Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Anže Burger

Together there are 134 keywords, that are appearing 143 times.
8 of them (5.97 % of all) appear more than once, together appearing 17 times (11.89 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
3x17.65%spletno nakupovanje
2x11.76%covid-19, nakupno vedenje, COVID-19, Instagram, vplivneži, družbena omrežja, luksuz
1xdvostranskost, turistične kmetije, psihološka bližina, eksplicitna priporočila, velikost občinstva, fotografija, valenca govoric, kreiranje vizualne vsebine, vizualna estetika, trženje, heterogenost preferenc, Luksuz, znamčena vsebina, tradicionalni radijski oglas, oglaševalska akcija, blagovna znamka, multipla regresija, prednost in slabosti spletnega nakupovanja, sponzorstvo, voditeljski vložek., lokalno, epidemija, marketinški splet, pandemija koronavirusa, farmacevtski izdelki, zdravila brez recepta, blagovna znamka., 7p, developed countries, developing countries, institutions, trade representation agencies, management, enterprises, enterprises abroad, personnel, knowledge, Podjetja, Diplomska dela, Gospodarska kriza (2008), Internacionalizacija, tuji trgi, Gorenje, internationalization, mestni gozd, spletni nakupovalni voziček, plačilo po povzetju, Oglaševanje, PayPal, kartica, pandemija, spletni nakup, zaupanje, spletne govorice, socialni marketing, socialne funkcije, kozmetika, luksuzne kozmetične znamke, vplivnostni marketing, luksuzna kozmetika, lokalno pridelana hrana, večkanalna strategija, utilitarizem, hedonizem, telezdravje, spol, vrednost znamk, telekomunikacije, osebnost tržnih znamk, ezdravje, mzdravje, platforme za pretočno predvajanje glasbe., umetna inteligenca, naročnine, glasba, difuzija inovacij, model sprejemanja tehnologije, nadgradnje naročniških paketov, cenovna občutljivost, siva ekonomija, e-govorice, evropska kohezijska politika rezultatska dodatnost, P2, subvencije, mentorske sheme, AISDALSL nakupni model, potrošniška krivda, cena, cenovne strategije, zelen način življenja, nagrobne sveče, eko krivda, nakupne odločitve, digitalni marketing, personalizacija potrošnikove izkušnje, inspirativno tržno komuniciranje, monetarno tržno komuniciranje, inspiracija, marketing umetnosti, zbirateljstvo, grafični bienali, motivacija, nakupne namere, zagonska podjetja, nakupna pot, oglaševanje, luksuzne blagovne znamke, odločitvena pot potrošnika, spletni vplivneži, originalna umetniška grafika, marketinške strategije, interaktivno nakupovanje, potrošniški minimalizem, nakupna odločitev potrošnika, spletno nakupovanje v živo, študija primera, trendi spletnega nakupovanja, minimalističen življenjski slog, dimenzije potrošniškega minimalizma, trajnostna potrošnja, hitra moda, trajnostno trženje, nakupno vedenje potrošnikov, dejavniki motivacije, dejavniki odvračanja, medorganizacijski trg