Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Andreja Vezovnik

Together there are 113 keywords, that are appearing 125 times.
4 of them (3.54 % of all) appear more than once, together appearing 16 times (12.8 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
8x50%Diplomska dela
3x18.75%reprezentacija, postfeminizem
2x12.5%prehranjevalne navade
1xDružbena odgovornost, Oglaševanje, Regulacija, Etika, družbeno odgovorno oglaševanje, ženske, George R. R., Filmi in ženske, Igra prestolov, 1948-, samoregulacija, Martin, Patriarhat, Študije spolov, Lezbijke, queer teorija, heteronormativnost, reprezentacije lezbijk, Spolna identiteta, reprezentacija moških likov, Arhetip (psihologija), Moški v filmih, Animirani filmi, feministična kritika, seksualizacija, prehranski preplah, multimodalna analiza teksta, popoularna kultura, Avtorji in bralci, Semantika, 1932-2016, Literarna teorija, Instagram, medikalizacija, patologija, normalizacija, prehranjevalni vzorci, tradicija, medijska reprezentacija, Umberto, Eco, Množični mediji, zdrava hrana, Tveganje za zdravje, Prehranska varnost, migracije, heltizem, Zdrava prehrana, Časniki, Populizem, Begunci, multimodalna analiza, Estetika, prehranska panika, sekuritizacija, performativnost ženstvenosti, otroško lepotno tekmovanje, hiperseksualizacija, otrokocentrizem, Resničnostni šov, kava v Sloveniji, oglaševanje, popularizacija, drag kultura, gastronomija., kulturna zgodovina Slovenije, multimodalna semiotična analiza, samostojno gospodinjstvo, mladi, koronavirus, nakupovalne navade, okoljevarstvo, desnopopulistični diskurzi, medijski diskurz, delitev dela v gospodinjstvih, Trajnostna hrana, fleksitarijanstvo, zmanjševanje mesa, kulturni kapital, tržnice, lokalno pridelana hrana, drag kraljice, queer kultura, intenzivno materinstvo, vplivnostni marketing, ženske in družina v času postmodernizma, Feminizem, Youtube, sharenting., zdrav življenjski slog, The Big Bang Theory, Greta Thunberg, Instagram., idealizacija, samopredstavljanje, kiborg, cyberfeminizem, femoglaševanje, Samoorganizacija, blagovni feminizem, opolnomočenje, RuPaul’s Drag Race, migranti, integracija, ženskost, performativnost spola, aktivizem., solidarnost, begunska kriza