Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Miha Kovač

Vseh ključnih besed je 136, ki se skupaj pojavijo 195 krat.
26 ključnih besed (19.12 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 85 krat (43.59 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x14.12%bolonjske magistrske naloge
6x7.06%založništvo
5x5.88%Slovenija, učbeniki
4x4.71%bralne navade, magistrske naloge, osnovna šola, marketing, založbe
3x3.53%promocija, e-knjige, knjigotrštvo
2x2.35%izobraževalno založništvo, grafično oblikovanje, poslovni modeli, avtorji, slovenski knjižni trg, knjige, knjižne uspešnice, Knjižni sejmi, knjigarne, e-učbeniki, magistrska naloga bolonjskega programa, Frankfurtski knjižni sejem, Slovenski knjižni sejem, e-gradiva
1xsamozaložniške platforme, kavarne, berila, samozaložništvo, primerjalna analiza, strukturirani intervjuji, delovni zvezki, nakupne navade, Biblos, slovenski e-knjižni trg, nakup, razvoj domačih knjižnic, nakupovanje knjig, e-Emka, verski tisk, založniški trg, Avstrija, učbeniški sklad, produkcija, bralno-nakupne navade, Češka, bralniki, elektronska knjiga, Evropa, cena, učbeniški kompleti, finski knjižni trg, izobraževanje, ZDA, elektronski bralnik, šolska geografija, potrjevanje učbenikov, geografija, geografske diplome, e-bralniki, diplomska dela, primerjava knjižnega oblikovanja, slovensko založništvo, socialna omrežja, Facebook, prodaja, zlata hruška, mladinska književnost, literarne nagrade, knjižne police, komunikacijski krog knjige, oblikovanje knjig, finsko založništvo, branje v angleščini, branje v slovenščini, slovenski bralci e-knjig, otroška književnost, spletna anketa, barve, knjižne platnice, oblikovanje, država, e-učbenik, digitalizacija, Založništvo, strategije, blagovne znamke, branje doma, ekranizacije, samozaložniki, Amazon, digitalna gradiva, UČIMse.com, vidnost, neenakost med spoloma, avtorji in ilustratorji, razmerje med spoloma, slikanice, program države gostje, Londonski knjižni sejem, digitalna učna gradiva, izobraževalni portali, Mladinska knjiga, Digitalna učna gradiva, COVID-19, bralne izkušnje, dom, metoda fokusnih skupin, Slovenska slikaniška produkcija, informacijsko znanost in knjigarstvo, oddelek za bibliotekarrstvo, diplomanti, karierna orientacija, alternativna glasba, družbena omrežja, domače knjižnice, zasebne knjižnice, šolsko založništvo, elektronska gradiva, vinilne plošče, študenti, bolonjske diplomske naloge, bralno okolje, jeziki, bralna drža, telesnost branja, domače okolje, spol, katalog učbenikov, primerjave, obiskovalci, ankete, primerjava učbenikov, slovenski jezik, zgodovina zasebnih knjižnic