Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andreja Vezovnik

Vseh ključnih besed je 127, ki se skupaj pojavijo 139 krat.
4 ključnih besed (3.15 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 16 krat (11.51 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x50%Diplomska dela
3x18.75%postfeminizem, reprezentacija
2x12.5%prehranjevalne navade
1xsamoregulacija, seksualizacija, družbeno odgovorno oglaševanje, Moški v filmih, Patriarhat, Oglaševanje, Martin, George R. R., ženske, Družbena odgovornost, Etika, Regulacija, Animirani filmi, reprezentacija moških likov, begunska kriza, migracije, sekuritizacija, The Big Bang Theory, idealizacija, Instagram., reprezentacije lezbijk, heteronormativnost, Spolna identiteta, 1948-, Lezbijke, Študije spolov, queer teorija, feministična kritika, Filmi in ženske, Avtorji in bralci, multimodalna analiza teksta, Semantika, Literarna teorija, Umberto, 1932-2016, popoularna kultura, Instagram, patologija, normalizacija, prehranjevalni vzorci, tradicija, medikalizacija, medijska reprezentacija, Eco, Populizem, Prehranska varnost, Tveganje za zdravje, prehranski preplah, prehranska panika, samopredstavljanje, Arhetip (psihologija), Množični mediji, zdrava hrana, Begunci, Časniki, multimodalna analiza, Estetika, heltizem, Zdrava prehrana, Igra prestolov, sharenting., Trajnostna hrana, lokalno pridelana hrana, delitev dela v gospodinjstvih, nakupovalne navade, okoljevarstvo, koronavirus, tržnice, kulturni kapital, Resničnostni šov, otrokocentrizem, samostojno gospodinjstvo, mladi, fleksitarijanstvo, zmanjševanje mesa, desnopopulistični diskurzi, medijski diskurz, reprezentacija žensk, oglasi, fokusne skupine, ekološki model, zdrava trajnostna hrana, prehransko vedenje, gospodinjski pripomočki, socializem, TripAdvisor, Greta Thunberg, restavracije z Michelinovimi zvezdicami, fine dining, revija Naša žena, slow food, hiperseksualizacija, performativnost ženstvenosti, performativnost spola, ženskost, aktivizem., solidarnost, migranti, integracija, cyberfeminizem, kiborg, vplivnostni marketing, subvencionirana študentska prehrana, intenzivno materinstvo, ženske in družina v času postmodernizma, Youtube, Feminizem, Samoorganizacija, femoglaševanje, kulturna zgodovina Slovenije, gastronomija., multimodalna semiotična analiza, oglaševanje, otroško lepotno tekmovanje, kava v Sloveniji, popularizacija, drag kultura, opolnomočenje, blagovni feminizem, RuPaul’s Drag Race, queer kultura, drag kraljice, zdrav življenjski slog