Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Miha Kovač

Together there are 136 keywords, that are appearing 195 times.
26 of them (19.12 % of all) appear more than once, together appearing 85 times (43.59 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
12x14.12%bolonjske magistrske naloge
6x7.06%založništvo
5x5.88%Slovenija, učbeniki
4x4.71%bralne navade, magistrske naloge, osnovna šola, marketing, založbe
3x3.53%promocija, e-knjige, knjigotrštvo
2x2.35%izobraževalno založništvo, grafično oblikovanje, poslovni modeli, avtorji, slovenski knjižni trg, knjige, knjižne uspešnice, Knjižni sejmi, knjigarne, e-učbeniki, magistrska naloga bolonjskega programa, Frankfurtski knjižni sejem, Slovenski knjižni sejem, e-gradiva
1xsamozaložniške platforme, kavarne, berila, samozaložništvo, primerjalna analiza, strukturirani intervjuji, delovni zvezki, nakupne navade, Biblos, slovenski e-knjižni trg, nakup, razvoj domačih knjižnic, nakupovanje knjig, e-Emka, verski tisk, založniški trg, Avstrija, učbeniški sklad, produkcija, bralno-nakupne navade, Češka, bralniki, elektronska knjiga, Evropa, cena, učbeniški kompleti, finski knjižni trg, izobraževanje, ZDA, elektronski bralnik, šolska geografija, potrjevanje učbenikov, geografija, geografske diplome, e-bralniki, diplomska dela, primerjava knjižnega oblikovanja, slovensko založništvo, socialna omrežja, Facebook, prodaja, zlata hruška, mladinska književnost, literarne nagrade, knjižne police, komunikacijski krog knjige, oblikovanje knjig, finsko založništvo, branje v angleščini, branje v slovenščini, slovenski bralci e-knjig, otroška književnost, spletna anketa, barve, knjižne platnice, oblikovanje, država, e-učbenik, digitalizacija, Založništvo, strategije, blagovne znamke, branje doma, ekranizacije, samozaložniki, Amazon, digitalna gradiva, UČIMse.com, vidnost, neenakost med spoloma, avtorji in ilustratorji, razmerje med spoloma, slikanice, program države gostje, Londonski knjižni sejem, digitalna učna gradiva, izobraževalni portali, Mladinska knjiga, Digitalna učna gradiva, COVID-19, bralne izkušnje, dom, metoda fokusnih skupin, Slovenska slikaniška produkcija, informacijsko znanost in knjigarstvo, oddelek za bibliotekarrstvo, diplomanti, karierna orientacija, alternativna glasba, družbena omrežja, domače knjižnice, zasebne knjižnice, šolsko založništvo, elektronska gradiva, vinilne plošče, študenti, bolonjske diplomske naloge, bralno okolje, jeziki, bralna drža, telesnost branja, domače okolje, spol, katalog učbenikov, primerjave, obiskovalci, ankete, primerjava učbenikov, slovenski jezik, zgodovina zasebnih knjižnic