Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Tanja Dmitrović

Together there are 306 keywords, that are appearing 1011 times.
128 of them (41.83 % of all) appear more than once, together appearing 833 times (82.39 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
69x8.28%analiza
56x6.72%trženje
51x6.12%Slovenija
44x5.28%raziskave
25x3%nakup
18x2.16%poslovno komuniciranje
17x2.04%vedenje potrošnikov
16x1.92%odločanje
15x1.8%proizvodi
14x1.68%podjetje, prodaja, tržne raziskave
13x1.56%informacijska tehnologija
12x1.44%blagovne znamke, konkurenca, case study
11x1.32%razvoj
10x1.2%lojalnost, povpraševanje, storitve
9x1.08%uspešnost poslovanja, potrošnik, trgovina, zadovoljstvo
8x0.96%management, trg, Internet, ponudba
7x0.84%primeri, elektronsko poslovanje, poslovanje podjetja, odnosi s strankami, informatika, prodaja na drobno, prehrana
6x0.72%prodajalna, živilska industrija, kvaliteta, strategija trženja, medorganizacijsko trženje
5x0.6%analysis, trgovinsko podjetje, ocene, zdravila, cena, novi proizvodi, farmacevtska industrija
4x0.48%direktno trženje, meritve, preskrbovalne verige, zakonodaja, elektronsko trženje, okolje, embalaža, regulacija, modeli, strategija, research, bančništvo, industrijsko podjetje
3x0.36%bančno poslovanje, tehnologija, EU, banke, zavarovalstvo, mobilna telefonija, avtomobilska industrija, spremembe, varnost, podatki, otroci, dejavnost, vrednost, ankete, struktura, mednarodne primerjave, informacijski sistemi, psihologija potrošnika, šport, turizem
2x0.24%purchasing, pospeševanje prodaje, decision making, medosebni odnosi, teorija, Macedonia, avtomobilsko zavarovanje, izvajanje, izbira, navtični turizem, motiviranje, zdravstvo, tržne poti, naloga, metodologija, Trimo, komparacije, mesna industrija, consumer behaviour, planiranje, industrijska politika, gradbeništvo, denarne kartice, metode, tisk, recesije, vrednotenje, zdravje, zunanja trgovina, marketing, informacije, segmentacija, pozicioniranje proizvoda, ekologija, kozmetika, energetika, ekonomska predvidevanja, nakupovalni centri, diskont, internacionalizacija, uspeh, programi, medorganizacijski sistemi, konkurenčne prednosti, časovne vrste, telekomunikacije, krize, demografija
1xizvoz, Velika Britanija, Bisnode, notranja trgovina, mreže, pisarniška oprema, recesija, lokacija, strojna industrija, nabava, Topdom, Emporium, Merkur, zadovoljsktvo, kontrola, zaščita, Rusija, šolstvo, posredniki, image, Droga Portorož, izobraževanje, visoko šolstvo, poslovne šole, Hilti, klasifikacija, liberalizacija, trgovanje, vinogradništvo, vinarstvo, Adriatic, rezervni deli, tveganje, promocija, rudarjenje podatkov, kadri, Nordsee, logistika, zavarovalni zavodi, mednarodna konkurenca, telebanking, mobilna tehnologija, Seaway, telefon, Telekom, Elti, SKB, Vinska klet Goriška brda, NLB, ekonomska propaganda, marketing mix, Mlinarič, najem, behaviorizem, sociološki vidik, industrija, Madžarska, državna pomoč, varstvo podatkov, osebnost, upravljanje, delničarji, premoženje, informacijska družba, uporabniki, zavarovanje, franchising, sejmi, organizacija, strateške povezave, financiranje, tovorni promet, cilj, zaščita potrošnika, produkcija, transport, cestni promet, poslovni grozdi, praksa, tourism, električna energija, congress tourism, trade fairs, new products, kmetje, kmetijstvo, umetnost, neprofitne organizacije, društva, certifikat, development, planning, pogajanje, vrednote, kalkulacije, Italija, poslovni proces, družina, poslovne odločitve, brezalkoholne pijače, bolezni, preventiva, kultura, organizacijske strukture, relationship marketing, commercial banks, spletna trgovina, stanovanjska gradnja, navidezno nakupovanje, financial institutions, banking, nepremičnine, status, potrošništvo, spol, Brazil, cross-cultural activities, knowledge, quality, certificate, models, learning, institutions, ethnocentrism, tobačna industrija, Bosnia and Herzegovina, university education, kava, poreklo blaga, plačilni instrumenti, hotelirstvo, dobavitelji, anlaiza, finance, živinoreja, Volksbank, knjigotrštvo, e-knjige, tržna analiza, krediti, monopoli, življenjski standard, stroški, mlekarstvo, preizkušanje domnev, Evropa, premog, Smreka, trendi, Filco, Mercator, lesna industrija, založništvo, etnocentrizem, satisfaction, trademarks, loyalty, customer relationship, value, car industry, konkurenčnost, Italy, coffee, country of origin, javne finance, innovations, turistična geografija, zelenjadarstvo, efektivnost, gostinstvo, raiskave, igralništvo, Sionsi, regije, Golte, Mladinska knjiga, marketing povezav, igre