Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Anže Burger

Vseh ključnih besed je 135, ki se skupaj pojavijo 147 krat.
9 ključnih besed (6.67 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 21 krat (14.29 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x19.05%spletno nakupovanje
3x14.29%COVID-19
2x9.52%vplivneži, Instagram, družbena omrežja, covid-19, luksuz, nakupno vedenje, model sprejemanja tehnologije
1xvalenca govoric, velikost občinstva, psihološka bližina, blagovna znamka., Luksuz, epidemija, dvostranskost, heterogenost preferenc, Internacionalizacija, trženje, kreiranje vizualne vsebine, vizualna estetika, marketinški splet, fotografija, eksplicitna priporočila, pandemija koronavirusa, blagovna znamka, Gospodarska kriza (2008), Podjetja, Diplomska dela, multipla regresija, prednost in slabosti spletnega nakupovanja, oglaševalska akcija, znamčena vsebina, farmacevtski izdelki, zdravila brez recepta, voditeljski vložek., sponzorstvo, tradicionalni radijski oglas, turistične kmetije, lokalno, enterprises, enterprises abroad, internationalization, mestni gozd, socialni marketing, socialne funkcije, management, trade representation agencies, personnel, knowledge, Gorenje, institutions, developed countries, developing countries, kozmetika, luksuzne kozmetične znamke, kartica, PayPal, pandemija, spletni nakup, lokalno pridelana hrana, 7p, spletni nakupovalni voziček, plačilo po povzetju, vplivnostni marketing, luksuzna kozmetika, spletne govorice, zaupanje, Oglaševanje, tuji trgi, večkanalna strategija, vrednost znamk, spol, utilitarizem, osebnost tržnih znamk, telekomunikacije, cenovna občutljivost, nadgradnje naročniških paketov, hedonizem, telezdravje, naročnine, platforme za pretočno predvajanje glasbe., glasba, difuzija inovacij, ezdravje, mzdravje, cenovne strategije, cena, P2, evropska kohezijska politika rezultatska dodatnost, mentorske sheme, subvencije, vedenje potrošnika, zagonska podjetja, siva ekonomija, e-govorice, nagrobne sveče, zelen način življenja, nakupne odločitve, eko krivda, AISDALSL nakupni model, potrošniška krivda, umetna inteligenca, digitalni marketing, inspiracija, inspirativno tržno komuniciranje, marketing umetnosti, grafični bienali, originalna umetniška grafika, zbirateljstvo, monetarno tržno komuniciranje, motivacija, oglaševanje, nakupna pot, luksuzne blagovne znamke, spletni vplivneži, nakupne namere, odločitvena pot potrošnika, marketinške strategije, hitra moda, nakupna odločitev potrošnika, interaktivno nakupovanje, spletno nakupovanje v živo, trendi spletnega nakupovanja, personalizacija potrošnikove izkušnje, študija primera, potrošniški minimalizem, minimalističen življenjski slog, trajnostno trženje, trajnostna potrošnja, nakupno vedenje potrošnikov, dejavniki odvračanja, dimenzije potrošniškega minimalizma, dejavniki motivacije, medorganizacijski trg