Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andreja Vezovnik

Vseh ključnih besed je 113, ki se skupaj pojavijo 125 krat.
4 ključnih besed (3.54 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 16 krat (12.8 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x50%Diplomska dela
3x18.75%reprezentacija, postfeminizem
2x12.5%prehranjevalne navade
1xDružbena odgovornost, Oglaševanje, Regulacija, Etika, družbeno odgovorno oglaševanje, ženske, George R. R., Filmi in ženske, Igra prestolov, 1948-, samoregulacija, Martin, Patriarhat, Študije spolov, Lezbijke, queer teorija, heteronormativnost, reprezentacije lezbijk, Spolna identiteta, reprezentacija moških likov, Arhetip (psihologija), Moški v filmih, Animirani filmi, feministična kritika, seksualizacija, prehranski preplah, multimodalna analiza teksta, popoularna kultura, Avtorji in bralci, Semantika, 1932-2016, Literarna teorija, Instagram, medikalizacija, patologija, normalizacija, prehranjevalni vzorci, tradicija, medijska reprezentacija, Umberto, Eco, Množični mediji, zdrava hrana, Tveganje za zdravje, Prehranska varnost, migracije, heltizem, Zdrava prehrana, Časniki, Populizem, Begunci, multimodalna analiza, Estetika, prehranska panika, sekuritizacija, performativnost ženstvenosti, otroško lepotno tekmovanje, hiperseksualizacija, otrokocentrizem, Resničnostni šov, kava v Sloveniji, oglaševanje, popularizacija, drag kultura, gastronomija., kulturna zgodovina Slovenije, multimodalna semiotična analiza, samostojno gospodinjstvo, mladi, koronavirus, nakupovalne navade, okoljevarstvo, desnopopulistični diskurzi, medijski diskurz, delitev dela v gospodinjstvih, Trajnostna hrana, fleksitarijanstvo, zmanjševanje mesa, kulturni kapital, tržnice, lokalno pridelana hrana, drag kraljice, queer kultura, intenzivno materinstvo, vplivnostni marketing, ženske in družina v času postmodernizma, Feminizem, Youtube, sharenting., zdrav življenjski slog, The Big Bang Theory, Greta Thunberg, Instagram., idealizacija, samopredstavljanje, kiborg, cyberfeminizem, femoglaševanje, Samoorganizacija, blagovni feminizem, opolnomočenje, RuPaul’s Drag Race, migranti, integracija, ženskost, performativnost spola, aktivizem., solidarnost, begunska kriza