Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Miha Kovač

Vseh ključnih besed je 138, ki se skupaj pojavijo 199 krat.
26 ključnih besed (18.84 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 87 krat (43.72 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x13.79%bolonjske magistrske naloge
6x6.9%založništvo, Slovenija
5x5.75%učbeniki
4x4.6%osnovna šola, marketing, založbe, bralne navade, magistrske naloge
3x3.45%knjigotrštvo, promocija, e-knjige, Frankfurtski knjižni sejem
2x2.3%knjižne uspešnice, izobraževalno založništvo, grafično oblikovanje, avtorji, poslovni modeli, knjige, slovenski knjižni trg, knjigarne, e-gradiva, e-učbeniki, Slovenski knjižni sejem, Knjižni sejmi, magistrska naloga bolonjskega programa
1xbralno-nakupne navade, kavarne, strukturirani intervjuji, nakup, nakupovanje knjig, verski tisk, samozaložniške platforme, knjižne police, samozaložništvo, razvoj domačih knjižnic, slovenski e-knjižni trg, produkcija, Avstrija, Biblos, založniški trg, učbeniški sklad, Češka, nakupne navade, primerjalna analiza, berila, e-Emka, delovni zvezki, socialna omrežja, elektronska knjiga, Evropa, cena, učbeniški kompleti, finski knjižni trg, izobraževanje, ZDA, elektronski bralnik, šolska geografija, potrjevanje učbenikov, geografija, geografske diplome, e-bralniki, diplomska dela, primerjava knjižnega oblikovanja, slovensko založništvo, zgodovina zasebnih knjižnic, Facebook, prodaja, zlata hruška, mladinska književnost, literarne nagrade, bralniki, komunikacijski krog knjige, oblikovanje knjig, finsko založništvo, branje v angleščini, branje v slovenščini, slovenski bralci e-knjig, otroška književnost, informacijsko znanost in knjigarstvo, država, oblikovanje, digitalizacija, e-učbenik, UČIMse.com, digitalna gradiva, barve, knjižne platnice, samozaložniki, ekranizacije, Amazon, strategije, Založništvo, izobraževalni portali, digitalna učna gradiva, razmerje med spoloma, avtorji in ilustratorji, slikanice, Slovenska slikaniška produkcija, častna gostja, analiza medijskih objav, vidnost, neenakost med spoloma, Digitalna učna gradiva, Mladinska knjiga, COVID-19, Londonski knjižni sejem, program države gostje, blagovne znamke, branje doma, oddelek za bibliotekarrstvo, metoda fokusnih skupin, karierna orientacija, diplomanti, bolonjske diplomske naloge, študenti, spletna anketa, alternativna glasba, šolsko založništvo, domače knjižnice, elektronska gradiva, vinilne plošče, družbena omrežja, obiskovalci, primerjave, telesnost branja, bralna drža, domače okolje, dom, bralne izkušnje, bralno okolje, jeziki, primerjava učbenikov, ankete, slovenski jezik, katalog učbenikov, spol, zasebne knjižnice