Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Dmitrović

Vseh ključnih besed je 306, ki se skupaj pojavijo 1011 krat.
128 ključnih besed (41.83 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 833 krat (82.39 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
69x8.28%analiza
56x6.72%trženje
51x6.12%Slovenija
44x5.28%raziskave
25x3%nakup
18x2.16%poslovno komuniciranje
17x2.04%vedenje potrošnikov
16x1.92%odločanje
15x1.8%proizvodi
14x1.68%prodaja, podjetje, tržne raziskave
13x1.56%informacijska tehnologija
12x1.44%blagovne znamke, konkurenca, case study
11x1.32%razvoj
10x1.2%storitve, povpraševanje, lojalnost
9x1.08%potrošnik, uspešnost poslovanja, zadovoljstvo, trgovina
8x0.96%management, ponudba, Internet, trg
7x0.84%informatika, prehrana, primeri, poslovanje podjetja, odnosi s strankami, elektronsko poslovanje, prodaja na drobno
6x0.72%kvaliteta, prodajalna, strategija trženja, medorganizacijsko trženje, živilska industrija
5x0.6%ocene, novi proizvodi, zdravila, farmacevtska industrija, analysis, cena, trgovinsko podjetje
4x0.48%zakonodaja, industrijsko podjetje, meritve, direktno trženje, okolje, research, regulacija, preskrbovalne verige, modeli, embalaža, elektronsko trženje, strategija, bančništvo
3x0.36%šport, turizem, EU, mednarodne primerjave, zavarovalstvo, mobilna telefonija, spremembe, tehnologija, podatki, struktura, varnost, otroci, avtomobilska industrija, vrednost, bančno poslovanje, banke, informacijski sistemi, dejavnost, psihologija potrošnika, ankete
2x0.24%navtični turizem, mesna industrija, motiviranje, demografija, konkurenčne prednosti, medorganizacijski sistemi, zunanja trgovina, vrednotenje, diskont, nakupovalni centri, informacije, izvajanje, medosebni odnosi, avtomobilsko zavarovanje, Macedonia, teorija, industrijska politika, denarne kartice, pospeševanje prodaje, izbira, zdravstvo, planiranje, decision making, recesije, kozmetika, energetika, purchasing, naloga, consumer behaviour, tisk, ekologija, uspeh, Trimo, internacionalizacija, zdravje, segmentacija, metode, pozicioniranje proizvoda, metodologija, telekomunikacije, komparacije, časovne vrste, ekonomska predvidevanja, krize, gradbeništvo, marketing, tržne poti, programi
1xvisoko šolstvo, pisarniška oprema, marketing mix, šolstvo, poslovne šole, Velika Britanija, izvoz, Seaway, igre, Elti, mednarodna konkurenca, strojna industrija, Hilti, izobraževanje, Adriatic, uporabniki, Rusija, zadovoljsktvo, nabava, rudarjenje podatkov, Topdom, Droga Portorož, lokacija, Emporium, kontrola, kadri, Merkur, Bisnode, image, zaščita, posredniki, zavarovalni zavodi, SKB, trgovanje, rezervni deli, tveganje, tovorni promet, liberalizacija, vinogradništvo, zaščita potrošnika, produkcija, transport, cestni promet, sejmi, logistika, financiranje, najem, organizacija, Evropa, promocija, strateške povezave, Nordsee, Mlinarič, franchising, cilj, vinarstvo, zavarovanje, ekonomska propaganda, upravljanje, delničarji, premoženje, poslovni grozdi, Telekom, notranja trgovina, mreže, mobilna tehnologija, NLB, informacijska družba, osebnost, državna pomoč, telefon, klasifikacija, Vinska klet Goriška brda, Madžarska, industrija, varstvo podatkov, sociološki vidik, behaviorizem, telebanking, praksa, tourism, električna energija, congress tourism, trade fairs, new products, kmetje, kmetijstvo, umetnost, neprofitne organizacije, društva, certifikat, development, planning, pogajanje, vrednote, kalkulacije, Italija, poslovni proces, družina, poslovne odločitve, brezalkoholne pijače, bolezni, preventiva, kultura, organizacijske strukture, relationship marketing, commercial banks, spletna trgovina, stanovanjska gradnja, navidezno nakupovanje, financial institutions, banking, nepremičnine, status, potrošništvo, spol, Brazil, cross-cultural activities, knowledge, quality, certificate, models, learning, institutions, ethnocentrism, tobačna industrija, Bosnia and Herzegovina, university education, kava, poreklo blaga, hotelirstvo, živinoreja, plačilni instrumenti, dobavitelji, anlaiza, Volksbank, krediti, založništvo, knjigotrštvo, e-knjige, tržna analiza, finance, monopoli, premog, stroški, mlekarstvo, preizkušanje domnev, Smreka, lesna industrija, Filco, življenjski standard, trendi, Mercator, etnocentrizem, raiskave, trademarks, satisfaction, loyalty, customer relationship, car industry, konkurenčnost, Italy, coffee, country of origin, javne finance, value, innovations, igralništvo, zelenjadarstvo, efektivnost, gostinstvo, Sionsi, marketing povezav, turistična geografija, regije, Golte, Mladinska knjiga, recesija