Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Anže Burger

Vseh ključnih besed je 126, ki se skupaj pojavijo 134 krat.
7 ključnih besed (5.56 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 15 krat (11.19 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x20%spletno nakupovanje
2x13.33%luksuz, COVID-19, vplivneži, Instagram, nakupno vedenje, družbena omrežja
1xfotografija, heterogenost preferenc, dvostranskost, eksplicitna priporočila, vizualna estetika, trženje, lokalno pridelana hrana, lokalno, turistične kmetije, velikost občinstva, kreiranje vizualne vsebine, valenca govoric, voditeljski vložek., farmacevtski izdelki, sponzorstvo, tradicionalni radijski oglas, oglaševalska akcija, znamčena vsebina, zdravila brez recepta, pandemija koronavirusa, blagovna znamka., 7p, epidemija, covid-19, marketinški splet, Luksuz, psihološka bližina, kartica, developing countries, institutions, developed countries, trade representation agencies, enterprises abroad, management, personnel, knowledge, Podjetja, Diplomska dela, Gospodarska kriza (2008), Internacionalizacija, tuji trgi, Gorenje, enterprises, internationalization, zaupanje, spletne govorice, Oglaševanje, plačilo po povzetju, PayPal, spletni nakupovalni voziček, vplivnostni marketing, luksuzna kozmetika, socialne funkcije, mestni gozd, socialni marketing, kozmetika, luksuzne kozmetične znamke, spletni nakup, prednost in slabosti spletnega nakupovanja, glasba, naročnine, model sprejemanja tehnologije, difuzija inovacij, ezdravje, mzdravje, platforme za pretočno predvajanje glasbe., umetna inteligenca, spletno nakupovanje v živo, nakupna odločitev potrošnika, trendi spletnega nakupovanja, študija primera, digitalni marketing, personalizacija potrošnikove izkušnje, telezdravje, hedonizem, cena, cenovne strategije, zelen način življenja, nagrobne sveče, eko krivda, nakupne odločitve, cenovna občutljivost, nadgradnje naročniških paketov, spol, utilitarizem, vrednost znamk, osebnost tržnih znamk, telekomunikacije, interaktivno nakupovanje, potrošniški minimalizem, spletni vplivneži, luksuzne blagovne znamke, odločitvena pot potrošnika, nakupne namere, monetarno tržno komuniciranje, motivacija, oglaševanje, večkanalna strategija, multipla regresija, potrošniška krivda, pandemija, medorganizacijski trg, nakupna pot, inspirativno tržno komuniciranje, inspiracija, nakupno vedenje potrošnikov, trajnostno trženje, dejavniki odvračanja, dejavniki motivacije, minimalističen življenjski slog, dimenzije potrošniškega minimalizma, trajnostna potrošnja, hitra moda, grafični bienali, marketing umetnosti, zbirateljstvo, originalna umetniška grafika, marketinške strategije, blagovna znamka