Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Tanja Dmitrović

Together there are 316 keywords, that are appearing 1044 times.
131 of them (41.46 % of all) appear more than once, together appearing 859 times (82.28 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
72x8.38%analiza
58x6.75%trženje
52x6.05%Slovenija
45x5.24%raziskave
25x2.91%nakup
19x2.21%poslovno komuniciranje
17x1.98%vedenje potrošnikov
16x1.86%proizvodi, odločanje
15x1.75%tržne raziskave
14x1.63%prodaja, podjetje
13x1.51%informacijska tehnologija
12x1.4%konkurenca, razvoj, case study, blagovne znamke
11x1.28%storitve
10x1.16%povpraševanje, lojalnost
9x1.05%trgovina, uspešnost poslovanja, potrošnik, zadovoljstvo
8x0.93%management, ponudba, Internet, trg, primeri
7x0.81%odnosi s strankami, prehrana, poslovanje podjetja, strategija trženja, prodaja na drobno, elektronsko poslovanje, informatika
6x0.7%analysis, prodajalna, kvaliteta, živilska industrija, medorganizacijsko trženje
5x0.58%novi proizvodi, ocene, research, elektronsko trženje, cena, zdravila, trgovinsko podjetje, farmacevtska industrija
4x0.47%strategija, zakonodaja, preskrbovalne verige, okolje, direktno trženje, meritve, modeli, regulacija, industrijsko podjetje, varnost, šport, bančništvo, embalaža
3x0.35%turizem, banke, mednarodne primerjave, bančno poslovanje, otroci, informacijski sistemi, EU, ankete, spremembe, zavarovalstvo, mobilna telefonija, tehnologija, dejavnost, avtomobilska industrija, psihologija potrošnika, vrednost, podatki, consumer behaviour, struktura
2x0.23%uspeh, krize, marketing, avtomobilsko zavarovanje, diskont, komparacije, motiviranje, pospeševanje prodaje, časovne vrste, ekonomska predvidevanja, mesna industrija, programi, nakupovalni centri, tržna analiza, igre, organizacija, zdravstvo, denarne kartice, vrednotenje, tržne poti, metode, Macedonia, navtični turizem, naloga, metodologija, planiranje, teorija, demografija, izbira, konkurenčne prednosti, izvajanje, segmentacija, ekologija, industrijska politika, zdravje, tisk, medorganizacijski sistemi, internacionalizacija, telekomunikacije, Trimo, decision making, pozicioniranje proizvoda, kozmetika, gradbeništvo, energetika, medosebni odnosi, informacije, zunanja trgovina, purchasing, recesije
1xizobraževanje, mlekarstvo, strojna industrija, Hilti, Velika Britanija, izvoz, preizkušanje domnev, Rusija, stroški, Evropa, nabava, recesija, zaščita, kontrola, pisarniška oprema, posredniki, zadovoljsktvo, šolstvo, Bisnode, poslovne šole, Topdom, visoko šolstvo, Merkur, image, financiranje, telefon, telebanking, Telekom, Seaway, marketing mix, Elti, mobilna tehnologija, SKB, vinogradništvo, liberalizacija, vinarstvo, Vinska klet Goriška brda, NLB, mednarodna konkurenca, zavarovalni zavodi, notranja trgovina, upravljanje, lokacija, Emporium, Droga Portorož, cilj, Mlinarič, kadri, Adriatic, rudarjenje podatkov, uporabniki, ekonomska propaganda, trgovanje, rezervni deli, industrija, behaviorizem, Madžarska, državna pomoč, zavarovanje, klasifikacija, sociološki vidik, varstvo podatkov, delničarji, poslovni grozdi, premoženje, informacijska družba, osebnost, zaščita potrošnika, produkcija, promocija, najem, Nordsee, logistika, tveganje, premog, strateške povezave, cestni promet, transport, tovorni promet, sejmi, franchising, mreže, customer relationship, kultura, organizacijske strukture, umetnost, neprofitne organizacije, društva, models, certificate, institutions, learning, knowledge, quality, certifikat, kmetijstvo, planning, development, poslovne odločitve, brezalkoholne pijače, bolezni, new products, trade fairs, kmetje, električna energija, tourism, congress tourism, university education, Bosnia and Herzegovina, staranje, socialna varnost, dogodek, nepremičnine, status, elektronska pošta, družbena omrežja, consumer, personality, values, methods, potrošništvo, spol, Brazil, navidezno nakupovanje, cross-cultural activities, ethnocentrism, tobačna industrija, stanovanjska gradnja, spletna trgovina, banking, financial institutions, commercial banks, relationship marketing, preventiva, družina, založništvo, etnocentrizem, knjigotrštvo, e-knjige, krediti, raiskave, gostinstvo, Sionsi, igralništvo, zelenjadarstvo, efektivnost, Volksbank, živinoreja, trendi, življenjski standard, Filco, Mercator, lesna industrija, monopoli, finance, hotelirstvo, plačilni instrumenti, dobavitelji, anlaiza, praksa, marketing povezav, Italy, poreklo blaga, coffee, country of origin, javne finance, kava, Italija, poslovni proces, pogajanje, vrednote, kalkulacije, konkurenčnost, car industry, turistična geografija, regije, Golte, Mladinska knjiga, innovations, value, trademarks, satisfaction, loyalty, sharing economy, Smreka