Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Dmitrović

Vseh ključnih besed je 306, ki se skupaj pojavijo 1019 krat.
130 ključnih besed (42.48 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 843 krat (82.73 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
70x8.3%analiza
57x6.76%trženje
51x6.05%Slovenija
45x5.34%raziskave
25x2.97%nakup
18x2.14%poslovno komuniciranje
17x2.02%vedenje potrošnikov
16x1.9%odločanje
15x1.78%tržne raziskave, proizvodi
14x1.66%prodaja, podjetje
13x1.54%informacijska tehnologija
12x1.42%konkurenca, case study, blagovne znamke, razvoj
10x1.19%lojalnost, povpraševanje, storitve
9x1.07%trgovina, potrošnik, uspešnost poslovanja, zadovoljstvo
8x0.95%Internet, management, ponudba, trg
7x0.83%poslovanje podjetja, odnosi s strankami, strategija trženja, primeri, prodaja na drobno, prehrana, elektronsko poslovanje, informatika
6x0.71%živilska industrija, kvaliteta, prodajalna, medorganizacijsko trženje
5x0.59%trgovinsko podjetje, farmacevtska industrija, cena, zdravila, ocene, novi proizvodi, analysis
4x0.47%preskrbovalne verige, research, elektronsko trženje, strategija, okolje, industrijsko podjetje, modeli, zakonodaja, regulacija, embalaža, direktno trženje, meritve, bančništvo
3x0.36%turizem, informacijski sistemi, avtomobilska industrija, tehnologija, otroci, banke, ankete, mobilna telefonija, bančno poslovanje, vrednost, psihologija potrošnika, spremembe, EU, dejavnost, struktura, varnost, podatki, mednarodne primerjave, šport, zavarovalstvo
2x0.24%industrijska politika, medosebni odnosi, krize, nakupovalni centri, navtični turizem, izvajanje, pospeševanje prodaje, teorija, medorganizacijski sistemi, informacije, planiranje, purchasing, mesna industrija, zdravstvo, consumer behaviour, naloga, decision making, metodologija, tisk, Macedonia, marketing, metode, denarne kartice, izbira, uspeh, kozmetika, ekonomska predvidevanja, recesije, gradbeništvo, zdravje, telekomunikacije, igre, ekologija, zunanja trgovina, vrednotenje, časovne vrste, segmentacija, pozicioniranje proizvoda, tržna analiza, komparacije, Trimo, motiviranje, programi, diskont, avtomobilsko zavarovanje, tržne poti, demografija, energetika, konkurenčne prednosti, internacionalizacija
1xHilti, Velika Britanija, mreže, izvoz, Emporium, lokacija, zaščita, Rusija, Droga Portorož, Topdom, posredniki, image, recesija, pisarniška oprema, Bisnode, nabava, zadovoljsktvo, visoko šolstvo, poslovne šole, izobraževanje, šolstvo, Merkur, poslovni grozdi, kontrola, strojna industrija, transport, vinarstvo, vinogradništvo, Vinska klet Goriška brda, NLB, SKB, liberalizacija, trgovanje, Nordsee, promocija, logistika, tveganje, rezervni deli, mobilna tehnologija, telebanking, zavarovalni zavodi, mednarodna konkurenca, Adriatic, kadri, rudarjenje podatkov, marketing mix, Elti, telefon, Telekom, uporabniki, Seaway, ekonomska propaganda, najem, industrija, behaviorizem, Madžarska, državna pomoč, upravljanje, sociološki vidik, varstvo podatkov, delničarji, premoženje, informacijska družba, osebnost, cilj, klasifikacija, Mlinarič, sejmi, franchising, strateške povezave, financiranje, tovorni promet, cestni promet, organizacija, zavarovanje, zaščita potrošnika, produkcija, notranja trgovina, Mladinska knjiga, električna energija, kmetje, tourism, congress tourism, trade fairs, kmetijstvo, certifikat, kultura, umetnost, neprofitne organizacije, društva, new products, development, poslovni proces, pogajanje, vrednote, kalkulacije, družina, preventiva, planning, poslovne odločitve, brezalkoholne pijače, bolezni, organizacijske strukture, models, commercial banks, relationship marketing, spletna trgovina, stanovanjska gradnja, financial institutions, banking, nepremičnine, status, potrošništvo, spol, navidezno nakupovanje, Brazil, learning, knowledge, quality, certificate, institutions, university education, cross-cultural activities, ethnocentrism, tobačna industrija, Bosnia and Herzegovina, Italija, kava, hotelirstvo, živinoreja, plačilni instrumenti, dobavitelji, anlaiza, Volksbank, krediti, etnocentrizem, založništvo, knjigotrštvo, e-knjige, finance, monopoli, premog, stroški, mlekarstvo, preizkušanje domnev, Smreka, lesna industrija, življenjski standard, trendi, Filco, Mercator, raiskave, gostinstvo, car industry, trademarks, satisfaction, loyalty, konkurenčnost, javne finance, poreklo blaga, Italy, coffee, country of origin, customer relationship, value, Sionsi, igralništvo, zelenjadarstvo, efektivnost, praksa, marketing povezav, innovations, turistična geografija, regije, Golte, Evropa