Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Dmitrović

Vseh ključnih besed je 321, ki se skupaj pojavijo 1065 krat.
133 ključnih besed (41.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 877 krat (82.35 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
74x8.44%analiza
58x6.61%trženje
52x5.93%Slovenija
46x5.25%raziskave
27x3.08%nakup
19x2.17%vedenje potrošnikov, poslovno komuniciranje
17x1.94%odločanje
16x1.82%proizvodi
15x1.71%tržne raziskave
14x1.6%prodaja, podjetje
13x1.48%informacijska tehnologija
12x1.37%case study, blagovne znamke, razvoj, konkurenca
11x1.25%storitve
10x1.14%lojalnost, povpraševanje
9x1.03%primeri, potrošnik, zadovoljstvo, trgovina, uspešnost poslovanja
8x0.91%trg, ponudba, management, Internet
7x0.8%prodaja na drobno, strategija trženja, prehrana, elektronsko poslovanje, odnosi s strankami, poslovanje podjetja, prodajalna, informatika
6x0.68%analysis, živilska industrija, trgovinsko podjetje, medorganizacijsko trženje, kvaliteta
5x0.57%ocene, cena, zdravila, novi proizvodi, okolje, farmacevtska industrija, elektronsko trženje, research
4x0.46%strategija, meritve, regulacija, preskrbovalne verige, direktno trženje, industrijsko podjetje, zakonodaja, modeli, varnost, bančništvo, šport, embalaža
3x0.34%otroci, mobilna telefonija, mednarodne primerjave, ankete, bančno poslovanje, EU, podatki, spremembe, turizem, nakupovalni centri, informacijski sistemi, dejavnost, vrednost, tehnologija, consumer behaviour, banke, zavarovalstvo, pospeševanje prodaje, psihologija potrošnika, struktura, avtomobilska industrija
2x0.23%medorganizacijski sistemi, vrednotenje, mesna industrija, energetika, demografija, navtični turizem, recesije, izvajanje, zunanja trgovina, planiranje, medosebni odnosi, izbira, denarne kartice, zdravstvo, teorija, avtomobilsko zavarovanje, industrijska politika, informacije, uspeh, motiviranje, konkurenčne prednosti, diskont, kozmetika, ekonomska predvidevanja, komparacije, programi, marketing, časovne vrste, gradbeništvo, tisk, decision making, purchasing, Macedonia, igre, tržne poti, trendi, izvoz, metodologija, naloga, tržna analiza, organizacija, metode, telekomunikacije, krize, Trimo, zdravje, pozicioniranje proizvoda, segmentacija, internacionalizacija, ekologija
1xfinanciranje, nabava, sejmi, Rusija, strateške povezave, Topdom, rudarjenje podatkov, promocija, zaščita, kontrola, Nordsee, mednarodna konkurenca, zavarovalni zavodi, zadovoljsktvo, posredniki, kadri, Adriatic, najem, Bisnode, notranja trgovina, premog, stroški, mlekarstvo, Smreka, lokacija, Emporium, Droga Portorož, lesna industrija, upravljanje, preizkušanje domnev, ekonomska propaganda, uporabniki, Merkur, pisarniška oprema, Evropa, cilj, Mlinarič, recesija, image, Elti, varstvo podatkov, logistika, sociološki vidik, behaviorizem, osebnost, telefon, SKB, NLB, Telekom, zavarovanje, industrija, vinogradništvo, liberalizacija, trgovanje, rezervni deli, vinarstvo, Vinska klet Goriška brda, tveganje, Madžarska, državna pomoč, mobilna tehnologija, informacijska družba, strojna industrija, Hilti, Velika Britanija, tovorni promet, izobraževanje, poslovne šole, klasifikacija, šolstvo, visoko šolstvo, Seaway, telebanking, mreže, poslovni grozdi, delničarji, premoženje, zaščita potrošnika, produkcija, franchising, cestni promet, transport, marketing mix, konkurenčnost, quality, knowledge, certificate, models, organizacijske strukture, learning, institutions, ethnocentrism, cross-cultural activities, tobačna industrija, Bosnia and Herzegovina, university education, kultura, umetnost, congress tourism, tourism, trade fairs, new products, development, električna energija, kmetje, neprofitne organizacije, društva, certifikat, kmetijstvo, Brazil, navidezno nakupovanje, values, personality, methods, družbena omrežja, elektronska pošta, consumer, sharing economy, mednarodno poslovanje, avtomobili, luksus, IKEA, socialna varnost, staranje, commercial banks, financial institutions, relationship marketing, spletna trgovina, stanovanjska gradnja, banking, spol, dogodek, nepremičnine, status, potrošništvo, planning, poslovne odločitve, gostinstvo, efektivnost, raiskave, etnocentrizem, založništvo, zelenjadarstvo, igralništvo, Mladinska knjiga, marketing povezav, praksa, Sionsi, knjigotrštvo, e-knjige, finance, anlaiza, monopoli, Filco, življenjski standard, dobavitelji, plačilni instrumenti, krediti, Volksbank, živinoreja, hotelirstvo, Golte, regije, kalkulacije, vrednote, Italija, kava, poreklo blaga, pogajanje, poslovni proces, brezalkoholne pijače, bolezni, preventiva, družina, Italy, coffee, customer relationship, loyalty, value, innovations, turistična geografija, satisfaction, trademarks, country of origin, javne finance, mednarodna trgovina, car industry, Mercator