopic representations as a tool for evaluating students' chemical conceptions
  34. Darija Petek, Saša A. Glažar: Raziskovalno učenje za kakovostno znanje naravoslovja v zgodnjem šolskem obdobju
  35. Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar: Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov